Uber ponders یک Grubhub تصاحب

توسط اد هاموند بلومبرگ

Uber فن آوری ساخته شده است یک پیشنهاد برای به دست آوردن Grubhub در یک حرکت است که ساخت آن از مواد غذایی-پلت فرم تحویل و حتی آن را به عنوان پرده کرکره قطعات خود را از خدمات در خارج از کشور به گفته افراد آشنا با این موضوع.

این شرکت در حال مذاکره در مورد یک قرارداد است و می تواند رسیدن به یک توافق به عنوان به زودی به عنوان این ماه گفت: مردم که نمی خواست فاش شود چرا که این موضوع نیست ، مذاکرات ادامه دارد و هنوز هم می تواند از طریق سقوط کنند.

Grubhub در بیانیه ای گفت: “تحکیم می تواند حس ما در صنعت و مانند هر مسئول شرکت ما همیشه به دنبال در ارزش افزایش فرصت های. که گفت: ما با اعتماد به نفس باقی می ماند در حال حاضر ما استراتژی و ما طرح های اخیر برای حمایت از رستوران ها در این چالش محیط زیست است.”

Uber گفت: آن را نمی خواهد “پاسخ به نظری M&حق بیمه” و شرکت “به طور مداوم به دنبال راه هایی برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود در سراسر همه از کسب و کار ما است.”

Grubhub سهام صعود تا آنجا که 39 درصد در معاملات نیویورک پس از به طور موقت متوقف شده است. آنها تا 36 درصد در 2:09 بعد از ظهر, ارزش قائل شدن برای شرکت در $5.8 میلیارد دلار است. بارگذاری با ارزش بازار حدود 59 میلیارد دلار افزایش یافت تا آنجا که 8.2%.

بارگذاری توسط سازندگان: غذایی خود-تحویل واحد بارگذاری می خورد در هفت کشور که در آن خدمات ثابت کرده است منفور آن گفت: در هفته گذشته. این بازار به نمایندگی از 1% از بارگذاری می خورد ناخالص رزرو و 4 درصد از این کسب و کار را تنظیم و زیان قبل از بهره و مالیات و استهلاک برای سه ماهه اول سال 2020 این شرکت اعلام کرد.

Uber را سوار-نقطه کسب و کار شده است با چکش جهانی همه گیر اما ارائه وعده های غذایی کمک کرده سان فرانسیسکو-شرکت بر اساس فروش درایو به عنوان پناهگاه مردم در محل. هنوز تحویل مواد غذایی صنعت باقی مانده است به طور گسترده ای سود حتی به مردم تکیه بر تحویل به ماندن در خانه های خود.

اگر ضرر و زیان منجر به گمانه زنی های زیادی در پتانسیل تحکیم در صنعت رفیع خصوصی ارزیابی و ضد تراست نگرانی های را ساخته اند برخی از مواد غذایی-تحویل بازیکنان مقاوم به اعتصاب یک معامله است. این مسائل ممکن است راحت تر به آهن برای Grubhub و Uber که تبلیغ تحویل مواد غذایی به عنوان مهم رشد منطقه برای شرکت در آن ارائه عمومی در ماه مه گذشته.

یک معامله “کمک خواهد کرد که تحکیم ایالات متحده آنلاین تحویل مواد غذایی در بازار و کاهش پول نقد رایت” بلومبرگ هوش ارشد صنعت تحلیلگر Mandeep سینگ نوشت: در یادداشت روز سه شنبه.

در ضمن راه اندازی DoorDash Inc. و Postmates Inc. افزایش فشار رقابتی در Grubhub که در سال 2004 تاسیس شد. Grubhub گسترش یافته و به انجام تحویل خود را پس از سالها خدمت به عنوان یک پلت فرم بازاریابی برای رستوران ها برای سازماندهی خود را تحویل. این رقابت را فشرده Grubhub را حاشیه با کروناویروس اضافه کردن فشار بیشتر است که این شرکت را مجبور به فشار اهداف سود. بارگذاری به طور مشابه با تاخیر هدف خود را برای رسیدن به تعدیل سود تا مدتی در 2021.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>