بحث کمتر و گوش دادن بیشتر: نکاتی برای بهبود مهارت های گوش دادن

در حالی که مکالمه مهارت های لازم برای اطمینان از موفقیت در زندگی وجود دارد که یکی از مهارت های ارتباطی است که به همان اندازه مهم و در عین حال نه به عنوان ارزش زیادی — گوش دادن. در اینجا 5 نکته برای تقویت مهارت گوش دادن خود را.

سکوت

هنگام گوش دادن به دیگران است, مطمئن شوید که شما سکوت. نه قطع آنها را با قرار دادن به جلو خود را نقطه. به جای توجه داشته باشید آن را در ذهن خود را. یک بار دیگر خود را پس از اتمام بحث به آنها پاسخ دهند. اگر شما در حفظ و ایجاد وقفه در حالی که آنها در حال بحث در مورد چیزی با شما می توانید آنها را تا پایان در موضع دفاعی است. فرد حتی ممکن است تصمیم بگیرید که صحبت کردن به شما چیزی است که اجتناب شود. این ایجاد یک شکاف ارتباطی بین شما و شخص دیگر. برای کسی که وظیفه مدیریت دیگران چنین شکاف ارتباطی ترجمه می تواند به بهره وری ضعیف.

باز استقرار

ذهن خود را به بدن postured هنگام گوش دادن به دیگران است. گاهی برخی از بدن و مواضع می تواند به نظر می رسد بیش از حد تهدید آمیز برای طرف دیگر است که آنها ممکن است احساس اعتماد به نفس بیش از حد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس است. “تاشو اسلحه خود را ضربه زدن پای خود را, و یا به دنبال لب خود را تمام راه های نشان دادن نارضایتی, بی صبری یا علاقه نداشتن. در مقابل گوش دادن موثر می توان ارتباط برقرار کردن با یک نرم باز و استقرار. نگه داشتن بدن خود را شل و در نظر گرفتن آموزش رو به جلو را نشان می دهد که شما مشتاقانه در اطلاعات” با توجه به قانون جاذبه.

اجتناب از قضاوت

مطمئن شوید که شما گوش دادن بدون قضاوت فرد بیش از حد به شدت. حتی اگر شما نمی گویند یک کلمه در مورد احساسات منفی خود را در مورد طرف دیگر بدن شما را نشانه خواهد کرد که آنها را درک کنند که بهتر است برای نگه داشتن دهان خود را بسته است. به یاد داشته باشید که فرد تصمیم به اعتماد شما در حالی که به اشتراک گذاری اطلاعات. قضاوت آنها را بیش از حد به شدت تنها شکستن این اعتماد به نفس و شما نمی خواهد بشنود از آنها در آینده است. نگه داشتن باز غیرشخصی و ذهن شما باید انجام دهید همه حق است.

روشن شدن شک و تردید خود را به جای فرض پاسخ. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













روشن شدن شک و تردید

اگر شما چیزی را نمی فهمید روشن کردن آن با طرف دیگر است. فرض کنیم هر معنا و تصمیم گیری بر اساس چنین تفسیر است. مثلا خود سرپرست فروش ممکن است به شما اطلاع که فروش در یک منطقه خاص باید آهسته. در حال حاضر این به این معنا نیست که خرید و فروش در مناطق دیگر بی پیرایه باقی می ماند. شاید سرپرست است نه بررسی اعداد برای مناطق دیگر.

اگر فرض کنیم که در دیگر مناطق در حال انجام خوب, شما ممکن است تصمیم به انجام هر گونه تلاش های بازاریابی در این مکان. اگر فروش در مناطق دیگر تا پایان در سمت پایین تر خود را به طور کلی آمار فروش خواهد رنج می برند. سرزنش سرپرست فروش برای تقویت کلی بازاریابی تنها شما را مانند یک فقیر مدیر در مقابل دیگر اعضای هیات. بنابراین با فرض اجتناب از همه چیز و همیشه بتن پاسخ به پرسش های شما. این جلوگیری از خطاهای ارتباطات و اطمینان حاصل شود که مردم در حفظ و صحبت کردن به شما در مورد چیزهای مهم.

Maintain eye contact regularly while listening. (Image: pexels / CC0 1.0)

حفظ تماس با چشم به طور منظم در حالی که گوش دادن. (تصویر: pexels / CC0 1.0)













تکان و تماس با چشم

هنگامی که مردم برای شما صحبت می کنند آنها می خواهند بدانند که شما در واقع گوش دادن و نه صرفا نشستن در مقابل آنها. بهترین راه برای انجام این کار بدون وقفه بحث خود را با تکان در فواصل مناسب. این به آنها اعتماد به نفس صحبت کردن نگه دارید. به علاوه حفظ تماس با چشم از زمان به زمان. اگر شما نگاه در جاهای دیگر در حالی که یک فرد با شما صحبت آنها ممکن است فرض کنیم شما علاقه مند در آنچه که آنها می گویند. اما جلوگیری از خیره در چشمان خود را به طور مداوم برای مدت طولانی به عنوان این خواهد آمد که وحشت زده است.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما هفتگی ایمیل

سنتی مردانه کد: شکایت و توضیح

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im