ارزهای دیجیتال و آموزش کاربردهای آنان در جامعه

جهان مدرن شاهد ظهور سالانه و گاه روزمره ابتکار عمل ها و بکارگیری فناوری های مدرن است. در این فی مابین حیاتی تم

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 فروردین 1401

جهان مدرن شاهد ظهور سالانه و گاه روزمره ابتکار عمل ها و بکارگیری فناوری های مدرن است. در این فی مابین حیاتی تمامی گیر شدن فناوری های کامپیوتری و ظهور نتورک های آن و در نهایت معرفی اینترنت، بسیاری از جنبه های جوامع از زندگی روزمره اشخاص گرفته تا طریق مدیر و سود دهی کمپانی های یک‌سری ملیتی، کلیه مبتلا تغییراتی حیاتی شده اند.

اینترنت نه صرفا محدودیت های جغرافیایی به دست آوردن و کارهای متعلق به تمرکز بالای جمعیت مانند خرده فروشی ها را با ممکن ساختن فروشگاه های آنلاین از فی مابین برداشته است، بلکه در بخش هایی نظیر بهداشت و حفظ های طبی نیز تغییراتی فراوانی ایجاد کرده است. تا جایی که دنیا شاهد عمل های جراحی از خط مش به دور هم بوده است.

در این فی مابین دیجیتال شدن خدمات بانکداری و نقل و انتقال بودجه ها بر روی بستر اینترنت، این سرویس ها را به جهت عموم مردم قابل دسترس خیس کرده است.

ارزهای دیجیتال تازه ترین فناوری های این زمینه به شمار می روند. همین ارزها به وسیله باز تعریف تام سرویس ها مالی و بانکداری دیجیتال، دسترسی عموم مردم را به سرویس ها مالی به بالاترین حد خویش خواهند رساند. دسترسی پذیری آسان همین ارزها که گاه تنها نیاز به یک تلفن ملازم هوشمند به جهت ایجاد یک کیف پول قابل انعطاف افزاری برای ذخیره ارزها دارند، محبوبیت آنان را به رخ فزاینده ای ارتقاء داده است.

به این دلیل، آموزش ارز دیجیتال اکنون به یکی از لبریز تمنا ترین زمان های آموزشی تبدیل شده است. بر خلاف سیستم های بانکداری سنتی، ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز ارائه می شوند و هیچ نهاد مرکزی بر بر روی آن‌ها کنترلی ندارند. ارائه ارزهای دیجیتال به وسیله یک فناوری قوی و انقلابی به نام بلاکچین امکان پذیر شده است که خویش در سال 2009 حیاتی ظهور اولی ارز دیجیتال یا این که بیت کوین به دنیا معرفی شد.

کاربردهای دوچندان ارزهای دیجیتال

دسترسی پذیری زیاد بالای ارزهای دیجیتال سبب شده می باشد شتاب بکارگیری آنان در انواع فناوری های دیگر و کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سیستم های مالی سنتی بسیار بالاتر باشد.

به عامل نبود یک ارگان مرکزی کسب و کارهای اینترنتی نیاز به هیچ گونه قراردادی با هیچ خزانه و یا این که نهاد مالی ندارند و صرفا می تواند دارای به کار گیری از یک کیف پول ارز دیجیتال و آدرس های خصوصی و عمومی دارای ارتباط دارای آن، دکان های آنلاین و خدمات آنلاین دیگری داشته باشند.

نبود ارگان مرکزی همچنین کارمزدهای معامله با همین ارزها را نسبت به سیستم های مالی متمرکز و سنتی به طور چشمگیری کمتر داده است. چون که همه معاملات به صورت همتا به همتا دربین دو طرف مشتری و فروشنده واقعه می افتد. در دوره آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، آموزش های به اندازه به جهت یکپارچه سازی سرویس ها پرداخت دارای ارزهای دیجیتال به داخل کسب و کارهای آنلاین به تشریح بررسی شده است.

یکی از تازه ترین حیطه هایی که آغاز به استعمال از ارزهای دیجیتال و قابلیت و امکان های فوق العاده آن‌ها کرده است، صنعت بازی سازی است. همین صنعت به خواسته جذب هر چه بخش اعظم مخاطب و ارتقا سود، زمان صرف شده بازیکنان در همین بازی ها و نیز پاداش هایی که به دست آوردن کرده اند را به اقلام اصلی ارزش و قابل معامله تبدیل کرده اند.

این فعالیت خیر تنها انگیزه افراد به جهت مشارکت در همین بازی ها را ارتقا می دهد، بلکه شرایطی را ساخت کرده می باشد که برخی گیمر های رشته ای، سرگرم بودن دارای بازی های ارزهای دیجیتال را به عنوان یک شغل تمام وقت در لحاظ می گیرند.

هر کدام از بازی های ارز دیجیتال رویه های متفاوتی را برای پاداش دادن به بازیکن ها در لحاظ گرفته اند. مشارکت در برخی از این بازی ها بدون پول نیست و بازیکن باید مقداری سرمایه اولیه به بازی وارد کند. برای مثال یکی از از بهترین بازی های ارز دیجیتال از حیث گیمرها، اکسی اینفینتی میباشد که نیاز به سرمایه گذاری اولیه به جهت خرید کردن یک یا این که یک سری هیولای بامزه به جهت مبارزه دارد. در سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال چه گونه های بدون پول و چه گونه هایی که نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند، معرفی شده اند.

شماری از بازی های ارز دیجیتال محبوب

Plants vs Undead

توکن های یکتا یکی از جالب ترین جنبه های ارزهای دیجیتال میباشند که ترکیب آن ها در صنعت بازی سازی یک انقلاب بزرگ را در این صنعت ساخت نموده است. همین توکن ها مالکیت کامل شخصیت های بازی و اقلام موجود در آنها را به طور کامل به بازیکن ها منتقل می نمایند. اهمیت خرید کردن و فروش همین توکن ها یک بازار و اقتصاد دیجیتال مبتنی بر بلاکچین ایجاد شده است.

Plants vs Undead یا این که گیاهان در برعلیه زامبی ها یک بازی هیجانی به سبک دفاع از قلعه هست که یک حالت اخیر وقتی را بازگو می کند که در آن بازیکن ها می بایست در برعلیه زامبی ها از خود دفاع نمایند. در این بازی گیاهان کلیدی قیمت بالایی بوده و بازیکنان باید برای دفاع در برابر زامبی ها و یا حمله به آنها، انواع گیاهان مخلتف را بدست آورده و آنان را ساماندهی نمایند. توکن محلی همین بازی PUV اسم دارد. بازیکن ها می توانند اهمیت استفاده از اقلام باطن بازی مانند دانه های گیاهان را خریداری نمایند.

Thetan Arena

تتان آرنا یک بازی ارز دیجیتال در سبک نزاع یکسری نفره است. همین بازی به شکل دو بعدی طراحی شده میباشد و جهت دوربین به شکل عمودی از بالا به تحت است. بازیکنان اصلی استعمال از دلاور های باطن بازی به جنگ دارای یکدیگر می پردازند و در هنگام پشت سر گذاشتن رقبا، ماموریت ها و فرآیند گوناگون می توانند یک عدد از توکن های مستقر بازی به اسم Thetan Gem یا الماس های تتان را بدست آوردند. کلیدی به کار گیری از آن می توانند برای خرید اقلام داخل بازی مانند ارتقای قهرمانان خویش به یک تتان واقعی به کار گیری نمایند. توکن دوم این بازی Thetan coin یا این که سکه های تتان نام دارد که بازیکنان می تواند اهمیت خرید کردن و فروش آن به دست آوردن درآمد نمایند.

 

راه دوم به دست آوردن درآمد مثل سایر بازی های استعمال از توکن های غیر مثلی است. دلیر ها و تتان ها به صورت توکن های یکتا ارائه شده و بازیکن ها می توانند دلاور های خود را به ارزش های مناسبی به فروش برسانند. محبوبیت فزاینده همین بازی ارز دیجیتال و عبور شمار بازیکن های آن از یک میلیون نفر، باعث بالا رفتن ارزش توکن های یکتای آن شده است.

آخرین مطالب