کارکتر jessie یکی از سریع‌ترین کارکترهایی که در براول پس می‌توان به آن رسید را بهتر بشناسید

جسی یک مبارز معمولی است که با رسیدن به 500 تروفی در براول پس به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود. سلامتی

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

جسی یک مبارز معمولی است که با رسیدن به 500 تروفی در براول پس به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود. سلامتی او متوسط ​​و آسیب متوسط ​​است. حمله او یک گوی الکتریکی است که بین دشمنان می‌پرد. Super Her Scrappy را می‌کارد، برجکی با سلامت متوسط ​​و خروجی آسیب که در حمله، حواس‌پرتی و دفاع عالی است. اولین ابزار او، شمع جرقه، موجی در اطراف اسکرپی ایجاد می‌کند که سرعت دشمنان را کاهش می‌دهد. ابزار دوم او، Recoil Spring، سرعت حمله اسکرپی را به مدت 5 ثانیه دو برابر می‌کند. اولین Star Power او، Energize، به او اجازه می‌دهد تا برجک خود را با حمله به آن شفا دهد و دومین نیروی Star او در براول پس، Shocky، به برجک او اجازه می‌دهد تا به گوی های انرژی کوچک شلیک کند که می‌توانند بین دشمنان پرش کنند.

جسی یک گوی انرژی با برد متوسط ​​و پهنای متوسط ​​را با آسیب متوسط ​​ شلیک می‌کند. هنگامی که گوی به دشمن برخورد می‌کند، به سمت نزدیک ترین دشمن بعدی، حتی دشمنانی که خارج از برد آن، پشت دیوارها یا داخل بوته ها هستند، می‌پرد. پس از آن می‌تواند تا 2 برابر بیشتر جهش کند و در مجموع به 3 دشمن قبل از ناپدید شدن ضربه بزند. آسیب پرتابه پس از پرش 25 درصد کاهش می‌یابد و همچنین سرعت و برد آن کاهش می‌یابد، اما پرش ها بر نرخ شارژ فوق العاده آن تأثیر نمی گذارد.

برای سوپر خود در براول پس، جسی یک برجک با سلامتی مشابه خود جسی مستقر می‌کند. این برجک را می‌توان در هر جایی و روی دیوارها در فاصله کوتاهی از جسی پرتاب کرد. برجک ثابت است و به سمت دشمنان شلیک می‌کند. خود شلیک ها آسیب نسبتاً کمی دارند اما سرعت شلیک به آن پتانسیل آسیب مناسبی می‌دهد.

پس از فعال‌سازی، برجک جسی در براول پس یک موج شوک را در اطراف خود ایجاد می‌کند و سرعت دشمنان را در محدوده اثر خود کاهش می‌دهد. کندی 4 ثانیه طول می‌کشد و موج ضربه ای شعاع 4.33 کاشی دارد. این ابزار فقط زمانی قابل استفاده است که جسی یک برجک از سوپر فعال خود بر روی نقشه در 12 کاشی از مکان خود داشته باشد.

پس از فعال سازی، جسی سرعت حمله برجک خود را به مدت 5 ثانیه دو برابر می‌کند. این گلوله‌ها ویژگی‌های خود را از Shocky Star Power او حفظ می‌کنند و می‌توانند هنگام ضربه زدن به دشمنان Jessie's Super را شارژ کنند. اگر جسی شکست بخورد، سرعت بارگیری مجدد برجک به حالت عادی باز می‌گردد. این ابزار فقط زمانی قابل استفاده است که جسی یک برجک از سوپر فعال خود بر روی نقشه در 12 کاشی از مکان خود داشته باشد.

Jessie's Star Power به او اجازه می‌دهد تا با حمله اصلی خود به برجک خود ضربه بزند تا آن را برای سلامتی 896 بهبود بخشد. حتی اگر برجک هنوز در سلامت کامل باشد، حمله همچنان به سمت نزدیکترین دشمن مانند حالت عادی باز می‌گردد. این بر کاهش آسیب حمله جسی برای هر پرش تأثیر می‌گذارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن