2,593 جدید کروناویروس موارد گزارش شده به عنوان شهرستان لا تصدیق برای پاسخ به رژیم صهیونیستی است. Newsom آخرین shutdown

با کروناویروس مرگ و میر انتظار می رود در هفته های آینده Gov. گاوین Newsom آمار لس آنجلس و دیگر استان ها در دول

توسط AKHBAREBARTAAAR در 24 تیر 1399

با کروناویروس مرگ و میر انتظار می رود در هفته های آینده Gov. گاوین Newsom آمار لس آنجلس و دیگر استان ها در دولت "لیست تماشا" با عمده عقبگرد به بازگشایی کسب و کار و خانه عبادت در دوشنبه, جولای 13.

در یک روز زمانی که 13 جدید مرگ و میر و 2,593 گزارش شده در LA County, مقامات بهداشت عمومی گفت: آنها را اصلاح بخش بهداشت و درمان به منظور پایبندی به دولت بخشنامه به تمام فعالیت های داخلی در کلیساها داخلی تظاهرات مراکز ورزشی مراکز مراقبت های شخصی, خدمات, مو سالن باربر مغازه ها و غیر انتقادی فضاهای اداری. به منظور تحت تاثیر 29 سایر استان ها نیز در دولت دیده بان لیست از جمله نارنجی, شهرستان ریورساید و سان برناردینو.

"داده ها نشان می دهد نه همه تمرین حس مشترک" گفت: Newsom که سفارش بلافاصله انجام می شود.

دولت مربوطه دستور لازم در تمام رستوران ها از wineries سینما, خانواده, سرگرمی, باغ وحش, موزه ها و cardrooms را تعطیل داخل سالن عملیات در همه جا در دولت است. در L. A. شهرستان یک جهت مشابه در حال حاضر در محل و کسب و کار در حال حاضر در حال خزیدن به تنظیم و یا به صورت جریمه و ممکن است خاموش شدن ناگهانی.

Newsom به نام تصمیم خود را یک "سوئیچ دیمر," شماره گیری پیچیده به دلیل مشکل را افزایش می دهد در گسترش این ویروس در سراسر کشور در روزهای اخیر — با L. A. شهرستان در میان سخت ترین ضربه.

به طور کلی کالیفرنیا گزارش شده 329,162 موارد و 7,040 مرگ و میر هر چند عفونت احتمالا بالاتر از آنجا که برخی از افراد را نشان نمی دهد علائم و برخی از مناطق را تحمل کرده اند شکاف در تست. لا شهرستان را بالغ بر افزایش یافت دوشنبه به 3,822 مرده و 136,129 موارد بالاترین تعداد در دولت است.

"این ویروس است و نه دور از هر زمان به زودی" Newsom گفت:, و اضافه کرد که مرگ و میر 23 رخ داده بود به دلیل ویروس در سراسر کشور در 24 ساعت گذشته.

قبلا در این بیماری همه گیر کالیفرنیا بسته سواحل اردو و پارک دولت آن را به عنوان به دنبال محدود کردن تعاملات مختلف مردم در خانواده ها است. اما همانطور که داده ها نشان داد که این ویروس به احتمال زیاد منتقل می شود در داخل خانه Newsom دولت شروع به اصلاح بهداشت عمومی سفارشات از جمله سفارش مردم به پوشیدن پوشش صورت و ترک فعالیت به تنهایی به جز ساحل تعطیلی در طول ماه ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

آن را فقط در ماه گذشته است که یک بار-بسته بخش شروع به بازگشت به زندگی در L. A. شهرستان پس از قابل توجهی کاهش محدودیت باعث کلیساها شروع به محدود انواع خدمات و مراکز به باز کردن به ترافیک پا. در یک نقطه, کاهش حتی محلی و مقامات منتخب و رهبران کسب و کار تعیین اهداف برای باز کردن اقتصاد به طور کامل در جولای 4.

تشدید احساس وحشت و نگرانی از دفتر والی تحویل تکان خوردن به صاحبان کسب و کار در حال حاضر whipsawed توسط ویرانگر شیوع.

"ویرانگر" گفت: Julie آلن که صاحب Scissory شماره 54 یک سالن مو در والنسیا که در آن 16 سبک که فضای اجاره ای در فروشگاه او بودند را به هفت قبل از بسته شدن.

آلن است که با این نسخهها کار در motion picture صنعت شده است و از کار از اوایل روز از این بیماری همه گیر. او به اشتراک گذاشته است که او می خواهم به خواندن یک مقاله که گفت: مردم در خدمت صنعت تصاویر متحرک و کوچک کسب و کار شده اند و در سخت ترین ضربه.

"این فقط دو نفر از ما در خانواده ما و ما به بررسی سه جعبه."

Hairstylist حزب محافظه Desantis با مشتری ابیگیل Hogge در Scissory شماره 54 سالن در والنسیا, CA. دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020.. (عکس از هانس Gutknecht, Los Angeles Daily News/SCNG)

حتی با سفت بهداشت عمومی مقررات در سالن آلن گفت: کسب و کار خود را تنها با شروع به پیدا کردن جای پای محکم پس از یک کاهش تدریجی از "امن تر در صفحه" سفارشات.

در ماه مارس کالیفرنیا اولین ایالتی به موضوع اجباری فرمان به سرعت گسترش coronavirus. منظور به نظر می رسد به کار به عنوان موارد تثبیت در متعاقب آن هفته در حالی که کشورهای دیگر دست و پنجه نرم بزرگ را افزایش می دهد.

اما منظور ویران جهان پنجمین اقتصاد با بیش از 7.5 میلیون نفر تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری. Newsom نقل مکان کرد و به سرعت به اجازه اکثر کسب و کار بازگشایی است.

به عنوان رهبران تحت فشار قرار دادند به بازگشایی اقتصاد نگرانی به وجود آمد که بازگشت به کسب و کار — همراه با بیشتر بکند — خواهد دوباره این ویروس گسترش یافته است. و این دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است ،

روز دوشنبه L. A. شهرستان بهداشت عمومی رئیس باربارا فرر بود بلانت به عنوان او به نام برای گسترده پایبندی به عفونت-اقدامات کنترلی. "در حال حاضر همه چیز است با اشاره به روند نگران کننده است," او گفت:.

فرر گزارش جدید 13, مرگ و میر, نه که افراد بیش از سن 65 بود و شرایط اساسی — تعدادی سازگار با 93 درصد از موارد منجر به مرگ است که در آن کسی که مرده تا به حال یک بیماری زمینه ای.

در حالی که شمارش نسبتا پایین در مقایسه با های اخیر شمارش او گفت: وجود دارد یک پرونده از موارد از آخر هفته هنوز هم برای محاسبه و مرگ و میر شکل نبود به احتمال زیاد باقی می ماند که کم است.

"به زودی شاهد افزایش متناظر در تعداد زیادی از مردم در حال عبور دور," او گفت:.

شهرستان اواسط روز گزارش را شامل نمی شود به روز شده شماره پاسادنا و ساحل طولانی است که کار خود را سلامت بخش است. پاسادنا گزارش 27 موارد جدید در مجموع 1,544 اما اضافه کردن هر گونه مرگ و میر به مجموع آن 100 است. لانگ بیچ گزارش روز دوشنبه که به شهر وارد شده از طریق پنج شنبه چهار اضافی مرگ و میر (149 کل) و 370 نفر (5,616 کل); بقیه در آخر هفته تعداد را شامل می شود در روز سه شنبه, گزارش, مقامات گفت.

این شهرستان همچنین گزارش نگران کننده را افزایش می دهد در بستری شدن در بیمارستان:

  • 2,056 مردم در بیمارستان بستری 28 درصد از این افراد تایید موارد در ICU; و
  • 20 درصد مردم موارد تایید شده در هواکش.

تعداد کسانی که ثابت می شود یک افزایش مشخص از 1,350-1,450 روزانه بستری شدن در بیمارستان دیده می شود چهار هفته پیش گفته است.

در همین حال دولت بخشنامه دوشنبه را شامل نمی شود بسیاری از کارفرمایان بزرگ از جمله کارخانه های پوشاک مانند لس آنجلس پوشاک که در این شهرستان اعلام کرد جمعه بسته شده بود پس از چهار نفر فوت کرده است از عوارض ناشی از ویروس و بیش از 300 نفر از کارگران تا به حال آزمایش مثبت است.

فرر گفت: این کارخانه یکی از بزرگترین در L. A. — و دیگر مانند آن تا به حال تلقی شده است "ضروری" است که دوباره باز کردن آن نمی تواند تایید شود تا این شرکت نشان داد با رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت پروتکل دستور عمومی وزارت بهداشت.

آموزش در آن پروتکل اتفاق می افتد در روز دوشنبه در انبار, مقامات گفت. "ما پیش بینی می شود باز" مدیر عامل کبوتره Charney روز دوشنبه گفت:. "آنها را تایید کند ما به جلو حرکت کند."

Newsom نیز موفق به شامل مدارس در سفارش خود را که در حال برنامه ریزی برای از سرگیری در چند هفته در حد دولت است. روز دوشنبه L. A. متحد سرپرست Austin Beutner اعلام کرد منطقه, دانش آموزان, اما, شروع سال تحصیلی با آموزش آنلاین تنها. شهرستان, مسئولان مدرسه, در ضمن سمت چپ تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به دانش آموزان اجازه می دهد پشت در دانشگاه به محلی رهبران منطقه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار مدارس در امریکا برای بازگشایی این سقوط و تهدید به قطع کمک های مالی برای آنهایی که نمی منطبق هستند.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب