راهنمای کامل فصل هشتم براول پس

این صفحه شما را در فصل 8 سریال Brawl Stars - Once Upon a Brawl راهنمایی می کند! برای اطلاع از حالت‌های با

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

این صفحه شما را در فصل 8 سریال Brawl Stars - Once Upon a Brawl راهنمایی می کند! برای اطلاع از حالت‌های بازی، Brawlers جدید و پاداش براول پس برای این فصل، ادامه دهید.

وقت آن است که با ژوراسیک اسپلش خداحافظی کنیم و بیایید در این فصل با مضمون پریان آشنا شویم! می‌توانید در چالش‌ها و حالت‌های بازی جدید شرکت کنید، brawlers جدید به دست آورید، و در براول پس جوایز و ماموریت‌ها دریافت کنید. همچنین تغییراتی برای Brawlers و Maps برای این فصل وجود دارد!" Ash به راحتی از همه چیزهای ناخواسته ای که باید تمیز کند عصبانی می شود. برخورد یا دریافت ضربات حتی بیشتر از آن. Fury او را سریع تر و خطرناک تر می کند ، اما در نهایت او خنک می شود. پایین."

اکنون براول پس خود را ارتقا دهید تا Ash را در Tier 30 بدست آورید. اولین پوسته Ninja Ash نیز با ارتقاء براول پس ارتقا یافته خود به Tier 70 قابل دستیابی است!

"آش به راحتی از همه چیزهای آشغالی که باید پاک کند عصبانی می شود. ضربه زدن یا دریافت ضربات، حتی بیشتر از آن. Fury او را سریع تر و خطرناک تر می کند، اما در نهایت او خنک می شود."

 

اکنون براول پس خود را ارتقا دهید تا Ash را در Tier 30 بدست آورید. اولین پوسته Ninja Ash نیز با ارتقاء براول پس ارتقا یافته خود به Tier 70 قابل دستیابی است!

شما می توانید یک براول پس به صورت رایگان دریافت کنید! می توانید با پرداخت Gems آن را ارتقا دهید تا ماموریت ها و جوایز بیشتری کسب کنید. ماموریت های براول پس را تکمیل کنید تا توکن به دست آورید تا سطح آن را ارتقا دهید و جوایز را دریافت کنید.

با آپدیت Once Upon a Brawl، فصل جدیدی برای Power League آغاز شده است. آیکون ها و پوسته های پروفایل جدیدی وجود دارد که می توانید در صورت شرکت در لیگ پاور دریافت کنید!

پوسته‌های جدید عبارتند از:

1.      نینجا اش

2.      بایرون جادوگر

3.      پرنسس شلی

4.      شوالیه تک‌شاخ برلی

5.      فرزند پرنس رابی

6.      ال دراگون وردوسو

7.      ال دارگون روزادو

8.      ملکه پم شیطان

9.      لونار پایپر

10.   کولت خوش‌تیپ

11.   فرزند شاهزاده زمرد

12.   True Gold 8-Bit

13.   True Gold Poco

14.   True Gold Brock

15.   True Gold Pam

16.   True Gold Max

17.   گلادیاتور کولت

18.   V8-Bit

19.   True Silver Poco

پوسته‌های جدید در فصل 8 با تعداد مشخصی سکه قابل خریداری و فعالسازی می‌باشد.

آخرین مطالب