شخصیت ‌Buzz و توانایی‌های آن را در براول پس بشناسید

Buzz یک Brawler کروماتیک است که می‌توان آن را به‌عنوان جایزه براول پس در Tier 30 در فصل 7: Jurassic Splash باز کرد، یا می‌توان آن را پس از رسیدن به Tier 30 در Season 7 براول پس از Brawl Boxes دریافت کرد. او به دلیل سوپر و سرعت حرکت سریعش سلامتی نسبتاً بالا، خروجی آسیب بالا و تحرک بسیار خوبی دارد، اما برد حمله کوتاهی دارد. Trait او به Buzz اجازه می‌دهد تا به طور غیرفعال Super خود را شارژ کند اگر دشمن Brawler در شعاع او قرار دارد. او با امواج صوتی با برد نزدیک از سوت خود حمله می‌کند. سوپر او شناوری را به بیرون پرتاب می‌کند که می‌تواند با دیوارها یا دشمنان دست و پنجه نرم کند، Buzz را به سمت آنها می‌کشد و دشمنان مجاور را خیره‌کننده می‌کند که مدت زمان بیهوشی بر اساس مسافت سفر او متفاوت است. گجت او، Reserve Buoy، فورا و به طور کامل Super خود را با این دشمنان فوق العاده نه خیره کننده شارژ می‌کند. اولین نیروی ستاره‌ای او، اژدر سخت‌تر، حداقل مدت زمان شگفت‌انگیز سوپر او را افزایش می‌دهد. دومین نیروی ستاره او، Eyes Sharp، ناحیه Trait را افزایش می‌دهد تا زمین بیشتری را پوشش دهد.

Buzz’s Trait یک دایره چین دار 6 کاشی دور اوست. همه دشمنان Brawlers در این دایره، Buzz's Super را 6.67 درصد در هر ثانیه یا بیش از 15 ثانیه برای یک دشمن شارژ می‌کنند. اگر چندین دشمن در داخل شعاع وجود داشته باشد، او Super خود را سریعتر شارژ می‌کند. سوپر او هنوز حتی با دشمنان نامرئی یا در حال کمپ زدن نیز شارژ می‌کند. دشمنان Buzzes شعاع Trait خود را نشان خواهند داد مگر اینکه در Showdown باشند.

Buzz با 5 امواج صوتی با برد نزدیک و نافذ از سوت او در یک حرکت ضربتی از چپ به راست حمله می‌کند. حمله او سرعت تخلیه کندی دارد و 0.9 ثانیه طول می‌کشد تا کامل شود.

 

Buzz یک شناور را به بیرون پرتاب می‌کند که می‌تواند به اهداف یا دیوارهای مخالف برخورد کند و پس از آن خود را به سمت آن بکشد. پس از اینکه Buzz به سمت دشمن می‌کشد، او و سایر دشمنان را در شعاع 2.33 کاشی بیهوش می‌کند. مدت زمان بی حسی متغیر است. هر چه Buzz قبل از برخورد با سوپر خود به هدف دورتر بود، مدت زمان بیهوشی طولانی‌تر بود. حداکثر مدت زمان بی حسی 1.5 ثانیه و حداقل 0.5 ثانیه است. اگر Buzz در حین استفاده از Super خود پشت مانع حرکت کند، از مانع عبور می‌کند. اگر دشمن درگیر از جایی که در ابتدا مورد اصابت قرار گرفته است دور شود، Buzz به محل جدید خود کشیده می‌شود حتی اگر پشت دیوار حرکت کند. Buzz می‌تواند در حالی که کشیده می‌شود از دریاچه ها عبور کند، او هنوز هم می‌تواند قبل از برخورد بویه به دشمن یا دیوار حرکت کند، و اگر دیواری که Buzz با آن برخورد می‌کند در حالی که Buzz خودش را می‌کشد، ویران می‌شود، به محلی که بویه برخورد می‌کند کشیده می‌شود. با این حال، Buzz's Super می‌تواند قطع شود، اگر او هنگام استفاده از Super خود کشیده شود، مبهوت شود، عقب رانده شود یا به عقب برگردد.