COVID-19 امداد اهداف آسیب پذیر و دانش آموزان کمک های بیشتر نیاز

Bags of groceries were packed on April 21 for Berkeley staff and students in need.

در چهارراه سالن ناهار خوری, داوطلبان, بسته بندی کیسه های مواد غذایی در آوریل 21 برای نیازمندان اعضای جامعه دانشگاه. کیسه های گرفته شده برای انتخاب سایت های اطراف دانشگاه برکلی و همچنین تحویل به دانش آموزانی که نمی تواند ترک خانه های خود. (عکس ناتالیا Gillis Semeraro)

پناه در محل در وست کووینا در خانواده کوچک دو خوابه آپارتمان دانشگاه برکلی junior مدل لباس مندز مورنو تلاش می کند برای جمع اوری انگیزه برای مطالعه در تاریکی, در حالی که پدر و مادر و سه خواهر خواب. تنها پس از آن است که آن را آرام با فضای کار در آشپزخانه.

تامی گاردنر فلسفه اصلی با غیر قابل اعتماد Wi-Fi در برکلی آپارتمان خودش را در بر داشت از دست دادن اتصال به شبکه و سلامت عقل نیمه راه از طریق آنلاین چند آزمونها. او همچنین از دست رفته مشق شب مهلت زمانی که خود را منسوخ کامپیوتر glitched.

Housebound در هیوارد جدید پدر تایلر Lyson ارشد به فارغ التحصیل شده braved نوشتن مقالات در حالی که دندان درآوردن نوزاد گریه کرد. علوم سیاسی عمده در حال حاضر عرق چگونه به پرداخت اجاره — او و همسرش گذاشته شده است که از شغل خود — است و با توجه به نظامی است.

وجود ندارد یک دانش آموز در برکلی دست نخورده توسط این چالش ها — اعم از مالی و تحصیلی و روانی و یا فیزیکی — از coronavirus همه گیر است که طرح میتوانست ترم بهار سال 2020 در سراسر جهان و ایجاد هرج و مرج و بیماری و مرگ. پردیس خالی است, دوره های آموزشی آنلاین در شخص فارغ التحصیلی کردن بازار کار برای فارغ التحصیلان است که درهم و برکلی ترین دانش آموزان در معرض خطر هستند و حتی بیشتر از آن.

Undergraduate CIndy Mendez Moreno said she has to fight for space to work in her family's tiny apartment in West Covina.

پناه در محل با پدر و مادر و سه خواهر در یک آپارتمان کوچک در وست کووینا سیندی مندز مورنو یک ادبیات تطبیقی عمده گفت: او “همیشه می ترسم که زمانی که من به نوبه خود بر روی میکروفون [برای کلاس های آنلاین] که استادان من را بشنود مخلوط کن یا سر و صدای پس زمینه از یک فیلم اکشن است.” او سپاسگزار است که برکلی COVID-19 امداد بودجه ارائه شده به معنی برای او برای خرید یک لپ تاپ و کمک به خانواده اش پرداخت اجاره. (عکس توسط فریدا مندز مورنو)

مانند ویروس خود را دانش آموز نیاز ایجاد می شود و همچنین تشدید توسط COVID-19 به نظر می رسد بیش از حد متعدد به ثابت حتی با فراوان پشتیبانی ارائه شده توسط دانشگاه و جامعه — کمک های پولی و, غذا, فروشگاه, residence hall, بازپرداخت, اورژانس, مراقبت از کودک, مجازی جلسات مشاوره رایگان COVID-19 تست علامتی برای دانش آموزان, زمان اضافی برای تکمیل تحصیلات تکمیلی حتی زوم رقص احزاب و open mic شعر پیکنیک.

“این یک زمان واقعا دشوار است. هر کس در تلاش است به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در مواجهه با کارکنان وجود دارد و نه یک مدل ساده برای چگونه به انجام این کار چگونه به کمک” گفت: لیزا گارسیا Bedolla رئیس بخش تحصیلات تکمیلی. “این یک لحظه ما را به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه و مراقبت از کسانی که آسیب پذیر هستند.”

جدید آنلاین hub برای تسکین

یک ابزار به تازگی پدید آمده یک مدل که به نام نادر در آموزش عالی در طول COVID-19 بحران است. پس از جلسه روزانه برای بیش از یک ماه از دانشگاه برکلی COVID-19 دانش آموز امداد دایره — ائتلافی از کارکنان و دانشجویان و استادان از یک آرایه وسیعی از محوطه دانشگاه واحد دفاتر و برنامه — موفقیت هم مخلوط فردی تلاش های امدادی در برکلی به یک تلاش هماهنگ برای کمک به دانش آموزان در همه گیر خطر است.

دانشگاه برکلی COVID-19 دانش آموز امداد بودجه جدید آنلاین hub که در آن ثبت نام دانش آموزان با مسکن و غذا و بهداشت و تکنولوژی نیاز می توانید درخواست برای کمک. در این آسان برای استفاده از سایت, دیده, ورود به گوگل, آنها می توانند انتخاب بهترین مسیر بر اساس وضعیت دانشجویی.

کمک از منابع مختلف, مشخص, پشت صحنه, توسط امداد وجوه کارکنان در دسترس است برای مقطع کارشناسی ارشد ثبت نشده و دانشجویان بین المللی. دانشگاه برکلی نیازهای اساسی مرکز COVID-19 زندگی راهنمای لیست انواع دیگر از جمله مسکن اضطراری COVID-19 تست برای بیمه مستند نشده یا بی خانمان دانش آموزان و علمی و مشاوره بهداشت روان.

drive-through testing

اوا لینارس یک دستیار پزشکی در مراقبت های اولیه در تانگ مرکز می دهد نگران دانشجویی شرح معیار برای گرفتن تست شده برای COVID-19. (UC برکلی عکس بریتنی هوشع نبی-کوچک)

مدل عدالت و متعلق مبتنی بر گفت: Ruben E. Canedo, صندلی برکلی نیازهای اساسی کمیته. او بسیج نهاد گسترده تلاش پس از توجه به آنچه که او به نام “سهام شکاف” — فردی انسان دوستی مانند کارت هدیه توزیع — popping تا در اینجا وجود دارد در محوطه دانشگاه به عنوان دانش آموزان شروع به ترک یک بار آموزش آنلاین رفت در اواسط ماه مارس.

“ما یک جامعه در-و اگر ما نمی توانیم به دعوت مردمی برای آمدن در مجموع و حرکت جمعی در یک جهت برخی از دانش آموزان را دریافت کنید بیش از حد پشتیبانی می کند و برخی نه در همه,” او گفت:. “این تنها تلاش به دانش ما در دانشگاه در طول COVID-19 که هماهنگی امداد رسانی کمک های مالی در سراسر ادارات و بخش.

“ما افتخار در UC سیستم به عنوان موتور تحرک اجتماعی. این یکی از درخشان ترین چراغ و ما باید یک مقدار قابل توجهی از دانش آموزان که نسل اول و از کمترین درآمد پس زمینه. اما تاثیر جهانی COVID-19 عمیقا نابرابر و این همان دانش آموزان — که ما دوست داریم به جشن و افتخار — در حال مبارزه برای زنده ماندن.”

از این هفته بیش از 1500 کیسه های مواد غذایی شده اند بسته بندی و توزیع به 724 دانش آموزان و بیش از 300 کارکنان مراجعه به علما و فوق دکتری نامزدها. (UC Berkeley, تصویری توسط استیو McNally & روشنک Makasdjian)

یکی از وجوه در ترکیب دانش و فناوری, صندوق ایجاد شده در سال 2014 توسط a $51-هر ترم هزینه است که دانش آموزان رای به تحمیل خود از طریق بهار 2021. صندوق فراهم می کند که کمک های مالی به صندوق فناوری ابزار و خدمات برای دانش آموزان در برکلی دریافت کرده است “برخی از روده غم انگیز توصیفات” از دانش آموزان بدون لپ تاپ و یا کافی Wi-Fi گفت: Jennifer McNulty صندوق را تحلیلگر.

“یک موضوع مشترک” او گفت:, “این است که این اغلب دانشجویان نسل اول بازگشت به خانه به پدر و مادر که در حال حاضر بیکار هستند و یا دانش آموزان با اعضای خانواده متعدد با تکیه بر روی یک کامپیوتر و یا هیچ در تمام.”

یک دانشجو نوشت که او در راه رفتن مایل به شهر روستایی مرکز به نشستن بر روی زمین از پارکینگ و استفاده از یک توقیف فروشگاه اتصال به اینترنت برای انجام مطالعات خود گفت: McNulty. دیگر قادر به پرداخت هزینه یک کامپیوتر در حال نوشتن پایان نامه خود را بر روی تلفن خود را.

تا کنون این صندوق توزیع 470 لپ تاپ و 200 تلفن همراه و Wi-Fi را با پرداخت برنامه داده نامحدود به مدت شش ماه و ارائه خواهد شد یکی دیگر از 300 لپ تاپ و 200 تا 300 نقاط. مداوم نیاز به ارزیابی و بررسی آن انجام شده شروع در ماه مارس سال 2020 به خود جلب کرد بیش از 1000 پاسخ که McNulty گفت: او خاص “نمی گرفتن میزان نیاز به” درون بدن دانش آموز.

Jennifer McNally of the Student Technology Fund poses with

در اواخر ماه مارس جنیفر McNally دانشجویی فناوری صندوق تحلیلگر می ایستد در مقابل اولین موج تلفن همراه و Wi-Fi hotpots فرستاده شده از یک دفتر FedEx در المدا به برکلی دانش آموزان نیاز دارند. صندوق بودجه تصمیم گیری ساخته شده توسط یک دانش آموز کمیته است که پشتیبانی شده توسط کارمند NcNally. (عکس از جنیفر McNally)

صندوق اداره توسط یک دانشجو به رهبری دانشجو-اکثریت کمیته با موفقیت دعوت صدراعظم کارول مسیح به ارائه یک برنامه کاربردی برای دانش آموز تکنولوژی برای کمک به دانشگاه. دیروز صندوق اعطا $717,379 در امداد است که ارائه خواهد شد Zoom Pro دسترسی برای همه دانش آموزان و گسترش سخت افزاری دانست.

McNulty کارکنان عضو که پشتیبانی از این کمیته گفت که قادر به ارائه این حمایت است یک افتخار است “داشتن همسالان در آموزش عالی تماس با ما برای استفاده از سخت افزار ما برنامه امداد به عنوان یک مدل. اما هزینه دانشجویی نباید و نمی تواند شانه خیلی از این بار بلند مدت است.”

“COVID-19 تشدید, فناوری, سهام و دسترسی مسائل اما شکاف دیجیتال predated آن گفت:” McNulty. “این یک مشکل سیستمیک است که نیاز به یک institutionally هماهنگ و بودجه راه حل است.”

Philosophy major Tommy Gardner said he's grateful that Berkeley's stayed open to help students during the COVID-19 crisis.

فلسفه اصلی تامی گاردنر که برای اعمال و دریافت یک لپ تاپ جدید و یک کانون دستگاه گفت که “بدون صدایی بالای من نمی توانم بیان به اندازه کافی چگونه سپاسگزار من شده بود و تحت نظارت این مدرسه (در طول COVID-19 بحران). این واقعیت است که آن را در جای خود و عملکرد بوده است کمک و پشتیبانی می کند.” (عکس توسط تامی گاردنر)

کمک می رسد جوایز را امداد جمع آوری کمک های مردمی همچنان ادامه دارد

تلاش دانش آموزان مندز گاردنر و Lyson در حال حاضر بهره مند از دانشگاه را تسکین بودجه. مندز به عنوان مثال دریافت یک لپ تاپ از دانش فن آوری صندوق و هزینه زندگی تنظیم از دفتر کمک های مالی است که اجازه داده او را به خرید یک میز و برای کمک به پدر و مادر او پرداخت اجاره بها در حال حاضر که او آموزش از راه دور در جنوب کالیفرنیا.

“من بلعیده غرور من به درخواست برای کمک های مالی اما من احتمالا نمی خواهد به پایان ترم و بدون آن و حتی می توانید آنلاین دوره های تابستان” گفت: مندز یک مستند نشده و نسل اول دانشجو. همان صندوق ارائه شده گاردنر انتقال و قبلا زندانی دانشجو با یک لپ تاپ و یک موبایل hotspot دستگاه. نسل اول دانشجو Lyson کردم اضطراری کمک گرانت — مفید برای اجاره و غذا و پوشک.

“این پول که از طریق بزرگ بود چرا که همسر من بود نان آور به عنوان یک همراه پرواز و پرواز صنعت را واقعا تحت تاثیر قرار COVID-19” گفت: Lyson و اضافه کرد که کار خود را در ورزشگاه لیوایز همچنین “خشک شده بود. … آن بوده است بسیار دشوار است, به ویژه با یک کودک.”

Tyler Lyson and his daughter Lisa pose in front of the Campanile before the COVID-19 pandemic forced classes online.

تایلر Lyson یک دانش آموز والدین و علوم سیاسی عمده ای گفت: این یک عکس از خود و دخترش لیزا “قبل از این ویروس و ما بسیار خوشحال بودند!” (عکس از لوسی Demangel-Lyson)

یک کلید صندوق در UC برکلی COVID-19 دانش آموز امداد وجوه دهنده بودجه دانشجویی صندوق اضطراری که تاریخ به سال 2011 هنگامی که آتش در سمت چپ برکلی آپارتمان در عجله خیابان غیرقابل سکونت و چندین دانش آموزان بی خانمان. قبل از دیروز #GivingTuesdayNow یک روز جهانی و وحدت در پاسخ به COVID-19, $564,048 مطرح شده بود برای دانش آموز صندوق اضطراری توسط 960 خیرین برای حمایت از بیش از 428 کارشناسی و 98 فارغ التحصیل و دانشجویان حقوق. امروز صندوق جدید در مجموع $است 753,713 — یکی دیگر از $189,665 مطرح شد توسط پردیس در روز سه شنبه.

تا کنون UC برکلی COVID-19 دانش آموز بودجه امداد اهدا کرده اند $925,537 به 546 دانش آموزان از طریق کمک های مالی و بورسیه دفتر COVID-19 صندوق اضطراری که شامل امداد از دانش آموز صندوق اضطراری.

یکی دیگر از صندوق نیازهای اساسی COVID-19 صندوق ارائه پشتیبانی مستقیم برای مواد غذایی, مسکن, پزشکی و فناوری نیاز دارد. به عنوان این هفته در مورد $80,000 اجاره کمک اعطا شده است و بیش از 1500 کیسه های مواد غذایی شده اند بسته بندی و توزیع به 724 دانش آموزان و بیش از 300 کارکنان مراجعه به علما و فوق دکتری نامزدها.

پس از پناهگاه در محل دستور برکلی نیازهای اساسی مرکز دیده است یک افزایش چشمگیر در تعداد دانش آموزان با نیازهای اساسی مربوط به بحران است که نیاز به کمک از مرکز مورد تیم مدیریت. نزدیک به 70 دانش آموزان دریافت کرده اند, مشاوره در مورد مسائل از جمله مسکن اضطراری اخراج و ناامنی غذایی.

The Basic Needs Center, operating out of Room 103 in Sproul Hall, continues to provide students sheltering in place with groceries and emergency housing assistance.

“از راه دور معنا نیست که مردم رفته رفته از جامعه” گفت: Ruben Canedo (سمت چپ) صندلی برکلی نیازهای اساسی کمیته. او و اعضای UC برکلی نیازهای اساسی تیم مرکز نما اینجا را خارج از زمان پاسگاه در Sproul سالن اتاق 103, ادامه, ارائه, مواد غذایی اضطراری کمک های مسکن و در مورد مدیریت به دانش آموزان نیازمند در هر کجا که هستید در پناه گیرد. (نیازهای اساسی مرکز عکس)

کروز Grimaldo کمک معاونت و مدیر برکلی دفتر کمک های مالی گفت: باید رویه در طول coronavirus بحران “وجود داشته و حتی قبل از همه گیر اما COVID-19 آورده همه آنها را به خط مقدم.”

اضافه آفتابی لی دین از دانش آموزان “COVID-19 واقعا برجسته است که ما بیشترین آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده دانش آموزان هستند و در معرض سیستمیک بی عدالتی.” قرار داده و آنها را بیشتر در معرض خطر است.

برای مثال گفت: Grimaldo طی سال تحصیلی 800 خانواده ارائه درخواست برای تجدید نظر از توانایی خود را به پرداخت و خواست تا کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی برای حمایت از “اما ما فکر می کنیم که تعداد سه برابر خواهد شد به دلیل همه گیر و چالش های آن, آوردن برای خانواده ها است.” دانشجو پدر و مادر با کمک های مالی به طور خودکار دریافت بودجه اضافی برای کمک به تامین COVID-19-هزینه های مربوط.

از 30 میلیون دلار در فدرال مراقبت در قانون بودجه که در برکلی دریافت کرده و 15 میلیون دلار است که اختصاص داده شده به صورت مستقیم حمایت از دانشجویان و جوایز شروع این هفته است. دولت تصریح شده است که این بودجه نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ثبت نشده دانش آموزان پس Grimaldo گفت برکلی را معادل جوایز به عنوان بسیاری از 300 مستند نشده دانش آموزان از طریق بخش خصوصی تامین می شود, دانش آموز صندوق اضطراری.

در حالی که بودجه دولت مفید است Grimaldo گفت: این دانشگاه پیش بینی شده است که 200 میلیون COVID-19-مربوط به از دست دادن درآمد. “وضعیت اقتصادی در سراسر کشور است به طوری گریم,” او گفت: “که برای حمایت از ما آسیب پذیر ترین دانش آموزان به خصوص از طریق دادن به دانش آموز صندوق اضطراری — هرگز مهم تر بوده است.”

Resident adviser Janey Lopez continues to interact with the students she was responsible for in the WADA Apartments in Unit 2.

در اتاق او در WADA آپارتمان در واحد 2 جنی لوپز ساکن مشاور وجود دارد ادامه داد: تعامل با دانشجویان و حتی کسانی که در سمت چپ این منطقه است. او گفت که در یک مجازی شام او سازمان یافته برای WADA ساکنان دور و نزدیک “هیچ کس واقعا می خوردند. تعامل عالی بود و ساکنان مشغول شد و خدا را شکر.” (عکس توسط میشل Perales)

برای رسیدن به و به کمک آنلاین

علاوه بر مشکلات مالی بسیاری از برکلی دانش آموزان در حال تلاش برای حرکت آموزش آنلاین, انزوای اجتماعی, زندگی با خانواده دوباره از دست دادن انگیزه برای پایان ترم و دیگر COVID-19 چالش است.

Lorena والدز مدیر انتقال مرکز دانشجویی گفت: پناهگاه در محل سفارشات منجر به بسیاری از برکلی دانش آموزان از بازگشت به زادگاه خود که در آن برخی از اعضای خانواده شغل خود را از دست. دانش آموزان احساس قطع از همسالان خود او افزود و از جوامع آنها تا به حال ساخته شده است در محوطه دانشگاه.

“این شکسته قلب من,” او گفت:. “من صحبت کردن در به دانش آموزان حاضر, و من می توانم بگویم انرژی خود را متفاوت است. روحیه خود را در حال تخلیه شده است. برای برخی از, آن را فقط در مورد تلاش برای دریافت از طریق این ترم بیش از این قوز.”

او همکار علمی مشاور استیون Nguyen گفت: COVID-19 باعث شده است تا بیش از 10 درصد افزایش در مجازی جلسات مشاوره برای دانش آموزان انتقال و همچنین به عنوان آنلاین کارگاه های آموزشی در آموزش از راه دور و سمینارها در مراقبت از خود و مجازی بازی و فیلم شب.

In Arizona, Cal Women's Volleyball Captain Preslie Anderson and her whole family, including sister Ava, 13, play sand volleyball in bi-weekly scrimmages.

در آریزونا کال زنان, والیبال, کاپیتان Preslie اندرسون و تمام خانواده از جمله خواهر Ava, 13, بازی شن و ماسه والیبال در طول COVID-19 در دو هفته scrimmages. اندرسون می گوید: او در تلاش برای “آن همه من را” به نگه داشتن او در تیم با انگیزه متصل شده و در شکل حتی در پناهگاه در محل محدودیت. (عکس توسط Dylan Enwiller)

انتقال دانش سرای سانتاماریا سابق پرورش جوانان سازماندهی زوم کارگاه های فعلی و سابق پرورش دانش آموزان کار می کنند از طریق تروما است که پدیدار از پناه در محل. همچنین تلاش هستند دانش آموزانی که جنسی یا هویت جنسیتی نیست ملاقات با پذیرش زمانی که آنها بازگشت به خانه به خانواده است.

“ممکن است برخی را از رفتن به مدرسه و دانشگاه به عنوان یک مهلت از سوء استفاده از محیط” گفت: cici ambrosio, مدیر از منابع برکلی, برابری جنسیتی, مرکز منابع. “پس از بودن در آن محیط در طول این زمان می تواند باعث افزایش مقدار استرس است.”

بیلی کورتیس GenEq گفت که او و کارکنان خود را در حال بررسی بیشتر دانشگاه برای تعیین بهترین روش برای کمک به جوامع آنها خدمت می کنند. آنها بوده است و برگزاری رویدادهای آنلاین است که مسائل از جمله مراقبت از خود مرور غیر حمایتی محیط زندگی و چگونه به مبارزه با انزوای اجتماعی و ساخت جامعه اجتماعی فاصله.

Preslie Anderson, کاپیتان کال والیبال زنان, است تنظیم به زندگی بدون او را محکم گره تیم والیبال و نهایی فصل بهار از بازی. “من از دست هم تیمی های من 24/7,” او گفت:. “من فکر کردم من می خواهم آنها را دوباره در محوطه دانشگاه پس از رخصتی بهار, اما من نمی دانستم این قدر (همه گیر).”

Cal soccer player Lucas Chuchill leads his team in meditation via Zoom each week.

خود را برای کمک به کال مردان فوتبال تیم آرامش در طول COVID-19 گیر لوکاس چرچیل آگهی خود را همکار دانشجو-ورزشکاران در مراقبه در طول هفته جلسات تیم در زوم.

هفتگی تیم چت و روزانه زوم تماس تحصیل جرم برای فصل آینده و دیدار با یو پی اس با ورزش روانشناس کمک به بازگشت به ساختار دانش آموز-ورزشکار زندگی در حالی که او با خانواده اش در آریزونا. “من واقعا به دنبال به جلو به دادن آن همه در نقش کاپیتان — هل دادن هر کس در تمرینات سازماندهی کارها ایجاد تیم فرهنگ — اما هنوز هم می تواند انجام شود,” او گفت:. “من انجام می دهند بیشتر از من می تواند به نفع این تیم با آنچه به من داده شده است.”

در ضمن کال بازیکن فوتبال لوکاس چرچیل یک تازه وارد است آنلاین پیشرو مدیتیشن جلسات از زیرزمین اتاق خواب در ساکرامنتو به عنوان بخشی از تیم خود را پنج شنبه زوم جلسات. پنج شنبه ها او نیز ارائه می دهد آرامش (Cal ورزشکار-Led تمرکز حواس) — او شروع آن در دانشگاه قبل از COVID-19 — به هر کال دانش آموز-ورزشکار.

“من شروع به مراقبه در سال اول زمانی که من در مبارزه با مسائل مربوط به سلامت روان. آن را به من کمک کرد فوق العاده در زندگی خود من و من فکر کردم دیگر دانش آموزان در برخورد با سختی سزاوار دسترسی به این گفت:” چرچیل. “در حال حاضر با COVID-19 همه ما در برخورد با همان چیز و مراقبه جهانی سودمند است.”

مدیریت انتظارات انتخاب شن

یکپارچه زیست شناسی Ph. D. نامزد مریم Sedaghatpour قادر به شروع به جمع آوری داده ها در غرب آسیا به دلیل COVID-19-مربوط به ممنوعیت سفر, عجایب اگر باید او را تغییر دهید او پروژه تحقیقاتی و یا یک سال ، او خطر در حال اجرا از بنیاد ملی علوم یاران که او باید برای او سال کار میدانی در خارج از کشور.

“من می تواند تغییر پایان نامه من,” او گفت: “اما این امر می تواند مخل به اهداف شغلی است.”

Ph.D. candidate Maryam Sedaghatpour can't do fieldwork in Lebanon and Syria because of COVID-19 travel restrictions

سوم-سال یکپارچه زیست شناسی Ph. D. نامزد مریم Sedaghatpour نمی تواند بازگشت به لبنان و سوریه به انجام کار میدانی به دلیل COVID-19 محدودیت های مسافرتی. “من برنامه ریزی شده بود به پرواز در 15 آوریل و شروع به جمع آوری اطلاعات,” او گفت: “اما در حال حاضر من در این برزخ, ‘چه کار کنم ؟ نشستن و صبر کنید ؟ یا تغییر پروژه من در دسترس نباشد؟’ … این همه واقعا نامشخص است.” (عکس Angham Daiyoub)

دانش آموزان فارغ التحصیل همیشه حمل یک بار سنگین اما حتی بیشتر از آن در حال حاضر گفت: گارسیا Bedolla. مانند Sedaghatpour بسیاری از نگرانی چه از دست پژوهش زمان معنی خود را برای پیشرفت کلی در برکلی است. دانشجوی کارشناسی ارشد مدرسان (GSIs) مجبور به تغییر کل حالت از آموزش آنلاین و “هیچ دوره سقوط, برای, تربیت,” او گفت:. “آنها همچنین در نظر گرفتن خود به دانشجويان نگرانی و اضطراب است.”

در خانه دانش آموزان با افراد وابسته به رنج می برند از درآمد از دست دادن 70 درصد از کسانی استفاده شود که به نیازهای اساسی COVID-19 دانشجویی صندوق امداد در عرض 24 ساعت پس از آن راه اندازی شد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: Canedo — و دستکاری دانشگاهیان و مراقبت از کودک.

یک سال هنجاری زمان تمدید شده برای دانش آموزان فارغ التحصیل به پایان کار خود گفت: گارسیا Bedolla و علمی سنا خواسته است systemwide سنا به در نظر گرفتن “لغو محدودیت در تعداد ترم یک دانشجو GSI.” در علاوه بر این به گسترش دانش آموز, والدین, کمک های مالی اضطراری رایگان مراقبت از کودکان شده است از افزایش 50 ساعت یک ترم به 64.

اما گارسیا Bedolla هشدار داد که هیچ راه حل ایده آل.

“دانش آموزان می خواهیم دانشگاه را تمام, اما آن را فقط ممکن است در زمان, شدید, شرایط,” او توضیح داد. “هر کس در حال کار بسیار سخت به اطمینان حاصل شود که حداقل ما اکثر دانش آموزان نیازمند کمک آنها نیاز به شناور باقی می ماند.”

“نیاز است و ما در حال تلاش برای مدیریت انتظارات” اضافه شده Canedo “اما برخی از دانش آموزان نا امید خواهد شد و آن را دلخراش. ما قطعا باید به می گویند که وجود ندارد به اندازه کافی به مراقبت از همه چیز نیاز دانش آموزان.”

The counseling and programs team at Berkeley's Career Center pose for a photo before the pandemic closed campus.

مشاوره و برنامه های تیم در UC برکلی حرفه ای مرکز نشان داده شده در اینجا قبل از همه گیر در ادامه به ارائه دانش آموزان پناه در محل با مربیگری منابع و برنامه هایی برای کمک به آنها را آماده برای مشاغل. (حرفه ای مرکز عکس)

اما این غیر ممکن است به چشم پوشی از جامعه دانشگاه پشتکار در صورت COVID-19 گفت: شکایت بندر ارشد مدیر دانشیار در دانشگاه حرفه ای مرکز.

او و تیم او در حال کمک به دانش آموزان پاچه در مورد بازار کار به ماندن در بازی با هفتگی مجازی قهوه و حرفه ای چت, الهام بخش, پیام های تصویری از مشاوران و 24/7 منابع است که شامل تضمین بازخورد در نامه پوشش و resumés ظرف 48 ساعت.

“کارفرمایان هنوز هم استخدام” او افزود: “و بسیاری از شرکت هایی که استخدام ما دانشجویان به عنوان کارورز در حال تبدیل آن کارآموزی به مجازی هستند.”

مجازی, 10-دانشگاه UC گسترده کار نمایشگاه برگزار خواهد شد ممکن است 26-27 بندرگاه اضافه شده و وجود ظرفیت 150 کارفرمایان به شرکت.

“زمانی که COVID-19 ضربه من فکر می کنم بسیاری از ما در برکلی بود و اضطراب و نگه می دارد همه گیر آوردن تغییرات هفتگی اگر نه روزانه” او گفت:. “اما آن را فوق العاده برای اینکه در یک دانشگاه که در آن مردم مجبور شن. آن را به مقدار زیادی را به دست کشیدن ما را.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>