1888 پومونا کلیسا کلیسا به رنگ تازه تعمیر

بیایید بررسی کنید در پومونا اول سابق Methodist Church. در سال 1888 گوهر است در میان شهر قدیمی ترین سازه. زمانی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 21 خرداد 1399

بیایید بررسی کنید در پومونا اول سابق Methodist Church. در سال 1888 گوهر است در میان شهر قدیمی ترین سازه. زمانی که من در مورد آن نوشت در سال 2018 کلیسا با آن غول پیکر شیشه ای رنگ آمیزی و shiplap جانبداری پس از سال ها از کاهش بود نوتوانی با تشکر از صاحبان جدید.

پس از آن سفید رنگ است و روشنتر بیرونی قابل توجهی. اما رنگ و رو کرده بود تنها به عنوان دور به عنوان دومین داستان ترک shingled برج ناقوس و برج کلیسا پژمرده و moldering.

بازدید پومونا در بعد از ظهر یکشنبه من قدم چند بلوک از مرکز شهر, با توجه به تصویب برخی از نمایش پنجره در حمایت از زندگی ماده تظاهرات از جمله یک پیام متحرک روباه تئاتر است.

و سه بلوک غرب روباه در 360 W. 3 سنت کلیسای تازه رنگ شده بود بالا رفتن از برج ناقوس. پیشرفت!

  • یک اسکیت روی گذشته اولین سابق کلیسای متودیست در مرکز شهر پومونا در روز دوشنبه بعد از ظهر. تحت نوسازی برای دو سال, کلیسای بیرونی برج و برج کلیسا در حال حاضر در انتظار تعمیر و نقاشی. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

  • دیده می شود از اواسط هوا برج کلیسا از اول سابق کلیسای متودیست در مرکز شهر پومونا یک مطالعه در تقابل گروههای چوب زونا. کارگران محروم نهم رنگ خواهد شد و در حال حاضر تعمیر و دوباره زونا و زینتی اهن الات. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • ویکتور رودریگز مراحل سراسر از رونق ساخت و ساز به برج از سال 1888 ویکتوریا جواهر است که در اولین سابق کلیسای متودیست در مرکز شهر پومونا در روز دوشنبه. برج و برج کلیسا در حال مرمت است. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

  • نقاشی و تعمیر بیرونی از اول سابق کلیسای متودیست در مرکز شهر پومونا به نظر می رسد که متوقف در برج ناقوس اما کار بر روی این برج و برج کلیسا در حال جریان است. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

  • ناتان همسایه پاستور بشریت کلیسا دیده می شود در داخل محراب از اول سابق کلیسای متودیست در پومونا در روز دوشنبه. او جماعت عمده مستاجر از سال 1888 ساختمان کلیسا. تغییرات به پناهگاه شامل صدا های مدرن و سیستم های روشنایی, اما آنها باید به طور دائم تغییر داخلی. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

  • ویکتور رودریگز کار دوشنبه در داخل 1888 برج ناقوس در پومونا اول سابق Methodist Church مرکز شهر. هنر مستعمره و روباه تئاتر نشانه هایی دیده می شود در پس زمینه. برج و برج کلیسا در حال مرمت است. (عکس توسط دیوید آلن دره داخلی بولتن روزانه/SCNG)

صبح روز دوشنبه من با پاستور, Nathan همسایه که منجر بشریت کلیسا. بشریت در حال حاضر شرکت لیزینگ ساختمان همراه با پومونا مقدس کلیسا چینی جماعت که گرفته شده بود در اموال.

من کشیش گفت که فعال است در Facebook گروه های جامعه برای پومونا که برای طولانی ترین زمان من تا به حال فرض ناتان همسایه شد یک نام مستعار. او می شود که مقدار زیادی. در واقع سایت همسایه را رد کرد و تلاش خود را برای ثبت نام تا او با ارسال آنها یک کپی از گواهینامه رانندگی.

او و همسرش مارلا آغاز شده, این کلیسا در پومونا در سال 2010 به عنوان یک موزاییک-وابسته به جماعت با خدمات برای اولین بار در فاکس و بعد در شیشه ای خانه دوم در مرکز شهر محل برگزاری موسیقی. پس از حضور در بسیاری از کنسرت, در, شیشه, خانه, همسایه, 37, گفت:, آن را بسیار رضایت بخش بود و در همان مرحله به عنوان برخی از قهرمانان خود را, اما پیشرو در خدمات عبادت.

در حال حاضر مستقل تحت نام انسانیت کلیسا آن نزدیک به 200 عبادت بود برای اولین بار از خدمات در سابق کلیسای متودیست در ماه اوت سال 2019. این یک مخلوط از دو فرهنگ: مدرن nondenominational کلیسا با هیچ خانه دائمی و درشت 19th قرن کلیسا چوبی با رنگ آمیزی شیشه ای و یک برج ناقوس.

"کلیسای ما بسیار جوان و التقاطی. جلسه در شیشه ای خانه کامل بود برای ما. و هنگامی که ما به 130 سال از کلیسا این بود " چه هستند که ما انجام?'" همسایه گفت: با خندیدن. "ما" کلیسا برای افرادی که دوست ندارند در کلیسا است. و در اینجا ما در ناب ترین کلیسای فضا. اما مردم دوست game, reimagining فضا. آن را برای ما کار می کرد."

تور داخلی نشان می دهد بیشتر قابل بهبود مانند روشنایی و رنگ. سیستم های الکتریکی جایگزین شده است. همسایه گفت: آتش مارشال بود, ابراز, تعجب, قدیمی سیم کشی نشده بود سوخته محل پایین. روشنایی و سیستم های صوتی و یک صفحه نمایش LED در محراب — دومی پنهان 1902 موری هریس اندام — همه و قابل حمل اند و نه تغییر ساختار.

خارج از کوچک parklet با صندلی و میز و گیاهان نصب شده بود برای جامعه استفاده کنید. آن را محبوب بوده است و تا کنون با هیچ آسیب و یا خرابکاری. "در حال حاضر وجود دارد که زندگی در اینجا...مردم نوع احترام به فضای بیشتر" همسایه گفت.

(زمانی که بشریت در نقل مکان کرد مردم زندگی مخفیانه در برج ناقوس — آنها خارج شده و روز بعد همسایه شد شگفت زده برای پیدا کردن یک مرد لخت راه رفتن یک راهرو بعد از استفاده از حمام. همسایه گفت: "اگر مردم نیاز به یک دوش ما اجازه استفاده از آنها, دوش, اما شما نمی توانید فقط پاپ در.")

اگر شما می دانید ساختمان, شما ممکن است آن را می دانم به عنوان سابق Seventh-Day Adventist Church که آن را در زمان بیش از Methodists در 1930s. ظهور جماعت کاهش یافته و ساختمان بود padlocked در سال 2014.

اندرو هوانگ خریدار سرمایه گذاری برخی از 400.000 دلار به یک ساختمان بود که واقعا حفظ شده است برای چندین دهه است. او تصمیم گیر زمانی که کلیسا بسته بود زمان خوبی برای مقابله با برج ناقوس و برج کلیسا همسایه گفت.

کار دلار تخمین زده می شد 25,000 اما هزینه ممکن است رشد به 40 ، 000 $به دلیل برخی از چوب بسیار پوسیده که قطعات جدید باید ساخته شده است. همچنین در داخل این نقطه از برج کلیسا بودند زنبور عسل است.

"این نکته بسیار بالا سخت ترین جای شما احتمالا می تواند یک کندوی عسل است. ما تا به حال یک زنبور عسل مرد آمده در هفته گذشته و حذف آنها" همسایه گفت.

خدمه از طیف های پومونا-بر اساس تاریخی مرمت شرکت در حال انجام است برج نوسازی آغاز شده است که چهار هفته پیش و در ماه مه گذشته یکی دیگر از چهار تا پنج هفته استاد راهنما ویکتور رودریگز گفت. آنها به برج ناقوس از طریق رونق آسانسور.

با بیم و هراس من درخواست سوار شدن به گرفتن عکس.

اندرو باریوس در زمان رودریگز تا پس از بازگشت به واکشی من. من بسته در مهار ایمنی که راديال من به سطل و رفتیم افزایش در اطراف پیچ اناری و ابریشم درختان.

"این windier وجود دارد" برریس هشدار داده من partway ، من به سختی می تواند او را بشنوند بیش از ضربه زدن از زانو.

ما را متوقف و کمی بالاتر از برج ناقوس. من نمی نیاز به انجام چه رودریگز به حال انجام شده بود که گام در سراسر یک بیت از خالی کردن هوا به داخل برج. یک مشاهده از راه دور از سطل خوب بود برای من.

"همانطور که شما می توانید آن را در بهترین شکل" برریس گفت: از برج کلیسا که در آن قطعه چوب از دست رفته بودند و بسیار از آنچه که وجود دارد نگاه ویران است. مرده رنگ خراشیده شده بود اما تنها به یک نقطه نیمه راه تا برج کلیسا.

"این یک 80-پا رونق و ما نمی تواند رسیدن به بالا. ما در حال رفتن به یک 120 پا بوم و امیدوارم که به اندازه کافی" برریس گفت. تا زمانی که آن نقطه من تا به حال واقعا فکر می کردم که ما 80 پا در هوا. پس از آن بود که همه من می توانم در مورد فکر می کنم.

"در چند هفته هنگامی که آن را به رنگ و به نظر می رسد با نام تجاری جدید آن را برای ایجاد یک تفاوت بزرگ" برریس گفت.

بل خود را اصلی است. همسایه مطمئن نیست که آیا کلیسا را تعمیر آن و یا انتخاب کردن برای یک کامپیوتر محور carillon اما در هر صورت او دوست دارد ایده ناقوس کلیسا زنگ ساعت یک ظهر از طریق مرکز شهر.

که در آینده. در حال حاضر در شخص کلیسا هستند به احتمال زیاد به سر 21 ژوئن.

حتی بیشتر از من خوشحالم که به گزارش من مهار ایمنی نیست به نام به عمل و من ساخته شده آن را به زمین دوباره در یک قطعه. من کمی عرق اما نه به اندازه کافی به پاپ در یک حمام.

دیوید آلن می رود به ارتفاعات چهار شنبه, چهار شنبه و پنج شنبه. ایمیل dallen@scng.com تلفن 909-483-9339 بازدید insidesocal.com/davidallen مانند davidallencolumnist در Facebook دنبال کنید @davidallen909 در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب