ها Homefront: می توانید همه گیر فشار تا من غرامت ماهانه 10%?

س: من نامه ای از من ها اطلاع من از زیادی (بیش از 10%) افزایش ماهانه من حق. این یک بی حرمتی به موضوع مردم را به

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 اردیبهشت 1399

س: من نامه ای از من ها اطلاع من از زیادی (بیش از 10%) افزایش ماهانه من حق. این یک بی حرمتی به موضوع مردم را به این نوع از مزخرف در طول سلامت و بحران مالی در جهان است. من قادر به پیدا کردن هر چیزی در قانون فعلی پوشش ها پرداخت را افزایش می دهد شبیه به افزایش اجاره بها کلاه. وجود دارد هر چیزی را که می تواند انجام شود برای جلوگیری از این افزایش یافته است ؟ وجود دارد هر چیزی شما می توانید انجام دهید برای کمک به درخشش نور در این مورد ؟ — سی Temecula

یک: در قانون مدنی بخش 5600 انجمن ها ممکن است تنها برای ارزیابی هزینه واقعی. اگر ارتباط خود را است که با داشتن یک کمبود در توانایی خود را برای دیدار با هزینه های, هزینه های آن شما هستند به همان اندازه به عنوان هر کس دیگری در خود HOA. این امر می تواند فوق العاده اگر HOAs می تواند تمام فروشندگان را خاموش نگه دارید, billings, اما HOAs باید به دیدار صورتحساب خود را همه گیر و یا نه.

س: من در هیئت مدیره و ما با داشتن اولین ها جلسه مجازی در هفته آینده به دلیل Covid-19. آیا ما نیاز به رسیدن به حد نصاب که برای جلسه ؟ من به کمک شما قدردانی و لذت بردن از خود را HOA Homefront در هر هفته. — R. S. باغ بیشه

یک: اعلام حالت اضطراری در کالیفرنیا به این معنا نیست باز جلسه قانون و یا آیین نامه شده اند به حالت تعلیق درآمد.

بسیاری از تخته ها به اشتباه فکر کردن که همه چیز در حال حاضر یک وضعیت اضطراری است و در نتیجه توزیع خود نیاز به شفافیت تحت قانون. حد نصاب توجه به عضو بودن هنوز الزامات و حتی در طول این اورژانس است.

مدنی بخش 4923 تعریف "اضطراری" به عنوان "شرایطی که نمی توانست به منطقی پیش بینی شده" نیاز به اقدام فوری. وجود دارد چند موضوع است که نمی توانید صبر کنید به مدت چهار روز برای توجه مناسب به کاربران است.

همچنین جلسات هنوز هم می تواند در باز است. تلفنی یا الکترونیکی جلسات مجاز توسط قانون مدنی 4090(b) و 4925(یک) – بنابراین هیچ دلیلی برای نگهداری نامناسب بسته و یا اورژانس جلسات. حتی در زمان هایی که این مناسب ارتباط حکومت است نه معلق – وجود دارد هیچ "ها حکومت نظامی" در اثر.

س: ما ساکنان نگران موارد COVID-19 در ما ها. مدیر ما به ما گفت که وکیل گفت: به دلیل قوانین HIPAA آنها موظف هستند به گزارش اگر وجود دارد یا داشته است هر فعال coronavirus موارد است. ما برای پرسیدن نام فقط آگاهی از این که آیا وجود دارد یا شده است در هر مورد. آنچه که ما ها مسئولیت در این زمینه ؟ — E. K. Oceanside

یک: من تا به حال بسیاری از ارتباط مشتریان با شایعات در گردش مورد بیماری و حتی COVID-19 مرگ و میر, اما, انجمن, هیچ بیشتر حق می دانم دستياران اطلاعات پزشکی بیش از هر کس دیگری. برخی از مشتری های من تخته بوده اند در همان وضعیت با صاحب خانه که مایل به دانستن آنچه که آن ها نیز نمی داند و نمی تواند به اشتراک گذاری اگر آن را می دانم که مریض بود.

اکثر کالیفرنیا مالکان انجمن انجام شده است و یک کار فوق العاده برای کاهش خطر سرایت توسط بسته شدن امکانات تفریحی و در غیر این صورت به فکر راه هایی برای کاهش خطر انتقال ویروس است. با این حال به اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی (حتی اگر این ها تا به حال از آن) است که احتمالا در خارج از ها نقش حتی در طول یک بیماری همه گیر.

کلی G. Richardson, Esq., CCAL است که یک شخص از کالج انجمن جامعه وکلا و شریک ریچاردسون | Ober | DeNichilo LLP یک قانون کالیفرنیا شرکت شناخته شده برای جامعه انجمن مشاوره. ارسال سوالات به Kelly@rodllp.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن