پارکینگ در نور-ایستگاه های راه آهن در امتداد خط L فرمت می تواند به نصف کاهش دهد

آژانس رانندگی ساخت و ساز از خط L از Azusa به پومونا در حال حمایت به دور از برنامه ریزی برای ساخت پارکینگ سازه در پنج آينده روشن-راه آهن ایستگاه در سن گابریل و پومونا دره تقریبا نصف تعداد فضاهای پارکینگ برای این پروژه است.

تحت یک طرح جدید پرده برداری از این گذشته هفته Foothill خط طلا ساخت و ساز اقتدار پیشنهاد سطح پارکینگ به جای سازه بودند که در اصل برنامه ریزی شده برای ایستگاه در گلندورا La Verne, San Dimas و پومونا. برنامه ریزی شده ایستگاه در کلرمونت خواهد بود که خط L آخرین توقف در لس آنجلس کانتی ممکن است یک ساختار پارکینگ و یا ترکیبی از سطح پارکینگ و فضای استیجاری در این نزدیکی هست.

این تغییرات به معنی وجود خواهد داشت کمتر فضاهای پارکینگ در هر یک از پنج ایستگاه به همراه پسوند L خط که قبلا طلا خط Foothill خط طلا ساخت و ساز اقتدار اعلام کرد در چهار شنبه, ژوئن 24.

تحت برنامه اصلی پنج ایستگاه به حال یک ترکیب 3,570 فضاهای پارکینگ. تغییرات پیشنهاد شده توسط ساخت و ساز اقتدار, البته کاهش این تعداد به 1,959.

لیزا لوی Buch رئیس افسر ارتباطات برای Foothill خط طلا ساخت و ساز اقتدار گفت: مترو اپراتور نور-سیستم راه آهن گفت: اقتدار آن را “ساختمان بیش از حد پارکینگ.” مترو می خواهد به بیشتر کشورهای عضو اکو دوستانه, Buch گفت و توصیه می شود purposing دوباره زمین در نزدیکی پنج ایستگاه برای مسکن.

“تنها مترو خط راه آهن در کل سیستم است که پارکینگ در هر ایستگاه آنها به دنبال روند در پارکینگ و به دنبال به صرف عاقلانه تر با این پروژه” بوش گفت: مترو را توصیه. “این تغییرات بالقوه تغییر ندهید جدول زمانی از تکمیل این پروژه است.”

این کلرمونت ایستگاه را ببینید بزرگترین کاهش در پارکینگ رفتن از 1,100 برنامه ریزی فضاهای پارکینگ به 539. هنوز هم ایستگاه ارائه می دهد پارکینگ بیشتر از همتایان خود در امتداد نور-راه آهن گسترش.

این پومونا ایستگاه در ضمن می بینید یکی از مهم ترین تغییرات به محل آن پارکینگ است که حرکت از شمال به سمت جنوب نور-خط راه آهن به ترک اتاق را برای یک پیاده گردشگاه در جنوب Garey خیابان و غرب سانتافه خیابان. گردشگاه خواهد اتصال پارکینگ به طور مستقیم به راه آهن پلت فرم.

تغییرات در خط سقوط با یک پارکینگ برنامه مصوب مترو در سال گذشته است. این ابتکار با هدف حفظ انعطاف پذیری از زمین در نزدیکی ایستگاه برای استفاده در آینده و ارائه دراز مدت صرفه جویی در هزینه با توجه به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری با توجه به آژانس.

Buch گفت: تیم گرفتن بازخورد از شهرستانها در امتداد خط L فرمت مورد تغییرات احتمالی به پارکینگ و ورودی خود را به در نظر گرفتن حرکت رو به جلو.

“ما بازخورد خود را و آنها را فرصتی برای نقد و بررسی این تغییرات,” او گفت:. “بسیاری از جلسات برگزار شده است در این مورد و آنها را دیده ام آخرین برنامه در اوایل این ماه.”

پیشنهاد تغییرات هنوز نهایی و به موضوع محیط زیست بررسی تاثیر آنها بر مسکن کیفیت هوا و تغییر آب و هوا, در میان دیگران.

کرده تا جولای 8 برای ارسال بازخورد و یا توصیه های ارائه شده پارکینگ تغییرات.

هزینه خط L فرمت به سن برناردینو کانتی خط رشد قابل توجهی در سال های اخیر است. به 12.3 مایل فرمت از Azusa به کلرمونت در اصل بودجه در $1.4 میلیارد است اما دو سال بعد افزایش به $2.1 میلیارد دلار و این که تنها نور-راه آهن به پومونا. یکی دیگر از $450 میلیون دلار مورد نیاز است در اکتبر سال 2021 به فشار فرمت به کلرمونت و احتمالا مونتکلیر در سن برناردینو کانتی.

Kiewit-Parsons شرکت ساختمان این پروژه انتظار می رود برای شروع ساخت و ساز از خط L فرمت به پومونا شروع در ماه جولای سال 2020 با اتمام انتظار می رود در سال 2025 است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de