
It takes major league skills to hit one of Clayton Kershaw’s wicked curve balls.
But now just in time to celebrate the Los Angeles Dodgers’ eighth consecutive division title, the star pitcher is releasing something anyone can get a hold of: Kershaw’s Wicked Curve, a craft beer that made its debut Sept. 23.
Developed in collaboration with Torrance’s BuzzRock Brewing Co., the grapefruit wheat ale is available in tall cans ($25 for a four-pack) at BuzzRock Brewing Co., at The Brews Hall in Torrance and at Gelson’s grocery stores.
Proceeds from Kershaw’s Wicked Curve will benefit vulnerable and at-risk children through Ellen and Clayton Kershaw’s charity, Kershaw’s Challenge.
“I am so proud of Kershaw’s Wicked Curve and excited that a passion project like this will ultimately help children in need through Kershaw’s Challenge,” Kershaw said in a press release about the beer.
The beer will also be available at Shade Hotels, Rock & Brews and Rock’N Fish restaurants as well as The Strand House and Brewco in Manhattan Beach in early October.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- به روز رسانی در UC برکلی برنامه ریزی برای ترم پاییز
- منابع: UCLA نزدیک به استخدام کالج بوستون مارتین Jarmond به عنوان تبلیغ جدید
- نحوه استفاده از بالن ته گرد آزمایشگاهی
- فن بیان چیست و چگونه این مهارت را تقویت کنیم؟
- کن i. t. b که بازی ادی Haskell در " ترک آن را به بیش از حد,' درگذشت 76
- چه جدید دیزنی پارک عبور سیستم رزرو می تواند برای Disneyland annual passholders
- کشته های دولت عراق بر اساس برق
- NFL schedule خواهد لگد کردن با روسای مقابل تگزاسی در سپتامبر. 10
- Coronavirus: چگونه در کالیفرنیا افزایش نسبت به فلوریدا و آریزونا و تگزاس ؟
- قربانیان رئیس جمهور سابق یحیی جامه هنوز در انتظار اجرای عدالت در آستانه انتخابات گامبیا هستند