چگونه می توان بازاریابی محتوا را برای هر کسی توضیح داد

مفهوم بازاریابی محتوا صدها سال است که وجود دارد (به این مثال از سال 1672 مراجعه کنید) و طبق گفته های Google Tr

توسط AKHBAREBARTAAAR در 30 اردیبهشت 1399
مفهوم بازاریابی محتوا صدها سال است که وجود دارد (به این مثال از سال 1672 مراجعه کنید) و طبق گفته های Google Trends ، این رشته از سال 2007 محبوبیت باورنکردنی کسب کرده است. اما ، وقتی اخیراً کتاب الکترونیکی جدیدی را راه اندازی کردیم که به سؤالات متداول در بازاریابی پاسخ می دهد ، یاد گرفتیم که بسیاری از خوانندگان ما تازه شروع به کار می کنند. به این ترتیب ، ما می خواهیم مطمئن شویم که به طور مداوم اصول را بپوشانیم. این که آیا شما تازه وارد این تمرین هستید ، به یک روش جدید برای دیدن کارهایی که انجام داده اید نیاز دارید یا برای توضیح این موضوع در مورد بستگان خود به کمک نیاز دارید ، این پست برای شما مناسب است. محتوای مرتبط دستی: 3 شرط گیج کننده را در نظر بگیرید: بازاریابی محتوا ، استراتژی محتوا ، استراتژی بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا همانطور که خانواده شما می فهمید وقتی افراد می پرسند شما چه کاری انجام می دهید ، آیا پاسخ شما نگاهی عجیب و غریب به شما می دهد؟ آنها می گویند: "بنابراین ، دقیقاً چه کار می کنید؟" همسرم در این اردوگاه بود تا اینکه در مورد خبرنامه ای که روند تأثیرگذاری بر بازارهای مالی را پوشش می دهد به من گفت. او هر روز منتظر دریافت آن است. وی توضیح داد كه خبرنامه ها هیچ ارتباطی با وجوهی كه كارگزار می فروخت ، ندارد ، اما اطلاعات جامد و با ارزش بودند - و برای سرمایه گذاری هایی كه وی انجام می دهد تحقیق مفیدی بود. من توضیح دادم: "این بازاریابی محتوا است." این لحظه آهسته برای درک شوهرم از بازاریابی محتوا بود - بازاریابی محتوا آموزشی است اما مربوط به محصولاتی نیست که شرکت می فروشد. فروشنده اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما به برند وفادار شوید. @ MicheleLinn.CLICK TO TETE می توانم مثال دیگری را که نزدیک به قلب دختر من است ، به اشتراک بگذارم. یک دختر عروسک آمریکایی از محتوا برای تبدیل کالایی که یک کالا است - استفاده می کند. دختر آمریکایی آنقدر محتوا - و تجربیات زیادی در مورد محتوا - برای مخاطبان خود دارد که واقعاً مبهوت است. به عنوان مثال ، آن را ارائه می دهد: رویدادها و تجارب حضوری (ناهار با عروسک خود در کافه فروشگاه ، برنامه های ویژه مانند نقاشی یا آتش بازی یا حتی بسته های هتل که کودک و عروسک شما را در خود جای می دهد) برنامه ها بازی ها فیلم های آزمونها فیلم ها در حالی که تمام راه های اتصال دختر آمریکایی به مخاطبان خود برای پوشش دادن در این پست بیش از حد بیشمار است ، من به ویژه از انتشارات چاپی آن متحیر هستم. به عنوان مثال ، مراقبت و نگه داشتن شما کتابی است که در مورد بزرگ شدن دختران است. این گروه در رده دوم خود قرار دارد (و 76مین محبوب ترین در بین همه کتاب های آمازون.) این از عروسک های فروشی با نام تجاری است - اما موضوع هیچ ارتباطی با عروسک ها ندارد. محصول-جزئیات-آمریکایی-دختر-کتاب مجله دخترانه آمریکایی در چندین دسته از فروشندگان برتر است. محصول-جزئیات-مجله آمریکایی-دخترانه به طور خلاصه ، بازاریابی محتوایی دختر آمریکایی به این موضوع متمرکز است که کودک چگونه می تواند با عروسک یا چیزهای مهم برای این جمعیت شناختی در تعامل باشد. برای والدین ، ​​در مورد BabyCenter فکر کنید. وقتی باردار شدم و بعد دختر بزرگترم را بزرگ کردم ، BabyCenter را خواندن ضروری می دانستم. این یک نمونه عالی از بازاریابی محتوا است. براساس وب سایت خود ، این مکان شماره دیجیتال بارداری و والدین شماره یک است و هشت از 10 مادر جدید و جدید در انتظار هر ماه از BabyCenter استفاده می کنند. این سایت متعلق به جانسون و جانسون است که محصولاتی را برای نوزادان به فروش می رساند. محتوای مرتبط دستی: Zendesk به اشتراک گذاشتن کلید های ایجاد یک انتشار نام تجاری موفقیت آمیز نام تجاری بازاریابی محتوا برای بازاریابان توضیح داده شد امیدوارم که این مثالها روشن کنند که بازاریابی محتوا مربوط به مارک ، محصولات شما یا خدمات شما نیست. این مربوط به مخاطبان شماست آنها به چه اهمیتی می دهند؟ و مهمتر از همه ، چگونه می توانید فردی باشید که چیزی را ارائه ندهید که شخص دیگری باشد ، که به نوبه خود برند شما را از کالایی به چیزی که مردم از آن استقبال می کنند بالا می برد؟ بازاریابی محتوا با تلاشهای بازاریابی محصول سنتی مانند وثیقه فروش و سایر اطلاعات مربوط به محصول متفاوت است. بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، فیلم ها ، سرگرمی و وبینارها است که به سؤالات خاصی که افراد در آن پاسخ می دهند و چیزی را که نمی توانند در جایی دیگر بدست آورند برای آنها فراهم می کند. این بهترین راه برای تبدیل محصول شما ، مهم نیست که چقدر مشترک است ، به چیزی که مانند همه افراد دیگر نیست. با تبدیل شدن به یک منبع معتبر و معتبر در مورد موضوعاتی که برای مشتریان بالقوه اهمیت دارد ، شغل شما به احتمال زیاد توسط مخاطبان مناسب کشف می شود و وفاداری و اعتماد آنها را به دست می آورد - که به نوبه خود برند شما را قادر می سازد تا روابط مشتری خود را تقویت کند ، رشد کند. پایگاه مشترک فعال و درگیر و حتی سود آن را افزایش می دهد. یک منبع محتوا با ارزش برای چشم اندازها باشید و شغل شما احتمالاً کشف می شود. MicheleLinnCLICK برای توییت محتوای مرتبط دستی: 9 تعریف: چگونه بازاریابی محتوا در بازاریابی کار می کند چگونه بازاریابان موفقیت را با بازاریابی محتوا پیدا می کنند در حالی که ممکن است در این مرحله سر خود را تکان دهید و فکر کنید ، "بله ، این کاری است که من می خواهم انجام دهم" ، بازاریابی محتوا برای همه نیست - و مطمئناً نباید آن را اتخاذ کنی زیرا این امر "در" است منبع : https://vidone.ir/
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن