چگونه یک آشپزخانه ضد کرونا داشته باشیم؟

صبح خود را چگونه می گذارنید؟برنامه ی صبگاهی اکثر ما پس از بیدار شدن و انجام کار های شخصی و خوردن صبحانه انجام

توسط AKHBAREBARTAAAR در 7 آبان 1399

صبح خود را چگونه می گذارنید؟

برنامه ی صبگاهی اکثر ما پس از بیدار شدن و انجام کار های شخصی و خوردن صبحانه انجام کارهای نظافتی منزل است. کار هایی که از شب قبل روی یک دیگر تلنبار شده اند و به آن ها قول فردا را داده اید. انجام دادن کار های هر روز ممکن است کمی کسل آور و تکراری باشد و یا این که به دلیل شاغل بودن نرسید که تمام کار ها را با دقت و سر وقت خود انجام دهید پس بهتر است یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید و با توجه به زمان های خالی خود این کار ها را انجام دهید تا هم این که خسته نشوید و هم این که خانه ظاهری بهم ریخته و وحشت ناک به خود نگیرد زیرا کثیف بودن منزل علاوه بر بهم ریختگی سبب بروز ویروس ها و بیماری های پوستی می شود به خصوص الان و با بروز بیماری کرونا باید این کار را با وسواس بیش تری انجام دهید.

بیماری کرونا چیست و موجب چه می شود؟

قبل از هر چیزی بهتر است کمی درباره ی این بیماری تازه و ناشناخته با شما حرف بزنم. ویروس کرونا یا همان کووید ۱۹ یک ویروس کوچک و نسبتا سنگینی است که هنوز اطلاعات دقیق و جزئی از آن در دسترس هیچ کس نیست و کسی نمی داند چگونه به وجود آمده است و به جان مردم جهان افتاده است و تنها راه پیش گیری از آن همان طور که همه ی شما می دانید این است که از ماسک استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد در خانه های خود بمانید و دیدن افراد را به حداقل برسانید هم چنین باید به طور مرتب دست های خود را با آب و صابون و یا محلول های ضد عفونی تمیز کنید و درصورت دیدن فردی با علائم کرونا حداقل یک متر فاصله خود را با آن فرد حفظ کنید. با ما همراه باشید

نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا

همان طور که در بخش بالا خدمت شما عرض کردم برای جلوگیری از این بیماری باید بهداشت فردی را رعایت کنید و زمانی که در مکان های عمومی هستید به هیچ عنوان دست به چشم، دهان و یا بینی خود نزنید. علاوه بر خود فرد تمیز کردن خانه و ضد  عفونی کردن آن یکی از نکاتی است که حتما باید به آن توجه شود. در این ایام حتما مکان هایی که در منزل شما بیش تر از همه در معرض تماس هستند را ضد عفونی کنید و با توجه با افراد خانه و چیدمان آن قطعا خودتان بهتر می دانید که کدام یک از مناطق بیش تر از همه امکان آلوده شدن دارند اما معمولا دستگیره درب ها، جا کفشی، کلید ها و ... در معرض آلودگی هستند. این نقاط را ابتدا با آب و شوینده به خوبی بشویید سپس از محلول های ضد عفونی کننده و یا سفید کننده ها استفاده کنید و بهتر است چند لحظه به این مواد اجازه بدهید که روی سطح اجسام بمانند و سپس آن ها را تمیز کنید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چیزی را از بیرون می خرید مثل مواد غذایی، خوراکی، شوینده و .. اول خوب بشویید و ضد عفونی کنید سپس از آن ها استفاده کنید باشد که با رعایت تمام این نکات شما و عزیزانتان در مقابل این ویروس خطر ناک در امان باشید.

چگونه یک آشپزخانه ضد کرونا داشته باشیم؟

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه یک آشپزخانه ضد کرونا داشته باشید. قبل از شروع هر کاری به سراغ یخچال بروید زیرا اگر آلودگی از طریق مواد غذایی به شما منتقل شود از طریق همین یخچال است ابتدا تمام چیز هایی که در یخچال است بیرون بیاورید و هر چیزی ک مدت خیلی طولانی از ماندن آن در یخچال گذشته است بیرون بیندازید زیرا این مواد و یا غذای مانده تمام میکروب های یخچال را جذب می کند. سپس به سراغ اجاق گاز و فر بروید تمام لکه های چربی و غذا های ریخته شده روی گاز و فر را به خوبی بسابید و تمام لوازمی مثل آب میوه گیر، چرخ گوشت، ماکروویو و را به خوبی تمیز کنید و پس از این ها  به سراغ قفسه ها و کابینت ها بروید و هر چیز به درد نخوری که دیگر تامل کنید فورا آن را دور بیندازید و فضای کابینت ها را خلوت کنید و کشو های کابینت های خود را مرتب کنید. در حین انجام تمام این مراحل یک کیسه زباله کنار خود داشته باشید تا زباله ها را درون آن بیندازید مرحله ی بعدی نوبت سینک ظرف شویی است می توانید با ریختن سرکه و یا محلول های ضد عفونی کننده آن را برق بیندازید فقط هواستان باشد که سرکه یا محلول حداقل ده دقیقه بماند تا کار خود را انجام دهد. آخرین کار شستن سقف، دیوار ها و کف آشپز خانه می باشد پس از آن شما با یک آشپزخانه تمیز روبرو می شوید پس از انجام این کار ها می توانید یک تغییر دکوراسیون نیز بدهید.

آشپز خانه ضد کرونا را از ما بخواهید

برخی از افراد به خاطر نداشتن وقت کافی و یا ناتوانی در تمیز کردن منزل طبیعی است که از شرکت های نظافتی کمک بخواهید. این شرکت ها با توجه به شیوع کرونا با حفظ پروتکل های بهداشتی به منازل شما می آیند و تمام کار های شما را انجام می دهند. پالسین  با بهترین کادر و مجرب ترین افراد به شما کمک می کنند تمام این افراد دارای تاییده از شرکت می باشند و خیال شما از بابت دزدی و خیانت راحت باشد‌. شرکت ما تمام لوازم شوینده مانند سفید کننده، جوهر نمک، محلول ها و ... را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند و تمام لوازم خود را مثل سطل ، تی، جارو و ... را به همراه خود می آورند و پس از انجام کار در صورت رضایت تسویه حساب کنید و در صورت ناراضی بودن شما وجه پرداختی به شما باز می گردد و شرکت یک نظافت چی دیگر برای شما می فرستد بدون این که هزینه ای از شما بگیرد.

آخرین مطالب