فقط بنابراین شما می دانید که وجود دارد هیچ راه گریز در گزاره 13

فقط بنابراین شما می دانید که وجود دارد هیچ راه گریز در گزاره 13.

طرفداران اندازه گیری برای تغییر گزاره 13 استفاده از کلمه "راه گریز" در همه زمان ها برای توصیف آنچه که در واقع یک ماده از قانون اساسی امور خارجه قرار دارد توسط رای دهندگان عمدا در ماه ژوئن سال 1978.

برای مثال در کالیفرنیا انجمن معلمان رئیس جمهور E. توبی بوید گفت: کنگره پادکست هفتگی به تازگی است که اندازه گیری های پشتیبانی شده توسط, فرهنگ و هنر, گزاره 15 در انتخابات ماه نوامبر, "الگوی" 12 میلیارد دلار در هر سال "است که اشخاص شرکت ها استفاده کرده اند از طریق یک راه گریز در گزاره 13."

سرپا نگه داشتن. 13 امر به همان اندازه به تمام ملک در کالیفرنیا است. آن را یک "راه گریز." این قانون است.

کالیفرنیا همواره اموال مشمول مالیات تحت همان قوانین و همان میزان بدون در نظر گرفتن چگونه آن استفاده می شود. که در مورد از 1800s و سرپا نگه داشتن. 13 تغییر نکرد که. سرپا نگه داشتن. 13 محدود افزایش سالانه مالیات بر دارایی ارزیابی به نرخ تورم در پوش 2 درصد در هر سال تا زمانی که یک تغییر مالکیت در آن زمان ملک خواهد بود مجددا به ارزش بازار است.

این هیچ راه گریز است که کسب و کار, خواص محافظت شده توسط سرپا نگه داشتن. 13.

گزاره 15 در انتخابات ماه نوامبر خواهد احیا تقسیم رول و لغو سرپا نگه داشتن. 13 در حفاظت از کسب و کار خواص است. برخی از کسب و کار کوچک, خواص خواهد بود كه همراه با چند واحد مسکن املاک و زمین های کشاورزی. همه کسب و کار دیگر خواص خواهد بود مجددا به ارزش بازار فعلی حداقل هر سه سال.

این که آیا شما موافق یا مخالف با این پیشنهاد اجازه دهید هیچ کس به شما بگویم که آن را به سادگی بستن یک "راه گریز." آن است که یک تغییر اساسی به دولت در قانون اساسی است که افزایش مالیات بسیار قابل توجهی و بارها و بارها در کالیفرنیا کسب و کار. به خصوص سخت ضربه خواهد بود که کسب و کارهای کوچک است که اجاره فضا از کسب و کارهای بزرگتر. هیچ چیز محافظت می کند و آنها را از داشتن به پرداخت اموال مالیات های بالاتر آیا از طریق افزایش اجاره یا بیشتر به طور مستقیم تحت یک سه گانه خالص اجاره که می گذرد مالیات بر املاک از طریق.

یکی دیگر از اندازه گیری در پاییز رای گیری که ادعا می شود از بسته شدن یک "راه گریز" است که گزاره 19. این اندازه گیری را فراهم می کند فرصت های بیشتر برای صاحب خانه به حرکت به یک خانه جدید در حالی که نگه داشتن خانه های قدیمی خود را پایین تر لایحه مالیات بر اموال. اما, اندازه گیری "برای پرداخت" این فرار مالیاتی با تغییر دولت در قانون اساسی برای لغو محرومیت از ارزیابی مجدد هنگامی که خواص انتقال بین والدین و فرزندان.

طرفداران سرپا نگه داشتن. 19 می گویند "راه گریز" اجازه می دهد تا افرادی که به ارث می برند خانه به نگه داشتن پایین تر لایحه مالیات بر اموال حتی اگر آنها نمی, در خانه زندگی می کنند.

اما این است که هیچ "راه گریز." در سال 1986 دولت قوه مقننه رای دادند به اتفاق آرا به قرار دادن یک اندازه گیری که گزاره 58 در انتخابات و آن را تایید توسط 75.7 درصد از رای دهندگان. سرپا نگه داشتن. 58 اجازه می دهد تا یک خانه از هر گونه ارزش و دلار تا 1 میلیون دلار از ارزش ارزیابی اموال دیگر منتقل می شود بین والدین و فرزندان و بدون ارزیابی مجدد به ارزش بازار است. این را از مردم کالیفرنیا.

سرپا نگه داشتن. 193 که تمدید همان قوانین به پدربزرگ و مادر بزرگ نوه نقل و انتقالات اگر فرزندان پدر و مادر متوفی به تصویب رسید در سال 1996 با پشتیبانی از دو سوم از این دولت رای دهندگان. اما گزاره 19 در انتخابات ماه نوامبر خواهد به طور کامل لغو گزاره 58 و گزاره 193. آن را جایگزین آنها را با محدود محرومیت از ارزیابی مجدد اعمال می شود که تنها در صورتی که مالک جدید حرکت می کند به ملک به عنوان یک اصل اقامت در عرض یک سال است.

شما می توانید موافقت یا مخالفت با تغییر در سیاست های مالیاتی, اما اشتباه نکنید: این نیست رفع یک راه گریز. سرپا نگه داشتن. 19 خواهد تغییر دولت در قانون اساسی به تصویب بسیار قابل توجهی افزایش مالیات بر پدر و مادر کودک انتقال اموال. قانونی تحلیلگر دفتر برآورد آن خواهد شد در نهایت هزینه کالیفرنیا تا 2 میلیارد دلار در هر سال در اموال مالیات های بالاتر.

به عنوان آن اتفاق می افتد وجود دارد یکی "راه گریز" در دولت قانون است که برخی از نهادهای کسب و کار استفاده کرده اند برای فرار از ارزیابی مجدد پس از تغییر مالکیت, اما برخی از همین افرادی که شکایت در مورد عدم وجود نقاط ضعف را مسدود تلاش برای بستن یک واقعی.

تعریف "تغییر مالکیت" مالکیت نوشته شده توسط نیروی کار تعیین شده توسط مجمع درآمد و مالیات کمیته پس از گزاره 13 به تصویب رسید در سال 1978. قانون تصویب شده در کارگروه توصیه تعریف "تغییر مالکیت" را به عنوان یک تغییر در کنترل بیش از 50 درصد از کل مالکیت منافع به یک فرد یا نهاد. این تعریف نه در گزاره 13 یا در هر نقطه در دولت اساسی است. آن را در درآمد و مالیات بخش کد 64.

تحت این قانون قیصر جراحی به دست آورده بود توسط یک کنسرسیوم متشکل از هفت جداگانه خریداران اما از آنجا که هیچ یک از هفت به دست آورد و بیش از 50 درصد شرکت تغییر مالکیت بدون ملاقات با تعریف قانونی از تغییر مالکیت. در موارد دیگر 12 نفر از اعضای Gallo خانواده تقسیم خرید لوئیس مهدی مارتینی و کامپیوتر مدیر عامل شرکت مایکل دل خانواده-کنترل اشخاص به دست آورد فیرمونت هتل میرامار در سانتا مونیکا. دادگاه حکم داد که آن را یک "تغییر مالکیت" از آنجا که هیچ موجودیت واحد به دست آورد و بیش از 50 درصد است.

دولت ایالت پاتریشیا بیتس, R-Laguna Niguel, بارها معرفی شده قانون برای حل این مشکل است. اخیرا سنا لایحه 1319 معرفی شد و در ماه فوریه. آن را فراهم می کند که یک تغییر مالکیت زمانی رخ می دهد که 90 درصد یا بیشتر از مالکیت منافع در یک نهاد قانونی به فروش می رسد و یا منتقل شده در یک معامله.

در ژوئن 3, مجلس سنا حکومت و کمیته مالی در نظر گرفته شده در این لایحه است. واکنش جان Moorlach و جیم نیلسن به آن رای دادند. اما دموکرات ها ملیسا Hurtado, مایک مک گوایر و اسکات وینر همه رای دادند هیچ.

SB1319 اعطا شد تجدید نظر است و هنوز هم فعال لایحه. بنابراین دفعه بعد شما گوش کسی شکایت داستانی "راه گریز" از آنها بخواهید اگر آنها حمایت از بهداشت ، Bates' قابل تحسین تلاش برای بستن یک واقعی.

سوزان شلی است سرمقاله نویسنده و مقاله نویس برای جنوب کالیفرنیا اخبار ، Susan@SusanShelley.com. توییتر: @Susan_Shelley



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de