همه گیر می تواند باز کردن درب به فن آوری های جدید و چشمگیر نوآوری در آموزش و پرورش

Woman seated before a computer screen

با COVID-19 همه گیر وادار کردن دانش آموزان در هر سطح به مطالعه از صفحه اصلی تکنولوژی آموزشی رانده شده توسط هوش مصنوعی می تواند به ارائه پشتیبانی حیاتی برای معلمان و دانش آموزان است. (عکس Bongkarn Thanyankij از طریق Pexels)

فاجعه است که یک آزمایشگاه برای نوآوری است. در طول یک جنگ و یا پس از زلزله تمام جوامع بسیج برای پاسخ به این چالش فوری در حالی که یک کادر از محققان به نظر می رسد برای یک راه برای تبدیل بحران به پیشرفت است که به بهبود زندگی و یا صرفه جویی در زندگی در آینده است.

headshot Zachary Pardos

Zachary Pardos استادیار در دانشگاه UC برکلی فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و مدرسه از اطلاعات است.

جهانی COVID-19 pandemic یک چالش است. برای Zachary Pardos استادیار در دانشگاه UC برکلی فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و مدرسه از اطلاعات بحران به ارمغان می آورد مداوم سوال: با ده ها میلیون نفر از دانش آموزان در سراسر جهان مجبور به ماندن در خانه از مدرسه و خاموش شدن ناگهانی در برخی از مناطق به احتمال زیاد برای ادامه در پاییز چگونه می تواند به ما اطمینان می دهم که آنها به بهترین شکل ممکن آموزش و پرورش ؟

Pardos متخصص در یادگیری تطبیقی فن آوری های مطالعه عمیق و پویایی یادگیری دانش آموز و marshaling داده های بزرگ برای ساخت کاربر پسند ابزار است که هر دو قدرتمند و ظریف است. کرده و از نزدیک با معلمان و دانش آموزان در هر سطح به ادغام این فن آوری به روزمره های درسی.

در یک مصاحبه او توضیح داد که چگونه این ظهور سیستم های پشتیبانی تعامل با دانش آموزان و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود حتی زمانی که آنها در کلاس درس. این سیستم ها نه یک دوره بلکه یک معلم آنلاین, رانده شده توسط هوش مصنوعی است که می تواند ارزیابی دانش آموز نقاط قوت و ضعف و ارائه آموزش فردی و شخصی.

چنین فن آوری در حال حاضر در حال استفاده در مقطع کارشناسی از جمله در برکلی و به یک رشته محدود در ایالات متحده آمریکا, کلاس های مدرسه بالا. امروز مربیان مجبور هستند به نظر موثر ترین راه برای آموزش دانش آموزان در صفحه اصلی — و این بدان معناست که COVID-19 ممکن است باز کردن درب به ایده های جدید و فن آوری های جدید است که تحمل در کلاس درس پس از فاجعه فروکش.

و در حالی که همه گیر اقتصادی و اختلال در حال تغییر چشم انداز برای آینده کار Pardos گفت تطبیقی یادگیری فن آوری های قدرت برای کمک به دانش آموزان محوری در پرواز به سمت فرصتهای شغلی جدید.

[این مصاحبه بود به آرامی ویرایش شده برای طول و وضوح است.]

Berkeley News: هنگامی که مردم فکر می کنم از یادگیری تطبیقی فن آوری های آنها ممکن است تصور کنید که دوره های آنلاین و یا دانش آموزان با استفاده از clickers برای پاسخ به سوالات از مربی. این است راه راست را به فکر می کنم در مورد آنها ؟

Zachary Pardos: آن چیزی متفاوت است. این فن آوری باید عناصر یادگیری تطبیقی. به طور خاص مکانیزم های بازخورد فوری. با تشکر از autograding شما داده می شود می تواند صحت نظرات خود را در مورد مشکلات و یا حتی مقالات در یک دوره آنلاین. اما تطبیقی یادگیری بیشتر شامل شخصی در بخشی از این فن آوری است.

اجزای کلیدی تطبیقی تدریس خصوصی سیستم های تمایل به یک مدل است که به طور مستمر ارزیابی آنچه که یک دانش آموز می داند که یک لیست از دانش در دامنه بودن را آموخته و سپس نکات و تطبیقی توالی محتوا بر اساس آنچه که دانش آموز می داند. به عنوان مثال از آن در دانشگاه برکلی بوده است ALEKS سیستم. آن استفاده می شود ورودی دانشجویان سال اول که هنوز آماده برای کالج-سطح ریاضی.

اما آنها آماده در انواع مختلف از راه های مختلف. بنابراین آن را نه فقط در یک تابستان کوتاه دوره است که می تواند در درمان آن است. و داشتن آموزگار بشر به طور مداوم ارزیابی آمادگی و انطباق با دستورالعمل برای هر یک از صدها نفر از دانشجویان ورودی است که یک کار به یاد ماندنی که به سرعت بیش از منابع انسانی و معلم است. اما تطبیقی آموزگار نشان داده شده است به مقیاس بسیار خوبی در این سناریو.

وجود دارد نمونه های دیگر شما می توانید از فکر می کنم که در حال استفاده در حال حاضر و یا ممکن است به زودی ؟

تسلط بر فیزیک و MATHia برای هندسه و جبر نمونه های دیگر از تطبیقی آموزگار. وجود دارد بسیاری از بیشتر. عمده ترین کتاب از ناشران خریداری شده و یا توسعه یافته, تدریس خصوصی سیستم های شبیه به این وجود دارد و طیف گسترده ای از یادگیری تطبیقی فن آوری های بیرون آمدن از صنعت و دانشگاهی labs که برخی از آنها را به اشتراک همان تمرکز بر ارزیابی به عنوان تدریس خصوصی سیستم های رویکرد است.

آن شده است یک ضعف تطبیقی آموزگار است که آنها تمایل دارند در محدود بنیادی دامنه. یک چالش رفتن به جلو است و به گسترش آنها. یکی از تنگناها است که چقدر موضوع تخصص مورد نیاز است برای مدل کردن یک دامنه جدید. اما داده های بزرگ روش شده اند امیدوار کننده برای غلبه بر آن است. یک نقطه عطف بود و زمانی که ما قادر به به طور خودکار تولید شخصی کمک در پرواز در یک دوره آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی که یادگیری از گذشته و تعاملات با این دوره است.

اگر شما یک دانش آموز چه چیزی آن را مانند به استفاده از این تکنولوژی ؟ چگونه آن را متفاوت از سنتی یادگیری ؟

آن را فوری شخصی کمک و تجویز عمل است که می تواند انجام گیرد. در حالی که این روند به دنبال راهنما می تواند به نفع بسیاری از دانش آموزان نمی دانند که در آن برای شروع و نگاه به مواد درسی و آموزشی کارکنان برای کمک. یادگیری تطبیقی فن آوری ارائه می کنند برخی از این کمک. اگر یک دانش آموز نیست تا به یک سطح از دانش قادر به پاسخ به یک سوال به جای ادامه به درس بعدی سیستم خواهد adaptively تمدید زمان درس دادن کمک کند در طول راه در قالب نکات و فعالیت های دیگر تا زمانی که دانش آموز آماده است برای پیشبرد.

به دلیل COVID-19 گیر میلیون ها نفر از دانش آموزان در حال مطالعه در خانه است. می تواند یادگیری تطبیقی فن آوری کمک کنید ؟ ؟ ؟

برای محدود افراد بله. اورژانس حرکت به دور از کلاس های درس سنتی است باعث کاهش مربی-دانشجو ساعت تماس. این است که در حال وقوع در سراسر K-12 و بالاتر اد. عدم تماس ساعت می تواند تا حدی جبران تطبیقی با تکنولوژی که در آن لحظات که در آن دانش آموزان می توانند همزمان در جلسات آموزشی (با معلمان در زمان واقعی) می توان آنها را در تعامل با یک تکنولوژی است که دارای ظرفیت به فرد آموزش — ظرفیت محدود اما بیشتر از یک فیلم یا کتاب درسی.

به نظر می رسد که این بحران با طبیعت ما را به فکر می کنم در مورد نوآوری در آموزش و پرورش است.

قطعا. در حال حاضر که بسیاری از مربیان مجبور به برقراری ارتباط یادگیری و آموزش از طریق رسانه آنلاین, آن را نمی توان نادیده گرفت به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید در آینده نه می تواند به این سوال نادیده گرفته می شود و از چه ابزار می تواند به ارمغان آورد به خرس برای بهبود کیفیت یادگیری در آنلاین و جای محیط های مبتنی بر.

این فرصتی است برای تأمل در چالش با تجربه در گیر چالش های مانند عدم تعامل و فقدان احساس ارتباط با دانش آموزان است. چگونه می تواند مناسب کاربرد تطبیقی تکنولوژی را آنلاین تجربه یادگیری کل از هر دو معلم و دانش آموز دیدگاه ها?

برخی از مربیان ابراز نگرانی که در طول همه گیر دانش آموزانی که قرار است به مطالعه در خانه هستند به جای آفلاین و بدون هدف. اگر یادگیری تطبیقی فن آوری به طور گسترده ای در محل در حال حاضر می تواند به آنها کمک کند ؟

وجود دارد هر دو دسترسی و موضوع گرایش در اینجا. با دسترسی به, ما شروع به دیدن اطلاعات سیم کارت (subscriber اطلاعات ماژول) کارت و دستگاه های درمان مانند اتوبوس مدرسه — تحویل وسایل نقلیه انتظار می رود ارائه شده برای دانش آموزان به آنها را به در حال حاضر کلاس مجازی.

حتی زمانی که دانش آموزان باید دسترسی به شواهدی وجود دارد که راه های که در آن آنها جهت به سمت آموزش آنلاین می تواند منجر به یک دستاورد تقسیم. یک همکار در دانشگاه ایالتی آریزونا کنجکاو بود که چگونه دانش آموزان مرور مواد در دوره های آنلاین و اگر دانش آموزانی که موفق دوره پیمایش در مد مختلف از کسانی که به تصویب رسید.

تحقیقات ما به اطلاعات از این دوره نشان داد که رفتن به آزمونها برای اولین بار و پس از آن به دنبال پاسخ در آماده سازی مواد الگوی غالب در میان دانش آموزان است که شکست خورده است. پس از تجویز درسی مسیر غالب بود در میان دانش آموزانی که به تصویب رسید. استاد ساخته شده یک زن و شوهر از تغییرات برای کلاس بعدی ارائه مقدار کمی از اعتبار اضافی برای کسانی که دسترسی به آماده سازی مواد اول و ارسال یک ایمیل به کسانی که نمی, اجازه دادن به آنها را می دانیم چقدر مهم آن این بود که به موفقیت های قبلی دانش آموزان است. او را دیدم یک افزایش در نمرات پس از ایجاد این تغییرات است.

غذای آماده به صورت فوری آموزش از راه دور وضعیت این است که برخی از دانش آموزان نمی خواهد به طور طبیعی باید یک نظم و گرایش به یادگیری آنلاین. اگر نه زنده از طریق ویدئو کنفرانس جلسات و حضور و غیاب چگونه معلمان حفظ ساختار و نگه داشتن دانش آموزان در مسیر ؟ مشوق ها و شواهد مبتنی بر ارتباطات شخصی هستند و گزینه های. سفت و سخت شخصی توالی از یادگیری تطبیقی فن آوری ممکن است یکی دیگر از.

به نظر من که شما در حال صحبت کردن نه فقط در مورد فناوری های جدید, اما راه اساسا متفاوت از آموزش و یادگیری است.

به عنوان بیولوژیکی و شناختی انسان تغییر نکرده بسیار است. اما فن آوری در حال تغییر است در هر جنبه از زندگی ما و من فکر می کنم که همچنین در حال حاضر اتفاق می افتد در آموزش و پرورش جایی که معلمان در حال کار در کنار فن آوری است. نیز وجود دارد یک اشاره از آشنا در اینجا از آنجا که بسیاری از یادگیری تطبیقی سیستم های الهام گرفته شده توسط one-on-one تدریس خصوصی.

نگاه کردن جاده ها پنج یا 10 سال. چگونه می توانم به شما این فن آوری در حال تحول و چگونه آموزش و پرورش تحول ؟

ما را ببینید تکنولوژی آسان تر به ادغام با آنچه که معلمان در حال تلاش برای به انجام رساندن. یادگیری ماشین و تکنولوژی و به خصوص طبیعی-پردازش زبان ارائه خواهد شد برای سقراطی آموزشی روش های بهتر و هماهنگ peer-to-peer فرصت های یادگیری.

یادگیری تطبیقی استفاده می شود در زمینه های گسترده تر. با توجه به تغییر چشم انداز اقتصادی بسیاری از دانش آموزان ممکن است تصمیم به محوری از خود در نظر گرفته شده مشاغل و درجه است. آنها را قبل از دانش به دست آمده از درجه آنها pivoting دور از و خواهد بود به دنبال شخصی درسی که اهرم آنچه را که آنها آموخته اند که برای منسجم تغییر نسبت به آنچه آنها می خواهند به در حال حاضر یاد بگیرند.

این یک چالش شخصی اما یک سناریو شبیه به کسانی که در آن تطبیقی آموزگار نشان داده شده است به اکسل و تنها اعمال بالاتر در سراسر دوره سطح. آزمایشگاه من شده است در حال توسعه و خلبانی تطبیقی تکنولوژی مشتاق به این هدف در اینجا در کال.

وجود دارد پیامدهای ناخواسته است که ما باید به فکر کردن در مورد در حال حاضر ؟ خطرات بالقوه?

یک دام فکر کردن است که فن آوری می تواند همه چیز را انجام دهد. مردم نیاز به یادگیری مطالب علمی, اما آنها همچنین نیاز به یادگیری به مردم است. آنها نیاز به یادگیری شفقت و سخاوت و چگونه با هم کار می کنند, چگونه برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت و اعتبار و چگونه به حفظ روابط است که قطعا یادگیری مادام العمر موضوع است. چگونه برای تبدیل شدن به یک شهروند خوب که منجر به مکالمه در چه جامعه باید ارزش. شما در حال رفتن به یک technology یادگیری انطباقی به تدریس است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de