مجمع نیمه پخته مورد برای قرار دادن سرپا نگه داشتن. 209 در انتخابات باید رد

روز چهارشنبه کالیفرنیا مجمع رای به پیشبرد مجمع اصلاح قانون اساسی 5 که به دنبال لغو گزاره 209.تایید شده توسط را

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 خرداد 1399

روز چهارشنبه کالیفرنیا مجمع رای به پیشبرد مجمع اصلاح قانون اساسی 5 که به دنبال لغو گزاره 209.

تایید شده توسط رای دهندگان کالیفرنیا در سال 1996 سرپا نگه داشتن. 209 مستلزم آن است که: "دولت نباید در برابر تبعیض و یا اعطای درمان ترجیحی برای هر فرد یا گروه بر اساس نژاد و جنسیت و رنگ و قومیت و یا منشاء ملی در این عملیات عمومی, استخدام آموزش و پرورش عمومی و یا عمومی قرارداد."

هیچ فرد معقول و منطقی باید در پیدا کردن هر چیزی اشتباه است با بخشی که منع دولت از تبعیض علیه افراد بر اساس نژاد و جنسیت و رنگ و قومیت و یا منشاء ملی.

بیشتر انگیز و جالب بخش است بخشی در مورد اعطای درمان ترجیحی به افراد یا گروه ها بر اساس نژاد و جنسیت و رنگ و قومیت و یا ملی اصلی است.

طرفداران ACA5 که جای این موضوع قبل از رای دهندگان در ماه نوامبر استدلال می کنند که سرپا نگه داشتن. 209 مانع فرصت های برابر و که در حال حاضر زمان برای دوباره این موضوع به عنوان بخشی از یک مطلب کلی تلاش برای مقابله با موانع ساختاری برای برابری نژادی.

من می گویم تا که ACA5 منطبق با نظر خود من است که دولت باید درمان مردم به همان اندازه تحت قانون. ایده استفاده از قدرت دولت برای انتخاب برندگان و بازندگان همراه نژادی یا جنسیتی خط حمله به عنوان ناسازگار با حفاظت در برابر.

اما از سوی دیگر اگر سرپا نگه داشتن. 209 است که در واقع تولید ناموجه و نامتجانس نتایج من فکر می کنم که شایستگی معاینه.

پس از خواندن از طریق این لایحه تجزیه و تحلیل گوش دادن به اولین جلسه آن در ماه مه و گوش دادن به استدلال های ساخته شده در مجمع طبقه من در بر داشت این تجزیه و تحلیل به سطحی تر از آنها معمولا و طبقه استدلال اکثرا مبهم و uninformative.

استخدام عمومی

اولین گام در ارزیابی اینکه آیا وضعیت فعلی استخدام عمومی, عمومی, کالج پذیرش و قرارداد نشان می دهد نیاز به تعمیرات اساسی سرپا نگه داشتن. 209 است که برای بررسی این اعداد.

در کشیدن تا آخرین سرشماری سالانه کارکنان دولت در عمران و خدمات تولید شده توسط دولت در بخش منابع انسانی یک چند چیز پرش: اکثریت کسانی که در خدمات مدنی غیر سفید (57.5 درصد) و 46 درصد زنان هستند (هر چند این تقسیم در مورد 50-50 اگر شما حذف این بخش از اصلاحات و توانبخشی و گشت بزرگراه کالیفرنیا که در حال بزرگ است که بخش نیز عمدتا مرد).

برخی از گروه های "در مقایسه با نسبت جمعیتی" از جمله سفیده (38.3 درصد از دولت نیروی کار اما کمی بیش از 43 درصد از خدمات مدنی) بلکه آمریکایی های آفریقایی تبار (9.8 درصد از خدمات مدنی نسبت به 5.3 درصد از نیروی کار) در حالی که دیگران کمتر از جمله اسپانیایی (24.9 درصد از خدمات مدنی در مقایسه با 37.7 درصد از نیروی کار).

برخی از بخش های بیشتری از مردم از یک گروه و یا یکی دیگر. من نمی دانم که آن را ذاتا ناعادلانه برای زنان آفریقایی آمریکایی سفید پوستان و مردم از چینی و فیلیپینی تبار به طور نامتناسبی در ایالت California Department of Justice.

نه من واقعا می دانم چه فکر می کنم در مورد اسپانیایی ها نشان داده نزدیک به سهم خود از دولت نیروی کار در بخش وسایل نقلیه موتوری و زندان کالیفرنیا صنعت قدرت یا که سفید پوستان به خصوص در کمتر راهنمایی و رانندگی.

چه توضیح می دهد که این تفاوت ؟ چه تعداد نسبت به برنامه های کاربردی است ؟ این نتایج ناشی از تبعیض ؟ خواهد درمان ترجیحی را تشکیل می دهند تفاوت ؟ جایگزین وجود دارد به معنی تشویق گروه کمتر به درخواست عمومی برای استخدام ؟ برخی از تفاوت های قابل قبول و تحت چه شرایطی ؟

این نوع سوال کردم که کمی به هیچ موشکافی و یا حتی تحقیق در مجمع.

آموزش عالی

Pivoting به بالاتر اد من نگاه کردن ثبت نام شماره برای دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا در سیستم. نه سیستم به نظر می رسید به رنج می برند از یک عمیقی عدم تنوع یا فرصت از داده ها در دسترس است.

برای مثال در هر دو سیستم های زنان ساخته شده تا اکثر دانش آموزان است. این CSU سیستم خود می بالد که "نزدیک به سه چهارم از CSU آموزان از دانش آموزان از رنگ است." نیز مشابه نسبت UC ثبت نام در پاییز سال 2017 شد غیر سفید.

در هر دو مورد آن را آشکار است که دانش آموزان آسیایی تبار هستند "در مقایسه با نسبت جمعیتی" نسبت به جمعیت در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی ها کمتر. علت آن روشن نیست اما حتی نگاه کردن به اطلاعات در دسترس وجود دارد به نظر می رسد آشکار مناطق از فرصت ها برای افزایش متقاضی استخر و حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی دانش آموزان است.

2019 پاسخگویی گزارش از UC سیستم را نشان می دهد که در حالی که آمریکایی های آفریقایی تبار ساخته شده تا حدود 6.4 درصد از 12 کلاس در سال 2016 آنها ساخته شده تا 5.9 درصد از فارغ التحصیلان دبیرستان, 4.5 درصد از فارغ التحصیلان دبیرستان که ملاقات A-G الزامات مورد نیاز برای UC پذیرش 3.6 درصد از UC متقاضیان 2.8 درصد از UC می پذیرد و ثبت نام و 2.7 درصد از کسانی که ادامه فراتر از سال اول خود را. الگوهای مشابه کاهش به عنوان شما را راه خود را از طریق آن گروه را برای اسپانیایی ها نیز هست.

الگوهای نقطه به یک نیاز برای دولت های محلی و سیاستگذاران واقعا خود را در یک نگاه سخت در K-12 سیستم با یک چشم نسبت به جمع آوری به عنوان بسیاری از دانش آموزان در سراسر هیئت مدیره به نه تنها فارغ التحصیل دبیرستان اما واجد شرایط برای پذیرش کالج.

بیش از حد بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی دانشجویان بیحال عملکرد ضعیفی در مدارس. جای تعجب نیست, آمریکایی های آفریقایی تبار (73 درصد) و اسپانیایی (69 درصد) در حال قوی ترین حامیان این ایده از مدرسه کوپن با توجه به سیاست عمومی موسسه کالیفرنیا. حداقل که باید خار قانونگذاران که جدی در مورد بهبود نتایج برای آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی کالیفرنیا به انجام بیش از برگشت از هر خارجه اتحادیه های معلمان می خواهید.

همراه با تسریع تلاش ها برای تشویق آفریقایی-آمریکایی و دانش آموزان اسپانیایی به درخواست CSUs و UCs و پرداختن به هر آنچه در آن است که منجر به دانش آموزان ترک کالج, یک بار آنها وجود دارد گزینه های است که نیازی به دور انداختن سرپا نگه داشتن. 209.

عمومی پیمانکاری

نکته سوم که از پیمانکاری یکی من می خواهم نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد. با توجه به یک گزارش از برابر عدالت جامعه "گزاره 209 ناشی از دولت های ایالتی و محلی برای پایان دادن به نژاد خود را آگاهانه پیمانکاری برنامه ها و در نتیجه از دست دادن 1 میلیارد دلار به 1.1 میلیارد دلار در سال برای [اقلیت و زنان متعلق به] کسب و کار شرکت."

گزارش خود اذعان محدودیت در داده ها با توجه به متناقض مجموعه در طول سال.

مصرف آن را به عنوان یک داده است که آن را درست می بینم چرا که می تواند در نظر گرفته شود ناعادلانه و من تعجب می کنم که در مورد تاثیر زنان و اقلیت متعلق به کسب و کار و نه گرفتن آن قرارداد. اما فرض کنید به این دلیل برای رها کردن نیست که اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار هستند که تبعیض در آن ممکن است که این فقط یکی از کسانی که تجارت آف می آید که با در نظر گرفتن نژاد و جنسیت خنثی رویکرد است.

این گزارش نشان می دهد که کسب و کارهای بزرگتر و شرکت های بهره مند از سرپا نگه داشتن. 209 که ممکن است عاملی.

چیزهایی که من می خواهم علاقه مند به دانستن این است که آیا 1 میلیارد دلار برآورد دقیق است که آیا در این مورد است که کسب و کارهای بزرگتر باید افزایش سهم خود از پیمانکاری بازار چه هزینه ها و منافع به مالیات دهندگان هستند که چگونه بسیاری از اقلیت ها و زنان متعلق به کسب و کار از دست رفته و به همین دلیل است.

اما همانطور که ذکر شد قبل از مجمع هم متوسط کار تنگ این و تجهیز عمومی با اطلاعات به قضاوت.

افکار فراق

به طور کلی من معتقدم که در این مورد ساخته شده برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 یا این که اصل حمایت برابر با ارزش است در کنار تنظیم به صورت ناشناخته با ایده های ناشناخته معیارهای موفقیت یا عدالت به استفاده از نژاد و رنگ و قومیت و جنسیت و منشاء ملی در, استخدام آموزش و پرورش عمومی و پیمانکاری.

بهبود نتایج برای اقلیت ها و از بین بردن سقف شیشه ای برای زنان اهداف همه آمریکایی ها باید پشتیبانی می کند. اما طرح باید پیروز شویم یا شکست در واقعی خود را میدهند و آن را ناامید کننده بود اما تعجب آور است که مجلس با عجله ACA5 در این راه اعضای آن باید به جای به طور کامل بررسی مسائل در دست.

ACA5 و آن نیمه پخته مورد بازبینی سرپا نگه داشتن. 209 باید رد کرد.

نظر سردبیر Sal رودریگز را می توان در رسید salrodriguez@scng.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن