موفق پیری: چرا همه گیر باعث شد من به بدفع الو قت گذراندن?

Q. من را تبدیل به یک حرفه ای procrastinator. از آنجا که ویروس ها و بودن خود قرنطینه وجود دارد و نه ضرورت در زندگی من; هیچ کس انتظار هر چیزی از من و من هیچ جایی برای رفتن. به عنوان یک موفقیت نیمه بازنشسته بازرگان, زندگی من پر بود و مشغول انجام کارهایی برای کسب و کار در تعامل با مشتریان و دیدن نوه من. من از دست سواری به شهرستان نوه من بیس بال بازی ها و برنامه های تابستانی مصرف آنها را به هالیوود باول. کتاب من و گروه دیگر با من آغاز شده و سه کتاب و در میانهی شب به پایان رسید و هر یک از آنها. من فقط می تواند هر چیزی را انجام داده است و بنابراین بر خلاف من. هر گونه پیشنهاد ؟ N. N.

عزیز N. N.

زندگی خود و بسیاری دیگر شده اند به طور ناگهانی قطع با هیچ راهکار در مورد نحوه مدیریت این مجموعه ناگهانی ضرر و زیان است. بیایید شروع با تلاش برای درک تعویق.

آن بوده است در اطراف یک مدت طولانی. فیلسوفان یونان باستان سقراط و ارسطو یک کلمه برای آن: akrasia. این دولت از اقدام در برابر قضاوت خود را بهتر. رسمی تر تعریف عمل به تاخیر انداختن و یا به تعویق انداختن مجموعه ای از وظایف است.

دارن تانگ co-سردبیر یک نشریه به نام آلفا بهره وری و متخصص در فن آوری و بهره وری و کسب و کار شناسایی چهار نوع از تعویق.

اضطراب تعویق: این امر برای مردمی که نمی مدیریت زمان و برنامه ریزی وظایف بیش از آنها می تواند دستیابی به. جلسه انتظارات باعث اضطراب و استرس است. برخی از معامله با این procrastinating.

سرگرم کننده تعویق: این procrastinator نه می خواهد انجام هر چیز دیگری از کار در دست. با بسیاری از چیزهای سرگرم کننده برای انجام آنها می تواند سرگرم کردن شروع یک کار خسته کننده و یا پروژه.

مقدار زیادی از زمان تعویق: این procrastinators پیدا کردن آن دشوار است برای شروع یک پروژه زمانی که آنها می دانند که مهلت دور است. این نوع از تعویق این است که اغلب در میان دانش آموزان است.

کمال تعویق: این مردمی تلاش برای بهترین و اغلب خود مهم است. ترس از اینکه کمتر از کامل می تواند فلج و بنابراین قریب به اتفاق آنها هرگز می توانید شروع کنید.

برخی یا هیچ یک از این ممکن است برای شما اعمال می شود. وجود دارد یکی دیگر از ابعاد به تعویق; که افسردگی است. افسردگی یک د-محرک و می تواند از ترکیبی از شرایط و موقعیت هایی که احساس می کنید خسته کننده باشد.

در نظر گرفتن بررسی این فهرست پیشنهاد شده توسط موسسه ملی پیری:

  • آیا شما احساس مداوم غم و اضطراب و یا “خالی” خلق و خوی ؟
  • آیا شما احساس نا امید کننده گناه بی ارزش و یا ناتوان ؟
  • آیا شما تحریک پذیر یا بی?
  • آیا شما از دست رفته علاقه به فعالیت هایی که می شد یک بار لذت بخش?
  • آیا شما خودتان را در داشتن انرژی کمتر و خسته?
  • آیا شما حرکت و یا صحبت بیشتر به آرامی ؟
  • آیا شما با داشتن مشکل در تمرکز و به خاطر سپردن و یا تصمیم گیری کنید ؟
  • خواب دشوار است و همچنین بیدار شدن از خواب در اوایل و یا خوابیدن بیش از حد?
  • شما به خوردن بیشتر یا کمتر از حد معمول و بدون برنامه ریزی برای از دست دادن یا افزایش وزن ؟
  • افکار مرگ یا خودکشی عبور ذهن شما را ؟ شما را ساخته اند اقدام به خودکشی?
  • آیا شما را از درد معده یا درد و سردرد و گرفتگی عضلات و یا مشکلات گوارشی بدون روشن شدن علت فیزیکی و/یا که نه شرق با درمان ؟
  • آیا شما گریه اغلب”

با توجه به موسسه ملی پیری اگر شما چند تا از این علائم برای بیش از 2 هفته شما ممکن است افسردگی است.

مقاله نویس نیویورک تایمز دیوید بروکس (مه 5 سال 2020) به ما داده است یک دیدگاه در چرا ما ممکن است احساس لغو شد. او با اشاره به همه گیر به عنوان “اولین حمله امریکا” “یک تهدید است که طرح میتوانست زندگی روزانه هر آمریکایی… و را لرزاند باستانی ما احساس امنیت.” او ادامه می دهد: “کل نسخه آمریکایی creed شد بر اساس یک فرض وجودی امنیتی است.” به نظر می رسد که رفته حداقل در حال حاضر. بنابراین خوب وجود دارد دلیلی برای احساس ناراحت و یا حتی افسرده.

هنوز وجود دارد چیزی است که می تواند انجام شود. در اینجا یک روش ساده “شروع” نکته از بازنشسته مهر و موم نیروی دریایی دریاسالار ویلیام McRaven در آدرس خود را به 2014 کلاس فارغ التحصیل از دانشگاه تگزاس است. آن را در مورد ساخت تخت خود را. او گفت: “اگر شما خود را از رختخواب هر روز صبح شما را مجبور به انجام این کار برای اولین بار از روز… و آن را تقویت میکند این واقعیت است که چیزهای کمی در زندگی مهم است.” او پیشنهاد کرد که اگر شما می توانید چیزهای کوچک شما می توانید چیزهای بزرگ.

برای رسیدگی به این مشکل تعویق در نظر گرفتن برخی از پیشنهادات زیر; صحبت با یک حرفه ای بهداشت و درمان از جمله به عنوان یک روانشناس ، مددکار اجتماعی و یا ازدواج و خانواده درمانگر. درخواست خود را متخصص داخلی توصیه. بررسی خود را با بیمارستان محلی برای حمایت از گروه ها و همچنین در نظر گرفتن یوگا و تای چی. همیشه در ارتباط ماندن با دوستان و خانواده به عنوان آنجا که ممکن است. در نظر داشتن یک “ناهار خود را” جمع آوری و در خانه خود را که در آن مردم به ارمغان بیاورد ماسک و فاصله از یکدیگر. تصمیم به ایجاد دو تلفن تماس در روز و استفاده از زوم محبوب ویدئو کنفرانس ابزار. اما اگر کسی افسرده است این سالم مراحل ممکن است دشوار است برای به انجام رساندن. به همین دلیل یک نقطه شروع ممکن است به آدرس افسردگی ممکن است و البته خود را به رختخواب.

با تشکر از شما, N. N. برای شما سوال خوبی است. راهنما وجود دارد و امید برای تغییر. امن و خوبی است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de