#WFH فرهنگ را قطع 270 میلیارد مایل رانندگی

توسط کیت Naughton بلومبرگ

کار از خانه و خرید آنلاین جدید تبدیل شده اند و عادی است که رانندگی را کاهش دهد در ایالات متحده تا 270 میلیارد مایل از یک سال با توجه به مطالعه جدید.

تحقیقات انجام شده توسط مشاور KPMG بین المللی می یابد پیله فرهنگ Covid-19 ایجاد کرده است و نه دور — حتی اگر واکسن ساخته شده است به طور گسترده ای در دسترس است — و آن را به طور بالقوه عواقب وخیمی را برای صنعت خودرو. برای شروع کاهش در رفت و آمد را حذف 14 میلیون خودرو از جاده های ایالات متحده به KPMG مطالعه پیش بینی.

در اوج این بیماری همه گیر در مارس آمریکایی ها پناه در خانه سوار 64 درصد کمتر مایل به کاهش بی سابقه ای در سفر. کسانی که عادات جدید خواهد die hard با KPMG پیش بینی به اندازه 10% کاهش دائمی از حدود 3 تریلیون مایل به طور معمول سفر در هر سال و مالکیت خودرو کاهش به کمتر از دو خودرو در هر خانواده است.

“مردم خرید خودرو را دریافت و از کار و از آنجا که خرید یک بخش بسیار مهمی از زندگی خود را” Gary Silberg رئیس KPMG جهانی خودرو عمل در مصاحبه ای گفت:. “اگر دو نفر از ماموریت های اصلی که آمریکا اقدام به خرید یک ماشین در حال رفتن به کاهش در تقاضا ما می دانیم که رفتن به تاثیر نامطلوب در فروش خودرو. آن را فقط مانند گرانش است.”

تغییر در عادات می تواند در حدود 1 میلیون کمتر خرید و فروش اتومبیل های جدید و کامیون های سالانه Silberg گفت. آمریکایی ها خریداری شده اند بیش از 17 میلیون اتومبیل های ورزشی-وسایل نقلیه و کامیون های سالانه برای پنج سال گذشته است. ملی Automobile Dealers Association ایالات متحده انتظار دارد فروش خودرو به شیرجه رفتن به پایین به 13 میلیون سال جاری است. به عنوان صنعت با این نسخهها کار راه خود را از سوراخ ایجاد شده توسط shutdown بالقوه از دست دادن 1 میلیون فروش در سال خواهد برچسبها بزرگ است.

“مردم را به مبارزه بسیار جدی برای یک میلیون خودرو به خصوص اگر فروش قطره” Silberg گفت.

با کمتر مایل رانده شده و کمتر خودرو در جاده ها, که همچنین بدان معنی نمایندگی و مکانیک باید کمتر پول در آینده از تعمیرات و دیگر پس از بازار خدمات با هدف نگه داشتن اتومبیل در حال اجرا است.

“این خبر وحشتناک برای این بعد از بازار که در آن مقدار زیادی از سود در حال ساخته شده است” Silberg گفت. “کمتر از اتومبیل های رانندگی کمتری مایل به معنی کمتر ساییدگی و پارگی. این منجر به تغییرات عمیق.”

حرکت صعودی از این تغییرات این است که این بازار برای تحویل وسایل نقلیه پررونق است افزایش در خرید آنلاین. خودروسازان در حال حاضر در حال سرمایه گذاری است که, تغییر, با, Ford Motor Co. و فولکس واگن AG پیوستن به نیروهای خود را برای توسعه وسایل نقلیه تجاری — از جمله تحویل وانت — plus self-driving تکنولوژی و برقی powertrains. راه اندازی مانند باطری کامیون ساز Rivian خودرو نیز در رشد تجاری بازار با یک قرارداد برای ارائه 100,000 تحویل وسایل نقلیه به آمازون Inc.

“پوشش نقره ای است که با همه این افراد فشار دادن دکمه آن را کریسمس هر روز” Silberg گفت. “تمام بسته های ما در حال گرفتن در انبوه افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه تجاری.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de