کاهش هزینه های پلیس با محدود کردن آنچه که آنها باید اجرا
در سراسر کشور تظاهرات راهپیمایی علیه خشونت پلیس و سوء رفتار و حمایت عمومی برای زندگی مهم جنبش است که در تمام زمان بالا. سیاستمداران و شرکت ها و تیم های ورزشی هستند که خواستار اصلاحات و ادارات پلیس در سراسر کشور در حال بی سابقه ای مواجه نمي شود.
برجسته اصلاحات پیشنهاد کاهش بودجه برای پلیس. ما موافق است که چنین هزینه های عدالت کیفری و هزینه های گسترده تر باید بسیار کوچکتر از در حال حاضر. اما خواستار کاهش بودجه خود را به طور بالقوه مخدوش کنند چرا که مشخص نیست چه پلیس هزینه و یا فعالیت باید قطع شود.
روش ایده آل این است که برای از بین بردن قوانین است که هرگز ساخته شده حس در وهله اول: کسانی که حد آزادی به جای محافظت از آن.
چنین قوانین — تقریبا کسانی که در برابر victimless جنایات — شامل ممنوعیت مواد مخدر, قوانین برابر فحشا اتهامات جنایی برای "مزاحمت" جنایات جنگی مانند loitering و یا ولگردی و pretextual ترافیک متوقف می شود, در میان دیگران. این قوانین همچنین ایجاد سیاست هایی که نقض آزادی های مدنی و تشدید تنش نژادی توسط پلیس بهانه ای به شرکت در بیش از حد تاکتیک های تهاجمی (بدون دست کشیدن حکم) و یا هدف قرار دادن اقلیت (توقف-و-frisk).
در مقابل قوانین علیه قتل و تجاوز به عنف و حمله به و سرقت با هدف حفاظت از جان و اموال واقعی قربانیان. و در حالی که اجرای این قوانین نیز باز به سوء استفاده از دامنه برای سوء به مراتب کوچکتر است. افسران پلیس در تلاش برای حل یک قتل باید حداقل برخی از شواهد که یک جنایت رخ داده است و این اتهام مجرم ممکن است درگیر شده اند. افسران پلیس که می خواهید به آزار و اذیت سیاه و نوجوانان می تواند به سادگی ادعا می کنند که یک فرد خاص "نگاه مشکوک" و یا "عمل مانند یک فروشنده مواد مخدر."
قوانینی که محدود کردن آزادی در نتیجه ایجاد مصنوعی نیاز به پلیس و ایجاد هزینه های بی فایده. از همه مهمتر, آنها ترویج درگیری بین پلیس و شهروندان به خصوص اقلیت زیرا پلیس باید آنقدر اختیار در اجرای.
لغو آزادی-محدود کردن قوانین مرتبط و اجرای شیوه را به طور چشمگیری کاهش برخورد و تنش میان پلیس و در نتیجه کاهش احتمال خشونت و یا دیگر آزار و اذیت. و این قوانین بی دلیل محدودیت در آزادی فردی در وهله اول.
بدون این قوانین علاوه بر این پلیس می تواند تمرکز بر پیشگیری و یا حل جرائم جدی نمی دستگیری مردم برای فروش سست سیگار (به عنوان در مورد اریک گارنر که پس از فوت قرار داده شده در یک سبد توسط پلیس) انجام تهاجمی جستجوهای توجیه "بوی ماری جوانا" (با اجازه البته به چالش کشیده و در بسیاری از ایالت ها از جمله نیویورک) درمان سیاه صاحبان اسلحه به عنوان تهدید برای قانونی حمل سلاح (یا کشتن آنها در مورد Philando کاستیا) اذیت و آزار مردم تجربه بی خانمانی, و یا اجرای غیر قانونی بدون دست کشیدن حکم مانند است که منجر به تیراندازی از Breonna تیلور. بهبود کم بسته شدن نرخ جرایم خشونت آمیز را انجام دهد به مراتب بیشتر برای بهبود امنیت عمومی نسبت به دستگیری افراد برای victimless جنایات.
و تا زمانی که نقض اساسی آزادی است که یک بخش کلیدی از پلیس که شغل را به خود جلب نوع اشتباه فرد برای این کار است. تحت وضعیت موجود جنگجو پلیس ذهنیت افسران که مهاجم واکنشی و خشونت رشد خواهد کرد. بازآموزی اجرای قانون نسبت به متوقف کردن جرم و جنایت واقعی و کمک به مردم را جذب افسران که مراقبت بیشتر در مورد ایمنی عمومی از عجله آدرنالین از شکستن درب.
و بدون این بیمار توصیه قوانین پلیس کاهش می یابد هزینه حس می کند کامل. بیش از بیست درصد از دستگیری در ایالات متحده در سال 2018 شد برای مواد مخدر و الکل و فحشا و یا ولگردی جرم. از بین بردن این دستگیری ها را نیز کاهش می دهد بار در دادگاه ها و زندان ها. پایان دادن به پیگرد قانونی مرتبط با مواد مخدر جرم تنهایی را کاهش می دهد دولت فدرال و هزینه های $47 میلیارد دلار است.غلط قوانین نیست تا مطمئن شوید تنها علت سوء رفتار پلیس. دیگر عوامل عبارتند از: محدود پاسخگویی با توجه به قوانین اتحادیه و واجد شرایط ایمنی که سپر افسران فرم عواقب سوء. این نظامی از دولت و پلیس محلی از طریق کمک های مالی فدرال برای مازاد تجهیزات نظامی نیز ایجاد اشتباه جو دادن حومه ادارات پلیس سلاح ها و وسایل نقلیه طراحی شده برای مناطق جنگی.
اما هماهنگی با جامعه و قوانین مناسب با اهداف بسیار مهم است شرایط برای اصلاحات دیگر به تأثیر عمده ای داشته باشد. چرا ؟ چون یک سیستم است که اساسا misfocused — در تلاش برای محدود کردن آزادی به جای محافظت از آن — باید یک زمان سخت به نگه داشتن پلیس پاسخگو باشد. بنابراین نقطه شروع برای اصلاحات باید از بین بردن آن دسته از قوانین که ایجاد اشتباه چارچوب برای پلیس به همراه ضمنی کاهش بودجه.
جفری Miron مدیر مطالعات اقتصادی در موسسه کاتو و مدیر مطالعات کارشناسی در وزارت اقتصاد در دانشگاه هاروارد. ارین Partin یک دستیار تحقیق در موسسه کاتو.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net