نگاهی به پشت شهرستانها برای مردم و اتومبیل آنها با استفاده از: Randal اوتول

این بیماری همه گیر است و به ما یادآوری است که جامعه ما باید انعطاف پذیر به صورت تمام انواع از رویدادهای غیر منتظره و این امر مضاعف برای حمل و نقل. خبر خوب این است که ایالات متحده در حال حاضر انعطاف پذیر ترین سیستم حمل و نقل در جهان است. خبر بد این است که برخی از مردم در حال تلاش برای آن را از ما دور است.

حمل و نقل نیاز به مقابله با انواع حوادث غیر مترقبه از جمله حملات تروریستی مانند 9/11, بلایای طبیعی مانند توفان کاترینا و جنوب کالیفرنیا wildfires رکود اقتصادی از قبیل بحران مالی 2008 و البته بیماری های همه گیر مانند COVID-19. انعطاف پذیر ترین حمل و نقل در همه این موارد این است که وسایل نقلیه موتوری و بزرگراه ها.

تروریست ها به دنبال وحشت زده کردن مردم و اخلال در اقتصاد است. هنگامی که آنها را انتخاب کنید حمل و نقل هدف آن است که تقریبا همیشه به نوعی از جرم حمل و نقل مانند مترو و یا قطار با سرعت بالا. حتی یک بزرگراه شلوغ نیست متراکم به اندازه کافی به علت بسیار ترسناک و بر خلاف خطوط راه آهن که می تواند هفته به تعمیر و تقریبا تمام بزرگراه ها باید مسیرهای جایگزین.

هنگامی که طوفان کاترینا زده در سال 2005 123,000 مردم در نیواورلئان زندگی در خانواده هایی که تا به حال هیچ خودرو. زمانی که لوی شکست خورده کسانی که با ماشین شدم; بسیاری از کسانی که بدون ماشین مجبور شدند برای ماندن و بیش از 1000 نفر کشته شدند. چند هفته بعد زمانی که طوفان ریتا آمار تگزاس سواحل خلیج فارس که در آن مالکیت خودرو نرخ بسیار بالاتر از 3.7 میلیون نفر قادر به تخلیه در یک زن و شوهر از روز.

انبوه سیستم های حمل و نقل مانند Amtrak و حمل و نقل عمومی به ویژه آسیب پذیر به رکود. از آنجا که آنها بسیار کار فشرده کاهش درآمد می تواند نیروی عمده کاهش در خدمات. بزرگراه یک بار ساخته شده است وجود دارد زمانی که شما به آنها نیاز دارید; آنها در حال رفتن به از بین رفتن چون درآمد به آژانس که از آنها ساخته شده است به طور موقت کاهش یافته است.

قبل از زمان همه گیر تحقیقات نشان داد که افرادی که سوار حمل و نقل تقریبا شش برابر بیشتر احتمال دارد به رنج می برند از بیماری های حاد تنفسی نسبت به کسانی که نمی. ماسک, کمک, اما — به عنوان CDC به تازگی توصیه — امن ترین راه برای سفر در طول یک بیماری همه گیر است که در خود خصوصی خودرو.

با وجود مزایای فوق العاده ای خودرو بیش از حمل و نقل انبوه قدرتمند ضد خودکار حرکت باقی مانده است. مقاله نیویورک تایمز به تازگی خواست شهرستانها به "خیابان های عقب از روی خودرو" را به عنوان اگر مردم در ماشین ها کمتر مهم مردم است که در اتومبیل.

در دهه قبل از همه گیر لس آنجلس مترو از دست داده و یک سوم از آن اتوبوس سواران. مترو را راه حل ؟ ایجاد ترافیک بدتر است. "بیش از حد آسان برای رانندگی در این شهرستان گفت: Phil واشنگتن مترو مدیر عامل شرکت در مورد این شهر است که همیشه در یا در نزدیکی بالای لیست بدترین مناطق متراکم در کشور است. او می خواهد برای تبدیل خطوط در حال حاضر باز به تمام ترافیک به منحصر به فرد خطوط اتوبوس به طوری که خود را خالی اتوبوس ها می توانید فایل های فشرده توسط رانندگان نا امید.

شهرستانها در سراسر کشور در حال شرکت در یک جنبش به تراکم بدتر است. گاهی اوقات به نام "جاده رژیم های غذایی" گاهی اوقات "تکمیل خیابان" هدف این است که به خطوط دور از وسایل نقلیه موتوری.

نتایج می تواند کشنده باشد. هنگامی که در سال 2008 آتش سوزی سوخته در نزدیکی بهشت کالیفرنیا در سیرا نوادا کوهپایه این شهرستان متوجه آن نیاز دارید بهتر است مسیرهای تخلیه. به جای آن قرار داده و آن را تنها چهار خط خیابان در جاده رژیم غذایی, از بین بردن دو تا از خطوط. هنگامی که یک آتش سوخته را از طریق شهرستان در سال 2018 بیش از 80 نفر کشته شده اند ، در بسیاری از اتومبیل های خود را در حالی که آنها در ترافیک گیر کرده.

پنجاه سال پیش نگرانی های مردم در مورد خودرو توجیه شده بودند. اتومبیل های انرژی خوک خود محافظت گردند و آلودگی هوا که تاریک آسمان شهرهای ما و کشتن 50 نفر در هر یک میلیارد مایل خودرو در بزرگراه حوادث است.

کسانی که مشکلات کاهش می یابد نه با اجبار مردم از اتومبیل های خود را, اما با ساخت اتومبیل را تمیز و امن تر و بیشتر انرژی کارآمد. در مقایسه با سال 1970 خودرو با استفاده از تنها نیمی از انرژی منتشر می کنند و تنها 3 درصد به عنوان مقدار آلودگی سمی کشتن 78 درصد مردم کمتر در هر یک میلیارد مایل از وسیله نقلیه در تصادفات و بهبود در هر سال. غیرعقلانی اپوزیسیون همچنان به عنوان اگر خودرو هنوز هم به عنوان بد به عنوان آنها در سال 1970.

با وجود ضد سیاست های خودرو از 80 درصد از سفر های مسافری و 90 درصد از شهری سفر با خودرو است. آن زمان را به عقب شهرستانها برای مردم و اتومبیل که باید آزاد آنها را برای رسیدن به پربارتر شغل خانه بهتر, کاهش هزینه مصرف کننده کالا و تفریح و سرگرمی بیشتر و فرصت های اجتماعی. این بدان معناست که مبارزه جاده افراد رژیمی congestifiers و دیگران که فکر می کنم که هدف اصلی از حمل و نقل سیاست باید به نیروی مردم از اتومبیل های خود را.

Randal اوتول یک موسسه Cato ارشد متخصص در حمل و نقل و سیاست استفاده از زمین و نویسنده "رمان ریل: چرا قطار مسافری ما عشق نیست حمل و نقل نیاز داریم."