موتور تییو پیاسای

روش دقیقاً همان چیزی است که شما برای خرید خود به دنبال آن بودید فرشهای اتومبیل پژو 307 را هر طور که می خواهید. در هیچ شرکتی تشک کف پژو 307 وجود ندارد زیرا لازم است همه کارها را به روش مشخص انجام دهید. این کیت از دو تشک جلو و دو تشک تشکیل شده است. واقعیت این است که شما هم اکنون می توانید آنچه را که در حصیرهای اتومبیل پژو 307 دنبال می کنید بدون تلخ شدن به خانه خود ببرید ، همه از آمازون. در فروشگاه ما آنلاین شما می توانید برای تجهیز دفتر کار خود ، فهرست گسترده ای از مدل ها تهیه کنید ، هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها قسمت از 207 صندوق دار که بدون تغییر باقیمانده و ایران خودرو کوچکترین تغییراتی در ان ایجاد نکردند نمای جانبی خودرو است که شاهد همان فرم درب ها و شیشه ها هستیم. آنها تجهیزات ضروری هستند که برای اداره یک شرکت یا انجام یک کار آموزشی استفاده می شود. رنگ محو نمی شود- بهترین تعویض برای دکمه تعویض دنده اصلی یا فرسوده- نصب آسان. پد مخصوص پاشنه روی تشک راننده برای افزایش عمر مفید آن.- لنگرهای اصلی را شامل می شود به شرطی که وسیله نقلیه آنها را از مبدا حمل کند.

مجهز به تثبیت کننده های نقاط ثابت اصلی موجود در خودرو. این پیشرانه به سر سیلندر 16 سوپاپ، میل بادامک جدید و بلوک آلومینیومی مجهز شده و حالا بیش از 200 اسب بخار قدرت تولید میکند. این موتور مقدمهای برای شکلگیری موتورهای جدید سری پرینس پیاسای و بامو محسوب میشود. پژو 205 GTI بهعنوان یکی از بهترین هاچبکهای داغ دنیا شناخته میشود و حالا یک شرکت مهندسی بریتانیایی تولمن اقدام به بازسازی یک دستگاه از آن به سفارش مشتری کرده است. در دهه 80 و 90 میلادی، برای من و بسیاری دیگر 205 GTI یکی از اولین خودروهای پرفورمنس بود. اگر چه بسیاری از قطعات این موتور با پیشین خود برابر است. مدل XR با موتور 1.4 لیتری محبوبترین مدل این ماشین به شمار میرود. پژو سیتروئن از نمونههای تقویت شده این موتور حتی در مسابقات نیز استفاده میکرد. این خودرو که تولمن ادیشن نام گرفته، در کارگاه این شرکت بازسازی شده است. نسخه چهار در 206 هم توسط شرکت ایران خودرو در سال 2005 معرفی شد که در کشور ایران، آفریقای شمالی، چین، روسیه و بلغارستان عرضه میشود. علاوه بر این، شیب تندی که در بخش انتهایی سقف پژو 207 SD وجود دارد باعث میشود فضای سر سرنشینان در ردیف دوم صندلیها محدود شود که چنین مشکلی در مسافرتهای طولانی بسیار آزاردهنده خواهد بود.

زیرا در پژو 206 نیز که پس از 205 به بازار معرفی شد هم این مشکل وجود دارد. به لطف این ویژهها، این 205 GTI ظرف تنها 6.5 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد. از طرفی ستونهای نازک و پنجرههای بزرگ میدان دید کافی را در اختیار شما قرار میدهد که این موضوع تسلط راننده را هنگام مانورهای ناگهانی بالا میبرد. La پژو 205 گاتمن بدون شک سریعتر از 106 است ، اما سهولت غیرمنتظره ای که در آن سوار می شود. قیمت پژو 205 GTI بازسازی شده توسط شرکت مهندسی تولمن از 55 هزار پوند آغاز میشود. تولمن همچنان این خودرو را به ECU جدید، دریچه گاز برقی و سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ هم مجهز کرده درحالیکه نیروی پیشرانه از طریق یک دیفرانسیل Quaife ATB به چرخها منتقل میشود. سپس این شرکت سراغ شاسی پژو رفته و آن را به آنتیرول بار عقب جدید، فرمان هیدرولیک بهبودیافته و پکیج ترمز اختصاص با کالیپرهای AC ریسینگ و دیسکهای فولادی ضدزنگ مجهز کرده است.

این روند تا جایی ادامه داشت که در سال 1990 نشریات معتبر اروپایی عنوان "خودروی دهه" را به این هاچبک جذاب اختصاص دادند. همچنین این روزها پیدا کردن یک مدل تمیز از پژو 205 کار ساده ای نیست و معمولاً اکثر نمونه هایی که در ایران پیدا می کنید، بسیار کار کرده و با شرایط نامناسبی نگهداری شده اند لذا احتمالاً با رنج بسیار متفاوتی از قیمت برای این خودرو مواجه خواهید شد. از نظر طراحی ظاهری میتوان گفت پژو 205 GTI تغییر زیادی نداشته و به نمونه فابریک وفادار مانده است. از دیگر امتیازات این پیشرانه میتوان به استهلاک کم، آرام بودن در حین کارکرد و صدای اندک در زمان روشن بودن آن اشاره کرد، همچنین در قسمت های واشر سر سیلندر و سر سیلندر به خوبی مقاوم شده اطلاعات بیشتر است. ببینید یک آهوی مادر به ظاهر مهربان و آرام چقدر… به حدی که در دنده 1 با دور 7500 و به سادگی لذت برن اوت بدون تلاش برای مهار کردن ماشین رو تجربه میکنین و اگر کمی بی رحمی به خرج بدید دنده 2 هم داستان مشابه خواهد داشت که در عکس ها و فیلم مشخص است!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لینک لطفا به بازدید از اطلاعات بیشتر وب سایت ما.