تعمیر گیربکس پورشه
پورشه یک شرکت خودروسازی آلمانی میباشد که تمرکز آن بر طراحی و تولید ماشین های اسپرت و لوکس است، همین مسئله باعث شده میباشد تا همین کمپانی خودروسازی تولیدات محدود داشته و از طرفی در مدل اتومبیلهای گران قیمت قرار بگیرد. فروش اتومبیل های پورشه در کشور ایران از سال ۱۳۸۷ افزایش یافت و در سال ۱۳۹۳ حیاتی ممنوعیت واردات خودرو ها دارای موتور قادر تر از ۲.۵ لیتر تعداد بیش از ۲۰۰۰ دستگاه از مدل های متفاوت همین اتومبیل وارد کشورایران شد. نوع های محبوب پورشه در کشور ایران پورشه ماکان، پورشه کاین و پورشه پانامرا هستند.
انواع گیربکس های پورشه
PDK مخفف اختصاری Porsche Doppel Kupplungs getriebe که به انتقال دو کلاچ پورشه ترجمه می شود. گیربکس Porsche از انتقال دو کلاچ (DCT) است و اساساً به همان نحوه دیگر گیربکس های DCT موجود در بازار کار می کند.با نگاهی به قبلی گیربکس( Porsche Doppelkupplung PDK) در خودرو های اسپرت 956 و 926 در ده سال 80 ، انقلابی را در دید عشق و علاقه مندان به گیربکس اتوماتیک تغییر تحول داده است. گیربکس پورشه PDK معرفی شده در سال 2009، محدوده های کارایی و شتاب را دارای تغییرو تحول سریع خیس از گیربکس های ساده به بحران می کشد.
گیربکس پورشه چیست؟
گیربکس اتوماتیک پورشه یک عدد از اهمیت ترین و با ترین اجزای ماشین پورشه می باشد تا جایی که می توان رده آن را حساس موتور خودرو یکسان دانست. گیربکس اتوماتیک اقتدار را به چرخها انتقال می دهد. گیربکس دارای یک مکانیزم خاصی می باشد که به کمک آن دور موتور اتومبیل پورشه به مقدار مشخصی کلیدی به کار گیری از چرخ دنده ها و سرعت های گوناگون به چرخ های ماشین انتقال پیدا می کند.
مهم وجود گیربکس اتوماتیک پورشه میتوان در اختیار گرفتن کاملی بر بر روی شتاب خودرو داشت و راننده هیچ نگرانی نخواهد داشت زیرا فارغ از این که بدور موتور اتومبیل را بالا چیره شود می تواند آن را در شرایط دلخواه خویش در اختیار گرفتن کند.
گونه های خرابی های گیربکس اتوماتیک پورشه
• تقه زدن گیربکس
• لرزش ماشین در زمان حرکت
• گیرکردن دنده
• زوزه کشیدن گیربکس پورشه
از گونه های متعدد گیربکس های اتوماتیک در خودروهای خودش به کار گیری کرده هست که هرکدام شاخص های خود را داشته است و مدام حرفی در دنیای خویش داشته اند.
در همین قسمت به بررسی سه گونه از همین گیربکس ها میپردازیم:
گیربکس اتوماتیک PDK پورشه
مکانیزم این دسته از گیربکس اتوماتیک پورشه شبیه گیربکس های دستی می باشد مهم این تفاوت که دراین گونه از گیربکس جهت جدا و وصل شدن نیروی درگیرکننده چرخ دنده ها که به زوج و فرد تقسیم شده اند از دو کلاچ کمک گرفته شده است. چرخ دنده ها بر روی دو محور مستقل به صورت شخص و زوج قرار گرفته و عمل می کنند. همین گیربکس توسط کمپانی پورشه توسعه یافته و سرعتی بالا را سوای آن که وقفه ای در جریان انتقال دادن توان پیش بیاید، ممکن می سازد. از مزایای همین مدل از گیربکس اتوماتیک پورشه ، کمتر در کله زنی های خودرو، مصرف سوخت کمترو شتابی بیشترهستند.
گیربکس اتوماتیک DCT پورشه
قابلیت تعویض دنده در این نوع از گیربکس اتوماتیک پورشه، فارغ از به کار گیری از کلاچ هست . در این مدل
مقالات مشابه
- در واقع تظاهرات مسالمت آمیز هستند و نه شورش: نامه
- Whicker: هر روز کمی spicier زمانی که فلفل راجرز بود مربیگری
- Sierra Madre اعتراض در پارک نگاه کمی متفاوت
- زمین لرزه های کوچک اعتصاب در نزدیکی ریجی کرست
- در گفتگو آنلاین, سرود, مسیح, به, بودجه, دانشگاه, به روز رسانی
- دریافت پاسادنا شهرستان سالن کار تمام وقت دوباره
- مرده مشکوک پس از CHP افسر-درگیر تیراندازی در 60 آزادراه
- داجرز واکنش: Joe Kelly, کارلوس کوریا جرقه نیمکت-پاکسازی حادثه
- صدها نفر در قزاقستان در نتیجه ناآرامی های خشونت آمیز بازداشت شدند
- قیمت روز آهن