از نظر رفاهی پروژه پاسارگاد ۲ چه ویژگی هایی دارد؟

در سال های اخیر شاهد افزایش جمعیت در شهر های ایران و به خصوص کلان شهر ها بوده ایم. البته این افزایش جمعیت شیب

توسط AKHBAREBARTAAAR در 14 شهریور 1400

در سال های اخیر شاهد افزایش جمعیت در شهر های ایران و به خصوص کلان شهر ها بوده ایم. البته این افزایش جمعیت شیب صعودی کمتری داشته است، اما باز هم نباید از آن چشم پوشی کرد. حال با بیشتر شدن تعداد مردم، نیاز های بیشتری هم پیدا می شود. به عنوان مثال، نیاز به مسکن بیش از پیش به چشم می آید. دولت نیز باید به ساخت منازل بیشتر مشغول شود تا این نیاز رفته رفته برطرف گردد. این قضیه در حومه و برخی از محله های شهر ها مانند تهران به وفور دیده می شود و خوشبختانه چیتگر نیز یکی از آن ها می باشد. در این سال ها، پروژه های زیادی در چیتگر کلید خورده است و مردم هم با سرمایه گذاری در آن ها به نیازی که دارند، می رسند.

یکی از برج هایی که این روز ها در محله چیتگر تهران ساخته می شود، پاسارگاد 2 است. این پروژه زیر نظر هوا فضای سپاه بوده و این تعاونی در آینده نیز موارد بیشتری را در اختیار مردم قرار خواهد داد. حال بنا به درخواست بسیاری از کاربران وب سایت، در این بخش قصد داریم تا بعضی از امکانات رفاهی پاسارگاد 2 را به شما عرض نماییم. به وسیله این مطلب، در نهایت می توانید تصمیم گیری بهتری در راستای خرید آن داشته باشید.

در ابتدا ذکر یک نکته اهمیت دارد و آن هم این است که واحد های موجود در پاسارگاد 2 صرفا مسکونی نیست و موارد تجاری هم در آن به چشم می خورد. اطلاعات بیشتر در بررسی تعداد واحدها و طبقات در پروژه پاسارگاد 2!!!  به این ترتیب، افراد در همین ساختمان قادر هستند تا موارد مورد نیاز خود را خریداری کرده و از داشتن چنین امکاناتی لذت ببرند. از دیگر امکانات فوق العاده این ساختمان باید به پارکینگ وسیع، انباری، آسانسور با کیفیت و سالن اجتماعات برای برگزاری برخی از جلسات اشاره داشت.

لابی لوکس و بسیار زیبا به همراه لابی من 24 ساعته یکی دیگر از این تجهیزات است که امنیت را هم برای پاسارگاد 2 افزایش خواهد داد. شوتینگ، آنتن مرکزی، فضای سبز، نورگیر عالی و چشم انداز منحصر به فرد نیز از دیگر مواردی است که حتما باید در خرید خانه مد نظر قرار دهید و پاسارگاد 2 این ها را داراست. در کل این ساختمان قرار است به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شود و معماری در آن حرف اول را بزند.

پاسارگاد 2 از نظر دسترسی به بخش های مختلف تهران نیز زبانزد می باشد. شما بدون هیچ دردسری می توانید به ایستگاه های اتوبوس و مترو برسید و به هر جا از شهر که می خواهید، بروید. تنها با چند دقیقه پیاده روی، رسیدن به این ایستگاه ها امکان پذیر خواهد بود. به جز آن، برخی مراکز تفریحی و فروشگاه ها مانند ایران مال نیز به این پروژه نزدیک خواهد بود. از اماکن تفریحی مانند پارک های جنگلی و دریاچه چیتگر هم نباید سه سادگی گذشت. بنابراین نتیجه می گیریم که پاسارگاد 2 از لحاظ موقعیت مکانی و امکانات رفاهی اوضاع بسیار خوبی دارد و قطعا ساکنان آینده آن خوشحال خواهند بود.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن