1,500 مارس از طریق گلندیل را ایستادگی در برابر نژادی و بی عدالتی پلیس سوء

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش آمد به گلندیل در پنجشنبه 7 ژوئن به حدود 1500 نفر از تظاهر کنندگان در راه

توسط AKHBAREBARTAAAR در 19 خرداد 1399

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش آمد به گلندیل در پنجشنبه 7 ژوئن به حدود 1500 نفر از تظاهر کنندگان در راهپیمایی به شهر هال به موضع برابر نژادی و بی عدالتی و سوء رفتار پلیس.

معترضان پر حیاط در شهرستان مدنی مرکز در طول این تجمع یکی از ده ها صحنه در لس آنجلس بیش از آخر هفته برگزار شده توسط دانش آموزان از Anderson W. Clark آهنربا دبیرستان در گلندیل.

ماه مارس با الهام در مرگ بازداشت از Minnesotan جورج فلوید در روز یادبود آغاز شد و در دوران پارک در حدود 3 بعد از ظهر قبل از ورود در سالن شهر حدود یک ساعت بعد. علائم و شعارهای پر از خیابان های گلندیل در مقیاس دیده نمی شود در تاریخ اخیر گفت: تعدادی از ساکنان.

"گلندیل مانده است آرام برای بیش از حد طولانی در نژادی و بی عدالتی گفت:" گابریل اسکات یکی از جوان سازمان. "ما امروز در اینجا چون ما می خواهیم به تغییر ذاتا فاسد, سیستم," او گفت:. "گلندیل را بیکار نشستن نیست به این بی عدالتی همچنان وجود دارد."

تارا پترسون مدیر عامل شرکت محلی YWCA گفت: او می خواهد برای دیدن این شهر اتخاذ بیانیه ای در برابری نژادی و اقدامات دیگر برای جلوگیری از خشونت پلیس.

"ما در یک نقطه عطف" او گفت:. "ما باید از خود بپرسیم آیا ما می خواهیم برای خروج از این لحظه ؟ آیا ما باید شجاعت به برگزاری کسانی که مسئول اشتباهات خود را?"

در طول مسیر اعتراض اعضای ارمنستان کمیته ملی آمریکا گذشت از آب بطری.

"ما اعتقاد داریم این مهم به بخشی از این جنبش گفت: Virginie Touloumian.

"هیچ راهی وجود دارد," او گفت: "ما از رفتن به خاموش ماندن در این موضوع است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب