ریمل با مژه های شما چه می کند؟

اگر نظرسنجی برای محبوب ترین محصول آرایشی صورت می گرفت ، ریمل به احتمال زیاد هر بار در بالای لیست قرار می گرف

توسط AKHBAREBARTAAAR در 12 شهریور 1400

اگر نظرسنجی برای محبوب ترین محصول آرایشی صورت می گرفت ، ریمل به احتمال زیاد هر بار در بالای لیست قرار می گرفت. این بخش مهمی از ظاهر طبیعی ، زرق و برق دار تا گوتیک و همه چیز بین آنها است. در حالی که دلایل زیادی برای استفاده روزانه افراد از آن وجود دارد ، اما معایب احتمالی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

 

چگونه ریمل روی مژه های شما تاثیر می گذارد

این محصول زیبایی دارای سابقه طولانی است و به دوران مصر باستان برمی گردد. در حالی که در ابتدا شبیه یک کیک فشرده بود ، ریمل مژه و ابرو در حال حاضر در فرمول لوسیون به فروش می رسد ، با چوب دستی در داخل یک لوله قابل بسته شدن.

 

دلیل محبوبیت پایدار آن؟ ریمل مزایای زیبایی زیادی دارد. فوراً ضخامت ، طول و رنگ تیره تری به مژه ها می افزاید که توجه را به چشم ها جلب می کند و وضوح را ایجاد می کند. اگرچه بسیاری از ویژگی های مثبت وجود دارد ، اما مسائل کوتاه مدت و بلند مدت نیز وجود دارد که ممکن است خود را نشان دهد.

 

مسائل کوتاه مدت که باید در نظر گرفته شود

در اصل ، ریمل مژه های طبیعی را با رنگدانه می پوشاند. این رنگ را عمیق می کند و برجسته تر به نظر می رسد. با این حال ، انجام این کار به صورت روزانه می تواند منجر به مشکلات خاصی شود ، از جمله:

 

زن جوان عفونت های ایجاد شده توسط ریمل قدیمی. حتی گران ترین محصولات بازار تاریخ انقضا دارند. متأسفانه ، بسیاری از مردم مدت ها پس از انقضای مدت استفاده از آنها را ادامه می دهند. بر اساس مقاله سلامت زنان در مورد میکروب های موجود در آرایش ، 86 درصد از زنان از ریمل به مدت طولانی تر از مدت سه ماه توصیه شده استفاده کردند. این می تواند منجر به مشکلاتی مانند صورتی چشم ، عفونت استاف ، و شرایط التهابی شود. برای جلوگیری از این نوع عفونت ها ، هنگام استفاده از ریمل خود به آن توجه کنید و آن را متناسب با آن پرتاب کنید.

مژه ها و خراش های سفت. احتمالاً تا به حال میلیون ها بار آن را شنیده اید: قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید. اگرچه ممکن است حذف ریمل قبل از خواب چندان مهم نباشد ، اما ضروری است. مقاله StyleCaster در مورد حقایق ریمل نشان داد که نگه داشتن آن در طول شب می تواند باعث سفت شدن مژه های شما شود. این مشکل است زیرا می تواند منجر به ریزش مژه و در برخی موارد خراش قرنیه شود. دستمال مرطوب را روی میز کنار تخت بگذارید تا مطمئن شوید همیشه قبل از خواب برهنه می روید.

خشکی از ریمل ضد آب. موارد کمی به اندازه آرایش ضد آب آرامش خاطر را به ارمغان می آورند. این محصولات به طور خاص طوری طراحی شده اند که وقتی خیس می شوند یا وقتی که عرق می کنید سر جایش نماند. این باعث می شود آنها برای ماه های گرم تابستان یا زمانی که هوا شدید است ایده آل باشند. اگرچه این می تواند در روزهای خاصی عالی باشد ، اما نباید به طور مرتب از آن استفاده کرد. BeautyBets اظهار داشت که عوامل مورد استفاده برای ضد آب ساختن محصول در حال خشک شدن هستند. این اغلب منجر به مسائلی مانند سقوط ، شکستن یا نگرانی های دیگر می شود.

 

اثرات استفاده طولانی مدت

علاوه بر برخی نگرانی های کوتاه مدت ، چندین مورد نیز در رابطه با استفاده طولانی مدت از ریمل وجود دارد ، مانند:

 

مژه های مژه به دلیل استفاده طولانی مدت اکثر مردم برای ضخیم شدن مژه ها و پرتر نشان دادن آنها از ریمل استفاده می کنند. با این حال ، استفاده طولانی مدت از آن ممکن است باعث ریزش مژه ها شود. مطالعه ای که توسط International Journey of Trichology منتشر شده است نشان می دهد که ریزش مژه در 19 درصد از افراد اتفاق افتاده است ، استفاده طولانی مدت آنها باعث افزایش خطر ریزش مژه می شود. با توجه به یافته ها ، محققان معتقدند بین استفاده طولانی مدت و ریزش مژه ارتباط قوی وجود دارد.

مژه های شکننده ایجاد شده توسط مژه های مژه. متأسفانه شکستن و آسیب مژه برای بسیاری از افرادی که از ریمل طولانی مدت استفاده می کنند یک واقعیت است. اگر به طور مرتب از فر کننده مژه استفاده می کنید ، این مشکل رایج است. در مقاله ای LiveStrong در مورد مژه های شکننده آمده است افرادی که مژه های خود را یک یا چند بار در روز فر می کنند بیشتر مستعد ریزش مژه یا بافت شکننده هستند. علاوه بر این ، یک پست الکسی در مورد آسیب ریمل نشان داد که استفاده روزانه نیز می تواند باعث شکنندگی مژه ها شود و احتمال شکستن آنها را افزایش می دهد. به خاطر داشته باشید: مژه ها برای سالم ماندن نیاز به زمان دور از ابزار و محصولات دارند.

علائم زودرس پیری ناشی از حذف نامناسب هیچکس نمی خواهد پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد. با این حال ، واقعیت این است که بسیاری از زنان با برداشتن نامناسب ریمل و آرایش چشم باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شوند. یک مقاله خانه داری خوب در مورد عادات بد حذف آرایش تهاجمی را به عنوان یک نگرانی جدی ذکر کرده است. اگر پوست خود را زیاد بکشید ، بکشید یا بمالید ، این می تواند باعث شود پوست حساس اطراف چشم شما پیرتر به نظر برسد - همچنین باعث ایجاد پف و شکستن رگ های خونی می شود. بنابراین ، هنگام برداشتن آخرین بقایای ریمل خود ، همیشه ملایم باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن