FDA وارد بازی

فراموش نکنید که در مورد مادر اجازه; در آینده کودکان و نوجوانان ممکن است نیاز به یک توجه داشته باشید دکتر به بازی بازی های ویدئویی.

غذا و داروی آمریکا (FDA) فقط تایید اولین نسخه بازی ویدئویی مبتنی بر دستگاه EndeavorRx برای درمان اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD). میلیون ها نفر از کودکان دچار این اختلال و درمان می تواند یک بازی تعویض برای آنها پدر و مادر و مربیان است. چه کمتر بازی در حال تغییر است که نیاز به موافقت دولت برای پرداخت دلار بالا برای یک بازی ویدیویی.

در حالی که خبر درمانی تصویری بازی دریافت کرده بود مثبت در سراسر هیئت مدیره بازی است که هیچ نوش دارو برای ADHD, و آن را ممکن است در نتیجه بالاتر موانع درمانی برای بیمه کودکان و نوجوانان.

اول بازی قصد ندارم به جای دارو و رفتار درمانی است. بیشترین قطعی مطالعه تبلیغ تولید کننده Akili تعاملی و انجام شده توسط خود پزشکان دریافتند که یک سوم از بچه ها که بازی بازی برای 25 دقیقه در روز و پنج روز در هفته به مدت چهار هفته “دیگر قابل توجه کسری بودجه در حداقل یک اندازه گیری از هدف توجه است.” این مطالعه نتیجه می گیرد که یافته های آن “کافی نشان می دهد که [بازی] باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک جایگزین برای تاسیس و توصیه می شود برای درمان ADHD.”

اما متوقف نمی Akili تعاملی از صرف زمان و پول به دنبال تایید FDA برای خود درمانی بازی. EndeavorRx نیست اولین بازی به همراه با بالینی بهبود برای, بازیکنان, اما از آن است که یکی از اولین اعطا می شود تایید FDA به بازار عرضه خواهد شد مانند. و تصویب این پتانسیل برای تغییر چشم انداز برای تعاملی تصویری بازی.

مثلا تکرار برای اولین بار از این بازی در دسترس بود برای برخی از زمان, اما دیگر به عنوان توضیحات آن را در فروشگاه App اپل روشن می سازد: بازی در حال حاضر درمان و کاربران می شود را برای اولین بار نیاز به نسخه پزشک به منظور آن را دانلود کنید. و اگر نسخه مورد نیاز شده است چشم پوشی برای مدت از این بیماری همه گیر به احتمال زیاد خواهد شد دوباره. یک منتقد می نویسد: “نسخه مورد نیاز است از یک پزشک برای بازی freaking تصویری بازی ؟ این جهان از دست داده است آن را [sic] داشته باشید!!!”

فقیر املا کنار داور باعث می شود یک نقطه خوب وجود دارد: سبزی نسخه برنامه ها, اما من هنوز هم می توانید خرید کاهو بدون نوسانی توسط, دکتر, دفتر اول. همان درست نیست برای این بازی ویدیویی. چرا ؟ مطمئنا نه به دلایل ایمنی.

ایمنی یک مسئله. این برنامه در دسترس بود برای ماه قبل از آن مورد تایید FDA. همه تایید انجام شد اجازه می دهد تا Akili تعاملی برای تبلیغ منافع درمانی آن. تن از بازی ها و دستگاه های موجود در بازار است. چه چیزی باعث این یک تهدید بهداشت?

احتمالا Akili تعاملی به زودی شرکت های بیمه برای پوشش بازی و — بوم! — ما قادر خواهید بود به نام یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش حق بیمه و هزینه های مراقبت های بهداشتی.

تصویب EndeavorRx به عنوان درمان ADHD به معنی ایجاد یک کلاس جدید از دیجیتال درمان. بازی ویدیویی دیگر تولید کنندگان خواهد شد به احتمال زیاد به دنبال Akili تعاملی منجر شود و به دنبال درمان وضعیت.

این الگو دارای پیامدهای منفی برای حداقل ممتاز در میان ما. اکثریت قریب به اتفاق مردم برای دسترسی به دستگاه های الکترونیکی, اما ساخت بازی تنها نسخه را مانع بسیاری از کودکان از دسترسی به این برنامه ها و به خصوص بچه ها که هیچ بیمه یا که مبتلا به ADHD.

وجود دارد هزاران بیماری که برای درمان های جدید نیاز به FDA توجه در حال حاضر. باید آن را به تمرکز بر روی آن به جای قرار دادن موانع مصنوعی به مراقبت. به جای اضافه کردن واسطه ها و لایه های بوروکراسی FDA باید تجدید نظر در قوانین آن در پزشکی نفع تبلیغات به طوری که بازی درمانی تولید کنندگان می تواند به کاربران در مورد مزایای بالقوه سلامت آنها را بدون نسخه در دسترس و در نتیجه اجازه می دهد بازی برای تبدیل شدن به یک جایگزین مناسب برای گران درمان و درمان های شیمیایی.

در یک کشور که در آن افزایش هزینه های بهداشت و درمان در حال منبع اصلی نگرانی ما نیاز به دسترسی گسترده تر به درمان مقرون به صرفه. در این مورد به نظر می رسد مانند FDA گران است نوع non-player character. اگر ما می توانید سعی کنید بازی های ویدئویی مسیر قبل از قرار دادن کودکان در Adderall, ما همه می خواهم بهتر خواهد بود.

الیز Amez-Edmonds بهداشت و درمان مدیر سیاست در واشنگتن دی سی منطقه مترو. او فارغ التحصیل از شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار در دانشگاه دوک است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de