شخصیت shelly یکی از اولین کارکترهای براول پس

Shelly یک Brawler معمولی است که با شروع بازی در براول پس باز می‌شود. او سلامت متوسط ​​و خروجی آسیب دارد.

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Shelly یک Brawler معمولی است که با شروع بازی در براول پس باز می‌شود. او سلامت متوسط ​​و خروجی آسیب دارد. تفنگ ساچمه‌ای او هر چه به هدفش نزدیکتر باشد آسیب بیشتری وارد می‌کند و او را برای نبردهای کوتاه عالی می‌کند. حملات او نیز گسترش گسترده‌ای دارد. سوپر او می‌تواند چندین مانع را از بین ببرد و همچنین دشمن Brawlers را از پای در می‌آورد و به همین ترتیب در فاصله نزدیک آسیب بیشتری وارد می‌کند. اولین ابزار او، Fast Forward، به او اجازه می‌دهد تا چند کاشی را در جهتی که روبه‌رو است بکوبد. گجت دوم او در براول پس، کبوترهای خاکی، عرض را باریک می‌کند و برد عکس بعدی او را افزایش می‌دهد. اولین نیروی ستاره‌ای او، شل شوک، باعث می‌شود تا به‌طور لحظه‌ای سرعت دشمنان او را کم کند. دومین Star Power او، Band-Aid، میله‌ای را به او می‌دهد که در مدت زمان 15 ثانیه شارژ می‌شود و هنگامی که کاملاً شارژ می‌شود، مجدداً تنظیم می‌شود و زمانی که سلامتش به زیر 40 درصد می‌رسد، او را بهبود می‌بخشد.

شلی در براول پس گلوله‌هایی را شلیک می‌کند که به خودی خود آسیب نسبتاً کمی وارد می‌کنند، اما تعداد زیادی را با هم وارد می‌کنند. حمله در فاصله نزدیک موثرتر است زیرا گلوله های بیشتری به دشمن اصابت می‌کند، اما برد حمله او بسیار دور است. این به شلی اجازه می‌دهد در نبردهای نزدیک، به‌ویژه در برابر Brawlers با سلامتی پایین‌تر و/یا حملات کوتاه‌برد، برتری یابد.

شلی سوپر شلیک انفجاری مخرب از پوسته است که نه تنها می‌تواند موانع را از بین ببرد، بلکه دشمن Brawlers را نیز به عقب براند. این شبیه به حمله اصلی او است که گلوله ها پخش می‌شوند و از فاصله نزدیک خسارات زیادی وارد می‌کنند.

شلی هنگام استفاده از این ابزارک، 3.33 کاشی را در جهتی که روبه‌رو است، خط می‌کشد. ضربه زدن به دیوارها یا آب باعث کوتاه شدن خط تیره می‌شود.

در 5 ثانیه بعدی، حملات اصلی شلی یک سوم کاهش می‌یابد و دامنه آنها به 10 کاشی افزایش می‌یابد. نماد گجت بالای سر شلی می‌درخشد که نشان دهنده استفاده از این ابزارک است، و همچنین یک جوی استیک حمله درخشان. خنک شدن این ابزارک پس از گذشت 5 ثانیه شروع می‌شود.

دشمنانی که توسط شلی سوپر شلی مورد اصابت قرار می‌گیرند، به میزان قابل توجهی به مدت 4.5 ثانیه کاهش می‌یابند.

 

شلی میله‌ای شبیه به میله هوم ران بیبی به دست می‌آورد که شارژ کامل آن 15 ثانیه طول می‌کشد. اگر شلی به زیر 40 درصد برسد، فوراً برای سلامتی 2000 بهبود می‌یابد و نوار بازنشانی می‌شود. با این حال، اگر شلی بیش از 40 درصد سلامتی داشته باشد و در یک ضربه توسط یک خروس آسیب دیده مانند بول شکست بخورد، استار پاور او فعال نخواهد شد و بدون توجه به بازپرداخت مجدد، باید 15 ثانیه دیگر صبر کند تا بند کمکی را پس بگیرد. از اینکه شارژ شده یا نه میزان سلامتی التیام یافته از Band-Aid تحت تأثیر مکعب های Power Showdown قرار نمی گیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن