واژه حلقه برگرفته از یک واژه انگلیسی انواع پیستون موتور پیستون. حلقه ها در یک نقطه بریدگی دارند. انتقال حرکت از نقطه ای به نقطه ای دیگر، وارد کردن فشار مستقیم، حرکت مستقیم نزولی و غیره از پاراگراف موردها کاربرد سیلندرهای هیدرولیک خطی است. زمانی پیستون در نقطه مرگ بالایی یا پایینی متوقف می شود و سپس در جهت عکس به حرکت در می آید توشه وارد به یاتاقان را تغییر می دهد. شایان ذکر میباشد که در صورتی ، پیستون و سیلندر نسبت به نیز خلاصی نداشته باشند و یا این که به عبارتی دیگر ، اصطکاک دربین سیلندر و پیستون بیش از حد باشد ؛ عملا حرکت رفت و برگشتی به سختی انجام شده و باعث به زخم های جدی به سیلندر و پیستون خواهد شد . موتورهای بنزینی ساده به ندرت اهمیت بیش از سه تا چهار حلقه هستند. گرچه امروزه پیستون های آلومینیمی ریختگی رواج بیشتری دارند ولی نوع آهنگری آن به جهت موتور های سنگین و لبریز توان استفاده می شود.پیستون ریختگی متخلخل است و به جهت بازه بیش از ۵۰۰۰ بدور بر دقیقه (PRM) مقاوم نیست. ورود و خروج جریان به سیلندرها به وسیله سوپاپ ها انجام می شود. در بعضا از خودروها هم در هر سیلندر از دو سوپاپ محل ورود و دو سوپاپ خروجی استفاده می شود که به آن سیلندر ، سیلندر چهار سوپاپه گفته می شود. پیستون ها از این منظر به دو نوع دو روزگار و چهار زمان تقسیم می شوند. به طور مثال چنانچه دو ماشین کلیدی وضعیت یکسان، با میزان پیستون های معلوم دارید، خودرویی که تعداد بیشتری از این قطعه دارد، قدرت بیشتری تولید می کند.معمولا در اکثر موتورهای احتراقی اهمیت چهار یا این که شش پیستون موتور هستند. همین انبساط حاصل فشار احتراقی می باشد که در زمان محترق شدن سوخت اتفاق میافتد و نیروی ضروری را به رینگ ها وارد میکند. خودروهایی مانند پژو ۴۰۵، پژو پارس، پژو ۲۰۶، ال نود، سمند و دنا و بقیه خودروهایی که در میهن ما رایج هستند نیز هزینهای در حد یک تا دو سه میلیون تومان بابت تعمیر رینگ پیستون نیاز دارند. دارای تعبیه نمودن یک مکانیزم تغییر و تحول دهنده زاویه ورقه پشت پیستون ها می اقتدار حجم جا به جایی یک پمپ را تغییر و تحول داد. چون نمی توان پیستون را چنان ساخت که خود به خود سیلندر را آب بندی کند بدین ترتیب در ناحیه فوقانی پیستون شیارهای حلقه نشین تعبیه می کنند. بدیهی میباشد که در بلوک سیلندر یک خودرو ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده میباشد به این ترتیب هرچقدر تعداد پیستون های یک خودرو بیشتر شود ، حجم و ترازو بلوک سیلندر آن خودرو هم افزایش پیدا می کند. هر مدل واحد هیدرولیکی که از یک پیستون یا پلانجر ساخته شده و باطن یک محیط ی استوانه ای بوسیله سیال تحت فشار کار انجام دهد، سیلندر نامیده می شود. رخ زیر یک دسته حلقه پیستون را نشان می دهد. مزایا : سبکی وزن، انتقال حرارت بالا، رخ پذیری. در این پیستون ها، ممکن می باشد اتاق احتراق بر روی سر پیستون باشد.امروزه در خودرو های سواری، از پیستون های آلومینیمی، به برهان سبکی و انتقال حرارت بهتر، به کارگیری می گردد، که به دو شیوه ریختگی یا آهنگری ساخته می شوند. از کلیدی ترین نصیب های پیستون ، سطح بالایی آن می باشد ، صورت تراز بالای پیستون بر روش احتراق مخلوط سوخت و هوا تاثیر می گذارد.و درصورتیکه مرحله بالایی پیستون به لطف طراحی شود اختلاط مخلوط سوخت و هوا خوب تر شده و منجر ساخت اقتدار بهینه می شود. رخ پایین گونه های رینگ کمپرس را حیاتی کاربرد ویژه آنها معرفی می کند. در همین موقعیت شیار حلقه پیستون شیبدار بوده البته رینگ مهم جهت خاصی به جهت نصب نمودن نبوده و می اقتدار به صورت دلخواه آنرا کارگزاشتن کرد . و g : در این وضعیت حلقه حیاتی شیار داخلی می باشد. مقدار بازبودن دهانه حلقه تقریباً 0/03 میلی متر به ازای هر سانتی متر قطر سیلندر می باشد . قطر رینگ پیستون اندکی از قطر سیلندر عمده است. 3- در سطح سوم حلقه کمپرسی را کارگزاری میکنیم. در عاقبت می اقتدار آن ها را برای کارگزاشتن روی پیستون چگونه فعالیت می کند؟ پیستون باز کرده. به طور ساده در هیدروموتورهای پیستونی از پیستون های یکطرفه به کارگیری می شود که گشوده شدن آن توسط فشار سیالی است که بر آن ها اعمال می شود و با بازگشت خویش سیال را تخلیه می کنند. در همین شرایط پیستون از چندین محل بطور عمودی و از به دور تا دورش دچار گرفتگی و گیر كردن در درون سیلندر شده می باشد . رینگ پیستون یا این که حلقه موتور بر حسب کاری که انجام میدهد و همینطور محل قرارگیری آنها بر روی پیستون به دو مدل تقسیم میشوند. رینگ ها، حلقه هایی میباشند که در شیارهای مشخصی بدور این قطعه قرار می گیرند. که در بر روی پیستون قرار می گیرند. همین نوع از رینگ ها به عنوان رینگ اول کمپرسی یا بالاترین حلقه پیستون گزینه استعمال قرار می گیرند و پله داخلی آنها باید به سمت بالا باشد. از این رو مطابق صورت ذیل سمت راست لقی تقریبی به ترازو 0/05 میلی متر برای رینگ های کمپرسی و 0/04 میلی متر برای رینگ های روغنی در نظر گرفته و بوسیله فیلر ترازو گیری و در اختیار گرفتن می شود. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در گزینه پیستون رانا بدست آورید به وبسایت ما مراجعه کنید.
مقالات مشابه
- ایجاد مطلع پاسخ: برکلی محاسبات و داده های علم در عمل
- آلمان در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به کووید-19 اقدامات جدیدی را بر روی افراد واکسینه نشده اعمال می کند
- انجین آرتز
- افغانستان نعمت: گلدان دیدار با کتری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اجاره ویلا استخردار رامسر
- کووینا را بی خانمان جمعیت بیش از نصف در سال 2020 تعداد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بهترین وکیل مهریه در تهران + وظایف+ اهمیت+ مدارک + هزینه+مدارک
- به عنوان تظاهرات چرخش پاسادنا را coronavirus نرخ به طور چشمگیری آهسته