افزایش بازدید سایت چیست

روش‌ها و تکنیک‌های افزایش بازدید سایت در گوگل به‌صورت رایگان وبلاگ پونیشا

پس حتما با مشاوران SEOEDU صحبت کنید تا برای برداشتن قدم اول، شما را راهنمایی کنند. طراحی صفحه فرود مناسب از جمله روش‌هایی است که بدون صرف هزینه می‌توان ترافیک ورودی به سایت را افزایش داد. صفحاتی از سایت که به طور ویژه به تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه اختصاص دارند را باید با طراحی صفحه فرود مناسب، بهینه‌سازی کرد. بعد از این‌که مطلب خود را منتشر کردید و این مطلب شروع به کسب رتبه در موتورهای جستجو کرد، باید مطمئن شوید که افراد از برای مطالعه مطلب شما روی آن کلیک می‌کنند. «نرخ کلیک» (Click Through Rate | CTR) تعداد کلیک‌های روی پست شما را در مقایسه با افرادی نشان می‌دهد که صرفا لینک پست شما را مشاهده کرده‌ و روی آن کلیک نکرده‌اند. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که به دنبال پاسخ‌های کوتاه مانند نقطه جوش آب یا برخی از تبدیل واحدها باشید.

می‌توانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و می‌توانید برای موتورهای جستجو بنویسید. راه‌های زیادی وجود دارد که مشتریان آیندۀ شما بتوانند برای رسیدن به سایتتان طی کنند؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین راه را برای کسب‌وکارتان پیدا کنید. ما در این محتوا 20 راهکار رایگان را در اختیارتان قرار دادیم، کافی است یکی از آن‌ها را امتحان کنید تا شاهد افزایش قابل توجه ترافیک باشید. درحقیقت هرچه ارزش بیشتری را در سایت خود و برای مخاطبان خود تولید کنید، دلیل بیشتری برای بازدید از سایتتان فراهم خواهید کرد. به بیان دیگر، بدون وبلاگ، شما به‌سختی می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی دیگر را به کار ببرید. اینفلوئنسرها افراد بسیار تاثیرگذار و بانفوذی در بین کاربران شبکه اجتماعی و اینترنتی هستند که می‌توانند سیل عظیمی از بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما هدایت کنند.

تکرار و آزمایش روش های گفته شده در این مقاله به صورت مداوم می تواند به شما کمک کند تا رتبه خود را افزایش دهید. نرخ پرش بالا به بازدید از صفحه و نرخ تبدیل سایت شما آسیب می رساند و حتی می تواند سئو سایت شما را نیز تهدید کند. به لطف الگوریتم RankBrain گوگل، نرخ پرش اکنون یک سیگنال رتبه بندی فوق العاده مهم است. برای اینکه بدانید چرا رتبه بندی شما پایین آمده است به نتایج جستجو نگاه کنید تا ببینید کدامیک از پست های شما دارای رتبه برتر نیست. اغلب اوقات، افت رتبه به دلیل قدیمی بودن قسمت های خاصی از محتوای شما مانند عکس های صفحه، آمار و ارقام، لینک ها (خراب و غیره) می باشد. بسته به کلمه کلیدی مورد نظر، گاهی اوقات به روز کردن بخش های منسوخ شده کافی است.

از جمله روش‌های افزایش بازدید سایت با سئو می‌توان به نکات زیر اشاره کرد. برای تولید محتواهای تصویری می‌توانید از ابزارهای آنلاین مثل Canva کمک بگیرید. می‌توانید این محتواهای ویدئویی را در آپارات یا یوتیوب منتشر کنید؛ سپس همان ویدئو را در سایت هم مورد استفاده قرار دهید. به این دلیل که مطلب کپی می‌تواند رتبه شما را در گوگل پایین آورد، اما سعی کنید همیشه محتوای جدید مرتبط با موضوع کاری خود ایجاد کنید. کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باعث خواهد شد که امتیاز منفی کسب کنید و از طرف دیگر کاربران نیز اعتبار کمتری برای شما قائل می شوند. هرگونه تغییری در متن که فاکتورها و کلمه های کلیدی جدیدی را وارد متن کنند، در بالا بردن بازدید سایت در گوگل تاثیر چشمگیری دارند.

یکی از مهم ترین نکات این است که افزایش ترافیک لزوما به افزایش نرخ تبدیل منجر نمی شود. اگر بازدیدکنندگانی که از طریق خرید ترافیک به سایت شما هدایت می شوند، علاقه مندی خاصی به محصولات یا خدمات شما نداشته باشند، احتمالا به مشتری تبدیل نخواهند شد. بنابراین، برای بهینه سازی نتایج، بهتر است خرید بازدید را با استراتژی های دیگر مانند بهینه سازی تجربه کاربری و تولید محتوای جذاب ترکیب کنید. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه ای از تکنیک ها و روش ها است که با هدف بهبود رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. سئو به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و در نتیجه، رتبه بندی بهتری در نتایج جستجو کسب کنید.

توجه داشته باشید که نباید از تاکتیک‌های غیراخلاقی مانند خرید بک‌لینک استفاده کنید، زیرا ممکن است به اعتبار و رتبه سایت شما آسیب بزند. لینک‌های داخلی باعث می‌شوند که موتورهای جستجو ساختار سایت شما را درک کنند، همچنین نقش مهمی در بهبود ناوبری آن دارند. به‌علاوه کاربران را به‌سمت محتوای مرتبط در سایت هدایت و آن‌ها را تشویق می‌کنند تا صفحات بیشتری را کاوش کنند و مدت‌زمان بیشتری در سایت بمانند. پیشنهاد می‌کنیم از انکر تکست‌های توصیفی برای لینک‌های داخلی استفاده کنید و از به‌کارگیری اصطلاحات عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» بپرهیزید. برای افزایش بازدید از سایت باید سراغ سئو، تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بروید.

به این مسئله هم توجه کنید حتی اگر کلیک به ترافیک تبدیل شود، تا زمانی مخاطب چیزی نخرد، هزینه نمی‌کنید. لزومی ندارد از این روش‌ها لینک مستقیم به سایت خود بگیرید، بلکه شناخته‌شدن میان مخاطبان جدید و افزایش آگاهی آن‌ها دربارهٔ شما، ترافیک را به‌صورت غیرمستقیم وارد سایت می‌کند. خوبی تبلیغات گوگل این است که نیازی نیست برای هر گروه كلمات کلیدی که روی آن‌ها تبلیغ می‌روید، صفحه‌ای مخصوص بسازید یا بلاگ بنویسید؛ بلکه با یک لندینگ پیج می‌توانید برای صدها کلمهٔ کلیدی در گوگل تبلیغ بروید. از آنجا که گوگل اول سایت را برای موبایل ایندکس می‌کند، شما هم اول باید برای موبایل بهینه‌سازی کنید. صفحات سایت باید به‌خوبی با مقیاس نمایشگرهای موبایل و تبلت جور شوند و همه‌چیز سر جای خود به نظر برسد.

ربات ها و الگوریتم های گوگل از جمله مهم ترین ربات هایی هستند که برای بررسی و آنالیز و رتبه بندی کردن سایت وارد سایت شوند. همان‌طور که می‌دانید، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مزایای بسیار زیادی دارد. از میان مزایای این نوع از دیجیتال مارکتینگ می‌توان افزایش بازدید سایت رایگان را نام برد. در این بخش، تعدادی از روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق شبکه‌های اجتماعی را معرفی می‌کنیم که به بودجه زیادی نیاز ندارند. تصویر زیر، نمونه‌ای از کاربرد ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را نشان می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت برای صفحه‌نمایش‌هایی با اندازه‌های مختلف و طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو (Responsive)، از معیارهای بسیار مهم در تعیین رتبه وب‌سایت است و می‌تواند ترافیک وب‌سایت را تا حد زیادی افزایش دهد. اجرای صحیح سئو به شما کمک می کند تا در رقابت های دیجیتال پیشتاز باشید و بازدیدکنندگانی که به دنبال محتوای مرتبط با کسب و کار شما هستند را به سایت خود جذب کنید. این روش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که بودجه محدودی دارند، می تواند یک راهکار موثر و اقتصادی برای افزایش بازدید سایت باشد. ساختار مناسب سایت به عنوان یکی از عوامل کلیدی در بهبود سئو و تجربه کاربری، اهمیت زیادی دارد. موتورهای جستجو از ساختار سایت برای درک ارتباط بین صفحات و محتوا استفاده می کنند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر، ساختار صفحه و عملکرد افزونه‌های شخص ثالث شما کم‌حجم بوده و صفحاتتان سریع بارگذاری می‌شوند. پژوهش‌ها نشان داده است که تیترهای تأثیرگذار، بازدید سایت را تا 500٪ افزایش می‌دهند. حتی یک محتوای جامع نیز بدون داشتن یک تیتر چالش‌برانگیز می‌تواند ناخوانده باقی بماند؛ بنابراین هنر کپی‌رایتینگ خود را تقویت کنید تا خوانندگان محتوای شما را در SERP انتخاب کنند. ریچ اسنیپت هم با ارائه توضیح مختصر و چکیده‌ای از محتوای صفحه سایت شما در صفحه نتایج، باعث می‌شود تا مخاطبین هدف سریعا سایت شما را برای بازدید انتخاب کنند. برای افزایش سرعت سایت از ویدیو و عکس‌های فشرده و کم حجم استفاده کنید، کدهای CSS، Html و.. برای این کار می‌توانید از ابزارهای و افزونه‌های افزایش سرعت سایت مثل WP Rocket استفاده کنید.

می‌توانید با این تکنیک، ایمیل کاربران را دریافت کنید و برای آن ها خبرنامه ارسال کنید تا با دیدن ایمیل شما در صندوق پستی اینترنتی خود، به سایت شما وارد شوند و موجب افزایش بازدید گوگل شما شود. با این کار، شما اعتبار بک لینک های سایت را به صفحاتی که لینک داخلی شده اند، منتقل می کنید. بنابراین لینک سازی داخلی صحیح می تواند باعث بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده و Bounce Rate سایت شما را کاهش دهد و باعث شود کاربرها زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. حدود ۸۵ درصد جستجوهای اینترنتی از طریق موتور جستجوگر گوگل انجام می‌شود و اغلب کاربران اینترنتی، گوگل را مرجع اینترنتی پاسخ به سوالات خود می‌دانند؛ به همین خاطر، اهمیت افزایش ورودی از طریق گوگل معنادار است. گوگل برای پیشنهاد دادن سایت های مختلف به کاربران، سیستم امتیازدهی ویژه ای دارد. معیارهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها متفاوت است و حدود ده ها ربات به صورت روزانه در میان صفحات اینترنتی می‌گردند تا اطلاعات را ایندکس کنند.

اینکه سایتتان فقط برای کاربران موبایلی طراحی شود هم کار درستی نیست و نارضایتی کاربران دسکتاپ را به همراه دارد. یکی دیگر از اقداماتی که می‌توان در این رابطه انجام داد، ایجاد انجمن تخصصی بوده تا کاربران سوالات خود را مطرح و در زمینه‌های گوناگون، اظهار نظر کنند. مدیریت کردن جامعه و کاربران اختصاصی سایت را به منظور بهره‌مندی از حداقل استانداردهای لازم، فراموش نکنید. بهتر است با ابزار گوگل وبمستر، سایت خود را آنالیز کنید؛ شاید مانع افزایش ورودی گوگل، مشخص شود. بنابراین علاوه بر ارسال مطالب به وبلاگ های دیگر، افراد افراد دیگر را به وبلاگ نویسی در سایت خود دعوت کنید.

ریچ اسنیپت ها انواع مختلفی دارند؛ مثلا سایت های فروش آنلاین محصول، می توانند محدوده قیمت کالا را در این قسمت نشان دهند. ریچ اسنیپت ها در سایت های نقد فیلم، به صورت امتیاز تماشاگران به فیلم نمایش داده می شود و می‌تواند بالا بردن بازدید سایت در گوگل را در پی داشته باشد. وبمسترها با اضافه کردن داده های موردنیاز ریچ اسنیپت به کد HTML می‌توانند به طرز شگفت‌آوری موجب افزایش بازدید گوگل شوند. ابزارهای زیادی وجود دارند که وب‌سایت شما را ارزیابی می‌کنند و فرصت‌های بهینه‌سازی وب‌سایت برای بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو و افزایش بازدید سایت را می‌یابند. این ابزارها اغلب گزارش‌هایی ساده درباره عملکرد کلی وب‌سایت را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند و راهنمایی برای بهبود رتبه سایت ارائه می‌کنند.

اگر یکی از این جنبه ها را رعایت نکنید کلمه کلیدی شما مناسب نخواهد بود. با ثبت نام در پنل کاربری کلیک اول، می توانید از خدمات بی شمار ما بهره مند شوید. مجموعه آموزشی ساینت ارائه دهنده به‌روز ترین آموزش‌های ویدئویی در زمینه امنیت شبکه و امنیت سایبری با بالاترین کیفیت می‌باشد. اعتبار را می‌توانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیم‌سال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید. برای آشنا شدن بیشتر با متمم به صفحهٔ درباره متمم سر بزنید و فایل صوتی معرفی متمم را دانلود کنید و گوش دهید.

اگر با پلتفرم‌های انتشار پیامک انبوه همکاری می‌کنید، می‌توانید از تبلیغات پیامکی هم کمک بگیرید. سپس با یک CTA ترغیب‌کننده از مخاطب بخواهید تا روی لینک سایت کلیک کند. این فراخوان اقدام به عمل می‌تواند وعده‌ی تخفیف یا دریافت جایزه‌ مشخصی باشد. راهکار بعدی برای افزایش بازدید سایت با شبکه‌های اجتماعی، اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری به سایت است. دکمه‌های اشتراک‌گذاری را می‌توانید در پایان مقاله‌ها یا بخش‌های مختلفی از سایت قرار دهید. این دکمه‌های ساده امکان بازنشر شدن مقاله‌های شما در رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد.

حقیقتا خیلی‌ از افراد، تا قبل از ورود به دنیای سئو، نمی‌دانستند که چرا اینقدر روی محتوا تاکید زیادی وجود دارد، تا جایی که تاج پادشاهی را به آن داده‌اند. اگر می‌خواهید به طور کامل با بک‌لینک و راه‌های کاربردی دریافت آن آشنا شوید، مطالعه مطلب زیر پیشنهاد می‌شود. چنانچه قصد یادگیری و آموزش ویدیویی گوگل آنالیتیکس را دارید، می توانید از آموزش های رایگان آکادمی کلیک اول استفاده کنید. در ادامه، برخی از مهم‌ترین استراتژی‌های افزایش CTR را برای‌تان شرح می‌دهیم. هم‌چنین در صفحه‌های دوره MBA و توسعه فردی می‌توانید با دوره های آموزشی متمم بیشتر آشنا شوید.

هرقدر افراد بیشتری با برند شما آشنایی پیدا کنند، ترافیک بیشتری نیز به سایت شما هدایت می‌شود. شرکت در تالارهای گفتگو و پاسخ به سوالات یا نظرات مثبت و منفی افراد از جمله نمونه‌های تعامل با افراد مختلف است. مطالعه موردی معروفی نشان داده که نتایج حاصل از ترکیب چهره و توصیفات در یک صفحه فروش بسیار چشم گیری دارد. اما مشکلی که در این روش وجود دارد، این است که بازدیدکنندگان امکان دارد فقط اولین اسلایدها را ببینند. مطالعات زیادی شکل گرفته که به همین نتیجه رسیده اند و دریافته اند در این نوع طرح ها اسلایدهای بعدی کم تر دیده می شوند و تماس یا اقدام به کلیک کردن بر روی این اسلایدها تقریبا صفر است.

ما در این محتوا سعی داریم 20 روش را که به‌صورت رایگان قابل ‌انجام هستند به شما معرفی کنیم؛ در انتها نیز با معرفی ابزارهای رایگان شما را غافلگیر خواهیم کرد. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. سلام روزبخیر، دستتون درد نکنه مطالب خیلب مفید بود من چند وقته میخوام به فروشگاه اینترنتی برای پوشاک بزنم که با این مطالب یه مقداری امیدوارشدم. سلامراستش منظورتون رو خیلی خوب متوجه نشدیماما شماره‌تون رو به دست همکارانمون رسوندیم تا باهاتون تماس بگیرن و توضیحات لازم رو بهتون بدن.

برای یافتن نمونه‌هایی از ارائۀ کد تخفیف تأثیرگذار و هدفمند برای جذب مشتری و بهبود نرخ کلیک، می‌توانید به مقالۀ «پیامک تخفیف جذاب» مراجعه نمایید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش می‌دهند، می‌تواند مشتری را به کلیک روی لینک‌های‌تان، ترغیب کند. همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. زمانی که محتوایی را خلق و منتشر می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که حداقل 1 تا 3 لینک داخلی در محتوا به دیگر صفحات سایتتان داده‌اید. گنجاندن کلمۀ کلیدی در توضیحات متا و عنوان متا به‌تنهایی کافی نیست؛ شما باید این اطلاعات مهم را بهینه کنید تا جذابیت آن‌ها در SERP بهبود یابد و کلیک‌های ارگانیک بیشتری به دست آورید.

در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید. البته به سادگی هم نمی‌توان از این کار ایراد گرفت؛ چون حتی Google کردن هم به عنوان یک فعل در زبان انگلیسی پذیرفته شده است. مشتری ایده‌آل خود را به‌دقت شناسایی کنید و نیازها، علایق و چالش‌های آن‌ها را درک کنید. مثلاً ممکن است عنوان بسیار جذابی برای آن نوشته باشید و با متادیسکریپشن افراد را برای کلیک کنجکاو کرده باشید.

وب‌سایتی که ترافیک خوبی نداشته باشد، نمی‌تواند فروش خوبی نیز داشته باشد. بنابراین موضوع بسیار مهمی است و باید به حد کافی، به این موضوع توجه داشته باشید. تولید محتوا، استفاده از ابزارهای سئویی و استخدام کارشناسان سئو از جمله هزینه‌های این شاخه است؛ اما همه این هزینه‌ها صرف رشد بازدید سایت می‌شود و درواقع نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است. در صورتی که محتواهای تولیدی شما در موتورهای جستجوگر نمایش داده نمی‌شوند، بهتر است وضعیت سئو صفحات سایت را بررسی کنید؛ بهینه‌سازی محتوای سایت برای موتورهای جستجوگر همانند گوگل، یک عمل ارزشمند به حساب می‌آید. در آپدیت محتواهای قبلی سعی کنید تمامی ایرادات و اشکالاتی که در محتوا وجود دارد برطرف کنید. لینک‌هایی که باز نمی‌شوند را اصلاح و در صورت امکان ویدیوها و تصاویر را نیز بهینه‌سازی نمایید.

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند رشد بسیاری را داشته و بیشتر کاربران جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند بنابراین باید وبسایت ریسپانسیو طراحی کنید. در این مقاله، درباره اهمیت افزایش بازدید سایت و روش‌های آن صحبت می‌کنیم. اما چرا تصمیم گرفته‌ایم در این رابطه صحبت کنیم؟ چون تنها راه‌اندازی سایت برای موفقیت، کافی نیست.احتمالا شما هم مانند بسیاری از کسب‌وکارها، اقدام به راه اندازی سایت کرده‌اید. اما هیچ سودی به دست نیاورده‌اید و آن‌چنان که انتظار داشته‌اید، کسب‌وکارتان رشد نکرده است.طبیعتا این سوال پیش می‌آید که خب! زمانی که بازدیدکننده‌ای وارد وب‌سایت شما می‌شود باید نهایت تلاش خود را برای حفظ او انجام دهید به گونه‌ای که سایر مطالب شما را نیز مطالعه کند.

در این فرایند می‌توانید رقبا را هم بررسی کنید و ببینید آن‌ها چه کرده‌اند و چه نتایجی گرفته‌اند یا چه موضوعاتی را از قلم انداخته‌اند. تحقیق کلمات کلیدی را به‌صورت عملی در مقالهٔ «آموزش تحقیق کلمات کلیدی (تجربی)» بررسی کردیم. کاری که شما باید انجام دهید، تهیهٔ لیستی از صفحاتی با رتبه‌های بالاست. بعد از آن، صفحه‌هایی که می‌خواهید رتبهٔ آن‌ها را بالا ببرید، شناسایی کنید. در قدم سوم، از صفحه‌های لیست اول به صفحه‌های هدف لینک بدهید تا رتبهٔ آن‌ها تقویت شود. تبلیغ شما در این روش به ‌صورت یک بنر در سایت موردنظرتان همراه با تبلیغات دیگر نمایش داده می‌شود و در ازای مدت زمان نمایش آن هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود.

یعنی بررسی کنید که مخاطبین شما چه سوالاتی می‌پرسند و چه مشکلاتی را مطرح می‌کنند. درک قدرت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار شما ضروری است. با ایجاد محتوای بصری جذاب، بهینه‌سازی پروفایل‌های اجتماعی و همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط، می‌توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. دریافت بک‌لینک‌های باکیفیت از سایت‌های معتبر می‌تواند به‌طور قابل توجهی رتبه سایت را در موتورهای جستجو بهبود ببخشد و ترافیک بیشتری را به‌سمت آن هدایت کند. برای به‌دست‌آوردن بک‌لینک‌های باکیفیت، پست مهمان، لینک‌سازی شکسته و لینک‌های صفحه منبع را در نظر بگیرید.

از جمله راه‌های ساده‌ای که می‌توان برای افزایش بازدید سایت انجام داد، بهره‌گیری از مسابقه، قرعه‌کشی یا نمونه‌های رایگان (اشانتیون) است. با این کار هم ترافیک سایت خود را افزایش داده‌اید و هم هدایایی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اید. مسابقات و قرعه‌کشی‌ها را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق فهرست ایمیل‌های خود سازماندهی کنید. اجرای این استراتژی بسیار ساده است و تنها باید مراحل زیر را دنبال کنید. از دیگر روش های افزایش بازدید سایت که اکثر مدیران سایت ها از آن برای افزایش تعداد مشتریان از آن بهره می برند، استفاده از خبرنامه است.

همچنین استفاده از ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده و دسته‌بندی‌شده، نرخ کلیک و میزان توجه به این ایمیل‌ها را افزایش می‌دهند. یکی از روش های کاربردی برای افزایش بازدید سایت استفاده از سیستم ارسال پست مهمان است. تکنیک پست مهمان یکی از مطمئن ترین روش های افزایش ترافیک سایت است که ترافیک سالمی را سمت سایت می فرستد. با این کار شما می توانید شرایطی را فراهم کنید که کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را برای افراد دیگر ارسال کنند. بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از پر طرفدارترین روش های بازاریابی است که دیجیتال مارکترها از آن استفاده می کنند.

برای تولید و انتشار پادکست باید تجهیزاتی خاص و مهارت‌های تدوین داشته باشید و زمان زیادی را به مصاحبه با مهمان‌های مختلف و تولید محتوای صوتی اختصاص دهید. بنابراین اگر منابع محدودی داشته باشید، تولید پادکست اختصاصی ممکن است برای شما گزینه مناسبی نباشد. یکی از ویژگی های این نوع تبلیغات، امکان هدف گذاری دقیق بر اساس مخاطب است. شما می توانید تبلیغات خود را به مخاطبان خاصی بر اساس سن، جنسیت، علایق و حتی سایت هایی که بازدید می کنند، نمایش دهید. این امر باعث می شود که تبلیغات شما به دست افرادی برسد که احتمال تبدیل آن ها به مشتری بالاتر است. صفحات با بک لینک که دچار خطای 404 شده‌اند را به صفحات مرتبط و کاربردی هدایت کنید.

شیوه موثر دیگر برای افزایش ترافیک و بازدید وبسایت این است که محتوای خوب و باکیفیت تولید کنید. کلمات کلیدی لانگ تیل جزو بهترین گزینه‌ها برای استفاده در متن محتوا یا متن جایگزین Alt text با هدف جذب ترافیک هستند. پروفایل Google Business از مهم‌ترین فهرست‌های کسب و کاری است که می‌توانید در آن قرار بگیرید، چراکه قرار گرفتن در این لیست به بهبود رتبه وب‌سایت شما در بخش‌های جستجو و نقشه گوگل کمک می‌کند. بهترین زمان برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف، متفاوت است و به معیارهای مختلفی از جمله ویژگی‌های شخصی مخاطبان و ماهیت شبکه اجتماعی و کسب و کار بستگی دارد. ارزیابی آمارها و اطلاعات عملکرد حساب‌های کاربری کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی مختلف، بهترین زمان روز و هفته برای انتشار پست و تعامل با مخاطبان را مشخص می‌کند. اگر بارگذاری صفحه‌های وب‌سایت شما بیش از اندازه کُند باشد، «نرخ پرش» (Bounce Rate) وب‌سایت افزایش زیادی پیدا می‌کند.

این مقاله درباره یک موضوع اصلی مثل «تبلیغات گوگل ادز چیست؟» نوشته می‌شود. مقاله تاپیک معمولاً سرتیترهای H2 زیادی دارد؛ اما نیاز نیست در هر سرتیتر خیلی وارد جزئیات شوید. اگر می‌خواهید سراغ ترندهای اجتماعی بروید، این کار را در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. بنابراین بهتر است که روش های گوناگونی را متناسب با سایت و کسب و کار خود امتحان کنید تا پس از بررسی نتیجه دلخواه حاصل شود. در صورتی که شما تجربه‌ای در زمینه افزایش بازدید سایت دارید، می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

توجه به شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش آگاهی از برند، ایجاد یک کامیونیتی فعال و افزایش ورودی سایت شما خواهد شد. اگر می خواهید برای بالا بردن بازدید سایت خود اقدامی اصولی انجام دهید، روش های رایگان و اعتباری زیادی پیش روی شماست. دسترسی و اتصال به اینترنت در هر نقطه و هر زمان از شبانه روز به راحتی امکان پذیر است و به همین دلیل طبق بررسی های انجام شده، بیش از 70 درصد کاربران از تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. به همین دلیل، لازم و بسیار ضروری است که روی نسخه موبایلی سایت و ریسپانسیو بودن آن سرمایه گذاری کنید. یکی از فاکتورهای مهمی که باعث افزایش بازدید سایت خواهد شد، توجه به طراحی سایت ریسپانسیو و یا Mobile Friendly بودن سایت است.

ترافیک گوگل نقش بسزایی در جذب بازدیدکنندگان هدفمند به وب‌سایت شما دارد. با افزایش بازدید از گوگل و بهره‌مندی از سئو، کسب‌وکارها می‌توانند حضور آنلاین خود را تقویت کرده، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و سرنخ‌های ارزشمندی تولید کنند. با داشتن رتبه بالا در نتایج جستجو، شانس جذب مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتریان وفادار افزایش می‌یابد. در واقع کاربران قبل از اینکه به قصد خرید محصول یا سفارش خدمات به سایت شما بیایند، برای گرفتن اطلاعات می‌آیند. در نتیجه هرچقدر بتوانید محتواهای کاربردی و جذاب‌تری تولید کنید، مخاطب بیشتری هم به شما سر می‌زند. در کنار تولید محتوای جدید، یکی از کارهای مهمی که نباید فراموش کنید، تازه‌سازی محتوای قدیمی سایت است.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری