این کالیفرنیا اولین رمان نویس درست کردم longlisted برای بریتانیا جایزه بوکر

“چقدر از این تپه طلا” اولین رمان از C Pam ژانگ دریافت بررسی بیحوصلگی حرف زدن بود به نام اولین انتخاب در گوک کتاب باشگاه و فرود نویسنده ظاهر در “آخر شب با ست مایرز.”

و فقط این هفته کتاب نامگذاری شد یکی از 13 رقیب در بوکر longlist جایزه معتبر انگلیسی, جایزه که تنها شروع اجازه می دهد آمریکایی ها به رقابت در سال 2014.

اما در برخی از راه, از انتشار کتاب تا به حال کاملا ضربه ژانگ نشده است.

“آن بیرون آمد در حالی که در این منطقه پناه گرفته و ما هنوز هم پناه می گوید:” ژانگ که صحبت با تلفن از خانه او در سان فرانسیسکو در ماه ژوئن قبل از بوکر اعلام. “من حتی نمی دیده خود من کتاب در فروشگاه کتاب پنجره است. من حتی تا به حال آن را تجربه کنند.”

  • “چقدر از این تپه طلا” اولین رمان از C Pam ژانگ. (جلد حسن نیت ارائه میدهد از Penguin Random House/ عکس: گییا Zloczower)

  • C Pam ژانگ نویسنده “چقدر از این تپه طلا است.” (عکس: گییا Zloczower)

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • “چقدر از این تپه طلا” اولین رمان از C Pam ژانگ. (جلد حسن نیت ارائه میدهد از Penguin Random House/ عکس: گییا Zloczower)

اما واکنش های از خوانندگان را قوی ساخته شده برداشت در رمان نویس است. “این خوانندگان واکنش های است که واقعا مرا لمس در خصوص شنیدن آسیایی-آمریکایی به آن پاسخ دهند و می گویند که احساس می کنند این کتاب است به تصویر می کشد عاطفی خاک است که آنها احساس کرده ام اما هرگز دیده می شود نشان داده شده است. که واقعا مهم است برای من” او می گوید. “من آن را نوشتم برای آسیایی-آمریکایی کودکان در حال رشد تا اینجا که تضاد خود را در مورد رابطه با امریکا است.”

“چقدر از این تپه طلا” داستان خواهر و برادر لوسی و سام که به صورت تراژدی به عنوان کودکان. آنها سن می آیند در حالی که دفاع از خود در کالیفرنیا عجله طلا تجارب خود را مرکب مسائل مربوط به هویت جنسیتی و ضد چینی نژادپرستی از غرب قدیمی.

“به من شمال کالیفرنیا بوده است در ارتباط با ادبیات و با این پر داستان تقریبا خارق العاده, چشم انداز می گوید:” ژانگ.

هنگامی که او هشت ژانگ با ماشین سفر با خانواده اش زمانی که آنها نقل مکان کرد و از کنتاکی به کالیفرنیا برای اولین بار اقامت در سالیناس. “گسترش فراتر از شمال کالیفرنیا کلی اساطیر غرب آمریکا بوده است واقعا بزرگ در ذهن من,” او می گوید. “من همیشه واقعا کشیده شده به هر حساب که به تصویر کشیدن grand رفت و برگشت و مقیاس حماسی از این چشم انداز, چگونه آن را توسط هر دو هیبت الهام بخش و زیبا و همچنین وحشتناک است.”

یکی از شکل گیری بخوانید: لورا Ingalls وایلدر “خانه کوچک در دشت” است. به عنوان یک کودک آن موجب ژانگ تخیل و به عنوان یک فرد بالغ او نشان دهنده چیزی نگران کننده در مورد آن تجربه است.

“زمانی که من به عقب نگاه من متوجه است که من ساکن زندگی و تصور ذهن از شخصیت های که عمدتا سفید,” او می گوید. ژانگ به یاد می آورد تصور که او حلق آویز کردن با لورا Ingalls در داکوتای خاک. “حتی در سن و سال من می خواهم که به مانند چگونه خواهد لورا و خانواده اش درک من به عنوان یک فرد چینی? من فکر نمی کنم او مادر می خواهم به من می گوید:” ژانگ. “وجود خواهد داشت این سد به بیش از. آن را فقط هرگز کاملا کار می کرد من تمایل به لغزش به داستان از امریکا و یا داستان از غرب که من خیلی دوست داشتم.”

نژاد و زبان و جنسیت نقش مهمی در داستان لوسی و سام. آنها صحبت ماندارین در هم تنیده با زبان انگلیسی در خانه خود و خوانندگان را ببینید که چگونه این شکل خود را از روابط خانوادگي است. “ما امروز بحث در مورد کد سوئیچینگ, اما من فکر می کنم که سوئیچینگ بین زبان ها حتی عمیق تر از آن می گوید:” ژانگ. “برای شخصیت Ma چرا که هیچ یک از خانواده اش واقعا سهام خود را به زبان اصلی وجود دارد به معنای واقعی کلمه در کل جهان و در کل بخشی از خودش است که او نمی تواند دسترسی تا کنون حتی با خانواده.”

آنها عمیقا تحت تاثیر هر دو نژاد پرستی است که نفوذ به شهرهای آنها ساکن و نقش های جنسیتی از زمان. لوسی آرزوی به جا و پذیرای زنانگی است. “لوسی من فکر می کنم در راه های بسیاری است که ایستادگی در برای جذب است که بسیاری از آسیایی-آمریکایی ها احساس می کنم در این کشور او می خواهد به مجاور به سفیدی می گوید:” ژانگ.

در مقابل سام به ندرت اشاره شده توسط ضمایر و وقتی اتفاق می افتد که آن را به عنوان نتیجه دیگر شخصیت مشاهدات. “من فقط می خواستم سام اجازه داده می شود به وحشی و رایگان و به خاطر این سام واقعا به حال تاثیر زیادی بر شکل گیری زبان و نحو و ریتم این کتاب می گوید:” ژانگ اشاره کرد که هیچ جنسیتی ضمایر اشاره سام در تعداد انگشت شماری از صفحات این کتاب یک انتخاب طراحی شده برای خوانندگان مشاهده کامل شخصیت قبل از تعیین هر برچسب. ژانگ می گوید: “این واقعا مهم بود برای سام به صورت رایگان در این راه است.”

ژانگ نوشت: این رمان در حالی که زندگی در تایلند و زمان دور از کالیفرنیا ثابت می شود جدایی ناپذیر در داستان تجلی.

“از آنجا که من علاقه مند به نوشتن یک اساطیر و دوباره تصور آن را به من یک مقدار زیادی از قدرت به نوشتن آن در محل های مختلف که در آن من احساس افسار به تمام جزئیات و همه حقایق” او می گوید. “من نوشت: این کتاب در راه بود یک اصلاحی و یا پاسخ به تاریخ آمریکا است. در امریکا زندگی من احساس بیشتر وزن با سابقه ای که من در تلاش بود برای ایستادن در مخالفت با. که فقط آسان تر پروژه برای شروع از یک کشور دیگر.”

اما در حال رشد در کالیفرنیا نیز بسیار مهم به پس از دوران که در آن داستان تنظیم شده است. “از آنجا که من رفت و از طریق سیستم مدارس عمومی در کالیفرنیا برای یک تکه از زندگی من من تا به حال این دانش های بنیادی در مورد طلا راش در مورد حضور چینی کارگران راه آهن,” او می گوید.

“هنگامی که من برای اولین بار شروع به نوشتن این کتاب من نمی نیاز به انجام یک شیرجه عمیق به پژوهش های تاریخی. این همه وجود دارد حداقل در این رفت و برگشت از آن وجود دارد در ذهن من و من ادامه می تواند بدون انجام پشتکار واقعیت-بررسی اولیه پیش نویس” او توضیح می دهد. “وجود دارد دوره های بعد وقتی که من رفت و برگشت و به صف کردن تاریخ و نبود همیشه که من تصمیم به مراجعه به تاریخ از این کتاب است دوباره تصور تاریخچه, اما من احساس می کنم که این مهم به دانستن آنچه که من در قرار دادن این کتاب برابر است.”

در نهایت “چقدر از این تپه طلا” نیست یک کتاب تاریخ. این داستان دو نفر جوان که زندگی به شکل بسیار پیچیده فیزیکی و اجتماعی چشم انداز غرب آمریکا. “برای من وجود دارد به عنوان یک الگو در نوشتن و ویرایش فرایند که در آن گاهی اوقات شما توجه نزدیک به حقایق تاریخی و گاهی اوقات شما نیاز به رفتن را از دور به دلیل آن است که یک اثر داستانی می گوید:” ژانگ. “شما نیاز به اجازه دهید کتاب رشد نامحدود حقایق است. من فکر می کنم که حقایق در دوره خاصی می تواند احساس خفه کننده به یک کار داستانی.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de