آموزش اتصال اینستاگرام به گوگل 2020-07-24
آموزش ورود به اینستاگرام با گوگل، فیس بوک و ایمیل
شما زیر تصاویر و ویدئوهای خود در اینستاگرام میتواند متن اضافه کنید. اول این که متن نوشته شده باید شامل کلمات کلیدی باشد تا از این طریق بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرد. به طور عمومی ثبت پیج اینستا در گوگل یعنی این که شما با رعایت کردن مواردی که در ادامه گفته میشود بتوانید پیج خود را در نتایج سرچ گوگل مشاهده کنید.
با توجه به پیچیدگیها و ظرافتهایی که این فرایند دارد، بهتر است این کار را یک برنامهنویس انجام دهد تا کد بهدرستی نوشته شود و در جای مناسب قرار گیرد. استفاده از Schema Markup یکی از مؤثرترین راهکارها برای اطلاعرسانی به گوگل درباره اکانتهای اجتماعی است. اطلاعاتم را ذخیره کن تا بعداً نیازی به ورود دوباره نداشته باشم. با ارائهی اطلاعات هویتی، ممکن است تیم پشتیبانی اینستاگرام بتواند شما را راهنمایی کند.
کار آسانی نیست به این دلیل که هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که بهینه سازی حساب اینستاگرام منجر به نمایش آن در جستجوی گوگل می شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، اینستاگرام به طور پیشفرض مانع از این میشود که موتورهای جستجو مانند گوگل، حسابهای کاربری را ایندکس کنند. با این حال، به حسابهای کاربری با تعداد فالوور بالا اجازه میدهد تا در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند.
سئو مخفف بهینهسازی برای موتور جستجو است که معروفترین و پرکاربردترین آنها گوگل است. پس بهینهسازی صفحه اینستاگرام برای نمایش در صفحه گوگل میتواند اثر زیادی بر تعداد فالوورها و افرادی داشته باشد که به کسب و کار شما مراجعه خواهند کرد. بسیاری از افراد دوست دارند پیج اینستاگرام خود را وارد نتایج جستجوی گوگل کنند تا درست مانند یک سایت پر بازدید هنگام جستجو در صفحه ی اول گوگل ظاهر شوند. انجام اینکار شانس بیشتری برای جذب فالوور و تعامل بیشتر با افراد را فراهم میکند.
در اصطلاح سئو، بیو اینستاگرام شبیه به «توضیحات متا» در سایت است. توضیحات متا همان نوشتههایی هستند که هنگام سرچ یک سایت در گوگل، زیر نام آن به نمایش درمیآیند. توضیحات متا در بخش خاصی از سایت وارد میشوند و به عنوان توضیحی برای صفحه سرچشده در گوگل به نمایش در میآیند.
قبلا وقتی از طریق گوگل به اکانت اینستاگرام وارد می شدید امکان مشاهده دایرکت ها در برنامه نبود ولی در حال حاضر می توانید دایرکت های خود را در گوگل مشاهده نمایید. با یادگیری روش تولید محتوا و افزایش طبیعی فالوور اینستاگرام نیز می توانید پیج کاری خود را توسعه بخشید. اگر به هر دلیلی قصد ندارید از طریق نسخه موبایل به برنامه اینستاگرام وارد شوید می توانید با این مطلب همراه ما باشید تا روش ورود به اینستاگرام با گوگل را فرا بگیرید. این ترفندها در واقع همان نکات سئو میباشند که به اضافه شدن پیج شما به گوگل کمک زیادی می کنند. با نمایش در نتایج جستجو، میتوانید هزینههای تبلیغات در اینستاگرام را کاهش دهید.
دیجیاتک به عنوان بزرگترین وب سایت اخبار تکنولوژی و فناوری فارسی زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فناوری را به کاربران خود ارائه دهد. اگر رمز ذخیرهشده باشد، با احراز هویت (اثر انگشت، پین یا فیس آیدی) میتوانید آن را مشاهده کنید. با کلیک روی این لینک، میتوانید رمز جدیدی را برای حساب خود تنظیم کنید.
در این مقاله از آموزش اینستاگرام از صفر تا صد معین فرجی، ما به شما آموزش میدهیم که چگونه پیج اینستاگرام خود را در گوگل ثبت کنید و در نتایج جستجو دیده شوید. علاوه بر این، بیشتر کاربران نمی خواهند که پست های آنها در گوگل به نمایش گذاشته شود. اما با این وجود، باز هم میبینیم که با بسیاری از سرچ ها، پیج اینستاگرام در صفحات گوگل نشان داده می شوند.
این هشتگها به عنوان کلمات کلیدی محسوب شده و سبب میشوند، صفحه شما راحتتر در گوگل به نمایش دربیاید. ابتدا بررسی کنیم، چه اتفاقی میافتد که گوگل پیجهایی را در نتایج خود نمایش میدهد. رباتهای موتور جستجوی گوگل به صورت منظم صفحات وبسایت اینستاگرام و دیگر شبکههای اجتماعی را رصد کرده و در آنها میخزند. پیج های اینستاگرام نیز هریک صفحات مجزایی را در وبسایت اینستاگرام تشکیل میدهند. رباتهای گوگل بعد از خزش در هریک از این صفحات، تمام محتواهای موجود در هر پیج را بررسی و در پایگاه دادهی خود ثبت میکنند. با توجه به مطالبی که شما در کپشن خود قرار میدهید، این ربات ها موضوع پیج شما را تشخیص میدهند.
مزیت دوم این است که گوگل نیز پیج شما را در نتایج مربوط به کلمات کلیدی شما نمایش خواهد داد. اگر حوزهی کاری شما در گوگل کم رقیب باشد، احتمال اینکه به رتبههای برتر نیز برسید، زیاد است. بیو اینستاگرام نقش بسیار مهمی در بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) و افزایش دیده شدن پروفایل شما توسط طیف گستردهای از مخاطبان هدف دارد. با توجه به محدودیت کاراکترهایی که در بیو میتوان استفاده کرد، هر کلمه و عبارتی که در این بخش نوشته میشود باید بادقت انتخاب شوند.
حامد نیرومند متولد سال ۷۲ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مخاربات میدان از دانشگاه امیرکبیر است. حامد نیرومند در سال ۱۴۰۰ با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، اقدام به تاسیس کارو وبز و فعالیت در حیطهی طراحی سایت و سئو نمود. روش دیگر این است که روی Log in with Facebook کلیک کنید تا با حساب فیسبوک خود وارد شوید. اگر در حال حاضر از سیستم خارج شدهاید، از شما خواسته میشود که وارد حساب فیسبوک خود شوید.
ورود به حساب این برنامه از طریق گوگل راهکاری بسیار ساده ای می باشد که در ادامه با این روش آشنا می شوید. با نمایش در نتایج جستجو، میتوانید مخاطبان هدف خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه جذب کنید. افرادی که به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه میدهید، با جستجو در گوگل به راحتی میتوانند صفحه اینستاگرام شما را پیدا کنند. اضافه شدن پیج اینستاگرام شما در قسمت نتایج گوگل، می تواند به طرز چشمگیری بازدید و میزان فالوورهای شما را افزایش دهد.
اگر میخواهید پستی را تبلیغ کنید، باید لینکی به آن در پلتفرمهای مختلف اضافه کنید. این قابلیت باعث میشود، گوگل لینک آن پست خاص را ایندکس کند و شانس نمایش آن در نتایج جستجو را افزایش دهد. اما مجاز هستید که از هشتگ ها و کلمات کلیدی مختلف برای این قسمت استفاده کنید. در صورتی که برای کسب وکار خود اکانت های دیگری نیز دارید، می توانید در قسمت بیو، اکانت های مورد نظرتان را نیز تگ کنید.
اگر ۱۰ هزار فالوور دارید، آنها را به ۵۰ هزار نفر یا بیشتر افزایش دهید. یکی از قابلیتهای کمتر شناختهشدهی اینستاگرام، که کاربران زیادی هم از آن استفاده نمیکنند، متن جایگزین (Alt Text) است. متن جایگزین، پتانسیل زیادی برای افزایش احتمال نمایش حساب کاربری شما در نتایج جستجوی گوگل در اختیارتان قرار میدهد.
به طور پیشفرض پروفایلهای اینستاگرام، public هستند به این معنی که هر کسی میتواند به پروفایل شما دسترسی داشته باشد و محتوای آن را ببیند. از دیگر اقداماتی که برای نمایش اینستاگرام در نتایج جستجو گوگل باید انجام دهید، بهینه سازی بیو پیجتان متناسب با موتورهای جستجو است. شما در بیو قدرت مانور زیادی ندارید؛ چراکه با محدودیت کلمه رو به رو هستید و نمی توانید بیشتر از 150 کاراکتر به کار ببرید.
ابتدا باید نمایه کاربری خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تغییر دهید. که شما بدون اینکه اطلاع داشته باشید، اینستاگرام شما توسط گوگل ایندکس شده باشد و در نتایج نیز قرار داشته باشید. برای اینکه این موضوع را بررسی کنید، می توانید در گوگل متن زیر را جستجو کنید. برای افزایش فالوور در بستر اینستاگرام، روش های گوناگونی وجود دارد.
از نظر سئو، نام شما (نه نام کاربری که با @ به نمایش درمیآید) و کپشن تصویر، تگ عنوان هستند. تگ عنوان یک تگ ( HTML) است که به شما امکان میدهد به یک صفحه وب عنوان بدهید. این عنوان را میتوان در نوار عنوان مرورگر و همچنین، در صفحات نتایج موتورهای جستجو یافت.افزودن و بهینهسازی تگهای عنوان وب بسیار مهم است،زیرا آنها در رتبه بندی ارگانیک (سئو) نقش مهمی دارند.
بله، اگر حساب فیسبوکی دارید، میتوانید از طریق آن وارد حساب اینستای لینک شده شوید و یا حساب جدیدی از این طریق بسازید. اگر نمیدانید از چه شمارهای استفاده کردید، یا اینکه از طریق ایمیل یا فیس بوک، اکانت خود را ساختهاید هم جای نگرانی نیست. در ادامه برای ورود به اینستا راههای دیگری را توضیح دادهایم و اولین روش آن هم ورود به اینستا با گوگل است. در مقالهی دیگری هم به صورت اختصاصی به حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن پرداختهایم که در صورت نیاز میتوانید به آن مراجعه کنید. در این مطلب از ویپدیا راهنمای جامع و کاربردی ورود به اینستاگرام با گوگل و درواقع ورود به اینستاگرام بدون نصب را مرحلهبهمرحله و با تصاویر کامل آموزش خواهیم داد.
برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده، پیشنهاد می کنیم همیشه اطلاعات بازیابی حساب، از جمله ایمیل و شماره تلفن را به روز نگه دارید. اگر حساب شما به گوگل متصل باشد، گزینهای برای ورود از طریق گوگل نمایش داده میشود. در صورتیکه فرایند را با شماره موبایل را درست انجام میدهید، اما هیچ پیامی از اینستاگرام دریافت نمیکنید، حتما پوشه اسپمهای برنامه SMS خود را بررسی کنید. یک رمز عبور جدید که ترکیبی از اعداد، حروف و نمادهای ویژه است را به صلاحدید و علاقهی خود تایپ کرده و سپس روی Reset password ضربه بزنید. چرا که وقتی از اسم حساب کاربری خود استفاده میکنید، گاهی اوقات با خطای Something went wrong مواجه خواهید شد. پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام، روی دکمه Forgot password ضربه بزنید.
این باعث میشود که مخاطبان بیشتری به کسبوکار شما اعتماد کنند و با اطمینان بیشتری به آن مراجعه کنند. این قابلیت، یکی از دم دستیترین و کم استفاده ترین ابزارهایی است، که اینستاگرام ارائه میدهد. متن جایگزین یا alt text، پتانسیل شانس نمایش پیج شما در گوگل را بالا می برد. برای این کار میتوانید با کلمات کلیدی توضیحی درباره تصویر یا ویدیویی که پست میکنید، بنویسید.
این یعنی یکی از راههایی که در صفحه اول گوگل و در نتایج اول نمایش داده شوید این است که فالور زیادی داشته باشید. شما با استفاده از هشتگهای صحیح به گوگل نشان میدهید که پست شما در مورد چه موضوعی است و چه کاربرانی را باید شامل شود. استفاده از هشتگ غیر مرتبط باعث میشود گوگل به خوبی نتواند زمینه کاری شما را تشخیص دهد و همچنین خود اینستاگرام نیز در یافتن مخاطب هدف گیج میشود. در کپشنهای پست اینستاگرام خود حتما از هشتگهای مرتبط استفاده کنید. توجه داشته باشید که هشتگ باید حتما مرتبط باشد و نمیتوانید برای یک پست که در مورد کفش است از هشتگ پربازدید فیلم استفاده کنید.
در صورتیکه صفحه اینستاگرام خود را به این طریق ساخته باشید یا آدرس ایمیل را در بخش تنظیمات صفحه اینستاگرامی خود وارد کرده باشید، می توانید روش ورود به اینستاگرام با ایمیل انجام دهید. به این ترتیب ابتدا آدرس ایمیل و در ادامه رمز عبور را وارد کرده و با زدن Log In وارد پیج خود می شوید. آیا شما هم یک کسب و کار از طریق اینستاگرام دارید و میخواهید فالور های خود را بیشتر کنید؟ بهترین راه حل برای شما ثبت پیج اینستاگرام در گوگل است.
در عکس زیر میتوانید محل تنظیمات آلت تگ را در اینستاگرام مشاهده کنید. در این مقاله به طور جامع و مرحلهبهمرحله روشهای افزایش دیدهشدن پیج اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل را بررسی کردیم. همچنین، ثبت پیج اینستاگرام در گوگل به افزایش اعتبار و اعتماد کسبوکار شما نیز کمک میکند. حضور در نتایج جستجوی گوگل بهعنوان یکی از موتورهای جستجوی معتبر، اطلاعاتی به مخاطبان ارائه میدهد که درک و ارزیابی کیفیت و معتبر بودن کسبوکار را تسهیل میکند.
به بیان سادهتر رباتهای جستجوگر نمیتوانند بهراحتی به پستها، استوریها و دیگر بخشهای پیج شما دسترسی پیدا کنند.اما نگران نباشید! راههایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید شانس دیده شدن پیج اینستاگرام خود را در گوگل افزایش دهید.تا انتها با ما همراه باشید. به همین راحتی شما از طریق گوگل کروم وارد حساب کاربری خود شدهاید و میتوانید بهراحتی تمام پستهای فید و استوریها را ببینید، لایک کنید یا کامنت بگذارید.
به یاد داشته باشید که ثبت فوری پیج اینستاگرام در گوگل امکانپذیر نیست و این فرآیند نیازمند صبر و تلاش مداوم است. با رعایت نکات گفته شده و تولید محتوای باکیفیت، میتوانید شانس نمایش پیج خود را در نتایج جستجوی گوگل به طور قابلتوجهی افزایش دهید. بنابراین، پاسخ نهایی به چگونگی نمایش حساب کاربری اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل، «ایجاد یک جامعه از فالوورهای وفادار» است. اگر در حال حاضر ۲۵۰۰ فالوور دارید، هدف خود را رسیدن به ۱۰ هزار نفر قرار دهید.
مرحله دوم برای ثبت کردن اکانت اینستاگرام در نتایج جست وجوی گوگل این است که در سایت schema.org مشخص کنید که چه اکانت هایی به شما تعلق دارند. در آن سایت اکانت های شما که برای آن ها از knowledge graph استفاده کرده اید، نمایش داده می شوند. در این راستا می توانید از مشاوران آی وحید کمک گرفته تا به بهترین نحو ممکن این کار را برایتان انجام داده و باعث بهبود سئو اکانت اینستاگرامتان شوند. سپس باید به Google documentation مراجعه کنید و از این که اکانتتان در این قسمت وجود دارد اطمینان حاصل کنید. اگر روش های گفته شده در این مقاله را اجرا کنید، دو مزیت برای شما دارد. مزیت اول این است که ایسنتاگرام به خوبی متوجه محتوای شما شده و سعی میکند محتواهای شما را به مخاطبین هدف شما نمایش دهد.
البته توجه داشته باشید که باید از قبل این اطلاعات را وارد اکانت خود کرده باشید. در برخی از گوشیهای اندرویدی، امکان بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق مدیر رمزهای عبور (Password Manager) وجود دارد. اگر حساب اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده باشید، میتوانید از طریق فیسبوک رمز عبور خود را بازیابی کنید.
برای جلبتوجه گوگل و بهبود رتبهبندی، حضور فعال و تعامل با دنیای اینستاگرام، از جمله لایک و کامنت کردن بر روی پستها و ایجاد ارتباط با دنبالکنندگان، بسیار مهم است. با رعایت این نکات و استفادهی هوشمندانه از هشتگها، میتوانید حداکثر بهرهوری را از آنها برای دستیابی و دیده شدن بیشتر در اینستاگرام به دست آورید. در زمان نگارش این مطلب طبق برخی تحقیقات انجامشده و همچنین به گفته آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، بهتر است چیزی بین ۳ تا ۵ هشتگ استفاده شود. برای این کار ابتدا در برنامه اینستاگرام تنظیمات Settings را باز کنید، سپس در بخش Account Privacy، گزینه Private Account را غیر فعال نمایید.
تقریبا باید بگوییم که هر فردی آرزوی این را دارد که با جستجوی نامش در گوگل، در اولین صفحه گوگل قرار گرفته باشد. بله، استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوای شما میتواند به موتورهای جستجو در درک بهتر محتوای شما و افزایش شانس نمایش در نتایج جستجو کمک کند. بله، اگر حساب کاربری خود را خصوصی کنید، از نتایج جستجوی گوگل حذف خواهد شد. همانطور که در مقاله «وظایف ادمین اینستاگرام چیست» به آن اشاره شده است، یکی از وظایف اصلی یک ادمین اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مرتبط با مخاطبان است. ادمین پیج باید به طور مرتب در پیج پست بگذارد، از اصول سئو برای اینستاگرام آگاهی داشته باشد و از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود استفاده کند. با توجه به محدودیت ۱۵۰ کاراکتری برای نوشتن بایو، لازم است هوشمندانه عمل کنید و از تک تک کاراکترها به بهترین شکل استفاده نمایید.
در صورتی که برنامه را روی دستگاه خود نصب نکرده اید، می توانید با استفاده از مرورگرها وارد صفحه اینستاگرامی خود شوید. در صورتی که پیج موفقی در برنامه اینستاگرام دارید بی تردید می دانید که یکی از روش های ثبت نام در این شبکه اجتماعی وارد کردن ایمیل می باشد. برای این کار پیش از هر چیز باید یک ایمیل داشته باشید و بعد به اکانت اینستاگرام وارد شوید. کاربرانی که علاوه بر اکانت اینستاگرام دارای وب سایت در صفحات گوگل هستند، برای رسیدن به نتایج گوگل شانس بیشتری دارند. اگر سئوی گوگل را بشناسید، متوجه این امر خواهید شد که می توانید برای هر عکس در اینستاگرام، متن جایگزینی را طراحی کنید. در این صورت اگر عکس مورد نظر برای کاربران قابل مشاهده نبود، متن جایگزین شما برای آنها به نمایش گذاشته می شود.
به سادگی میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی، توضیحی در مورد تصویر یا ویدیویی که پست میکنید، بنویسید. الگوریتم اینستاگرام با در نظر گرفتن این متن، به نمایش حساب کاربری شما در نتایج جستجوی گوگل کمک خواهد کرد. راه دیگری برای نمایش حساب کاربری اینستاگرام شما در نتایج جستجوی گوگل، شروع کردن کپشن با اطلاعاتی است که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
یکی از سادهترین راهها، استفاده از پیامک و شماره موبایل ثبتشده در حساب کاربریتان محسوب میشود. در این مطلب، قدمبهقدم نحوه بازیابی رمز اینستاگرام را به سادهترین شکل ممکن توضیح میدهیم تا در کمترین زمان ممکن، دوباره به حساب خود دسترسی پیدا کنید. به تازگی قابلیت پست گذاشتن در اینستاگرام در نسخه وب فعال شده است و شما می توانید به راحتی و بدون انجام کار خاصی در اینستاگرام تان پست منتشر کنید.
برای قرار دادن اکانت اینستاگرام در Profile Schema، باید کد مربوطه را به بخش head وبسایت خود اضافه کنید. این کد شامل اطلاعاتی مانند نام کاربری اینستاگرام، URL پروفایل و نوع پروفایل (شخصی یا تجاری) است. یکی از دلایل این که چرا پیج اینستاگرام شما در گوگل دیده نمیشود، این است که اینستاگرام به طور کامل محتوای خود را در اختیار موتورهای جستجو قرار نمیدهد. گاهی هم اکانتهای دیگری از طریق ایمیل یا جیمیل و یا حتی فیس بوک خود میسازید که یادتان نیست چه رمزی را وارد کرده بودید.
به دلایل مبهمی، پستهایی که بدون لینک هستند، نسبت به پستهایی که به پلتفرمهای دیگر لینک میدهند، کمتر در نتایج گوگل ظاهر میشوند. پس اگر میخواهید با استفاده از هر پست، بهطور موثری اینستاگرام خود را تبلیغ کنید، یک لینک مناسب زیر پست قرار دهید. برای مثال اگر کپشن پست شما، بخشی از مقالهای است که در وبلاگ خاصی قرار دارد، پس از آوردن آن بخش از متن، به نوشتار اصلی لینک دهید. گوگل لینک آن پست خاص را ایندکس میکند و شانس نمایش آن در نتایج جستجو را افزایش میدهد.
متن جایگزین، از دیگر قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام است که احتمالا آن را در فضای وب هم مشاهده کرده اید. از این قابلیت نیز می توانید برای ورود به صفحات گوگل استفاده کنید. اکنون اگر کسب و کار شما تنها در اینستاگرام است و برای خود وبسایتی تاسیس نکرده اید، می توانید با در پیش گرفتن ترفندهایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، پیج خود را در صفحات گوگل قرار دهید. با مطالعه این مطلب قطعا با نحوه ثبت کردن پیج خود در گوگل آشنا شدید و به این پی بردید که چیزی تحت عنوان سایت ثبت پیج اینستاگرام در گوگل وجود ندارد و این اتفاق تنها از نظر SEO امکانپذیر است. هشتگها نیز به عنوان کلمات کلیدی به حساب میآیند، به عنوان مثال، اگر یک هنرمند دیجیتال هستید، کلمات کلیدی مانند (هنر، هنرمند، هنرمند دیجیتال و غیره) را در بیو bio خود در نظر بگیرید. گوگل، لینک مربوط به آن پست خاص را ایندکس میکند و به این ترتیب، شانس نمایش آن در نتایج جستجو افزایش مییابد.
در اصطلاح سئو (SEO)، بایو اینستاگرام مشابه تگهای توضیحات متا عمل میکند. بنابراین نوشتن یک بایو مناسب، گام دوم در فرآیند نمایش حساب کاربری اینستاگرام شما در نتایج جستجوی گوگل است. نمایش در نتایج جستجوی گوگل، به بهبود سئوی اینستاگرام شما کمک میکند. الگوریتمهای اینستاگرام به این نکته توجه میکنند که صفحه شما در سایر پلتفرمها نیز دیده میشود و در نتیجه، رتبه صفحه شما در اینستاگرام نیز بهبود مییابد.
اولین روش برای اینکه حساب اینستاگرام خود را در نتایج جستجوی گوگل نشان دهید، عمومی کردن پروفایل اینستاگرام است. با عمومی کردن پیج خود، آن را برای کاربران و موتورهای جستجو قابل دسترس میکنید. اولین گام برای نمایش اینستادر نتایج جستجو گوگل این است که حتما اکانتتان به صورت Public باشد. حساب های کاربری ساخته شده در این پلتفرم به صورت پیش فرض عمومی یا Public هستند.
به عبارت بهتر شما در کپشن پست هایتان نیز فرصت دارید تا بتوانید حیطه فعالیتتان را به کاربران نشان داده و به این ترتیب کار مفیدی را برای نمایش اینستاگرام در نتایج جستجو گوگل انجام دهید. این قسمت دقیقا مانند توضیحات ALT برای تصاویر موجود در وب سایت ها عمل می کند. در کپشن های خود نیز از کلمات کلیدی پربازدید و پرکاربرد استفاده کنید و چه بهتر که این کلمات را در ابتدای متن خود به کار ببرید. یکی دیگر از موارد مهم برای نمایش اینستاگرام در نتایج جستجو گوگل استفاده از کلمه های کلیدی است. عنوان صفحه Instagram شما و همچنین قسمت Bio پیجتان اهمیت بسیار زیادی در نمایش گوگل دارند.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام