چین و چروک های جدید در مدرسه دعوا

نیمه خاموش کالیفرنیا, اجتماعی, اقتصادی و نهادی زندگی بود که دستور به دستگیری مرگبار COVID-19 همه گیر به نظر می رسد به کار می شود — البته در هزینه های بسیار زیاد.

جایی است که هزینه بیشتر آشکار از بسته شدن ناگهانی از مدارس دولتی خود را ارسال 6 میلیون دانش آموز در خانه به ادامه تحصیلات خود به عنوان بهترین آنها می توانند تحت قیمومیت معلمان در صفحه نمایش کامپیوتر و سر در گم پدر و مادر است.

از چنین بی دست و پا شرایطی یادگیری دشوار است و برای بسیاری از دانش آموزان به ویژه کسانی که در خانواده های فقیر می تواند آن را شکست که وسیعتر دولت در حال حاضر شرم آور “شکاف دستاورد.”

یک بحث در سراسر کشور آغاز شده است چگونه catch-as-گرفتن-می توانید تحصیل را به طور رسمی ثبت شده — آیا دانش آموزان ادامه خواهد داشت مدرج اختصاص داده خواهد شد خودسرانه نمرات فقط برای پر کردن در جاهای خالی در سوابق خود و یا باید درجه بندی به حالت تعلیق در مجموع یک هدف برخی از مربیان است.

Enika فورد-Morthel, سان فرانسیسکو, متحد, معاون سرپرست, برای آموزش اعضای هیئت مدیره مدرسه گفت این ماه که COVID-19 بحران است یک “فرصت در حال حاضر به شروع به استفاده از بازخورد به جای نمره برای توانمند سازی دانش آموزان ما به عنوان آموزان” گفت: “به طور منظم در یک وضعیت نمرات را می توان گاهی dehumanizing و disempowering.”

درجه بندی دانش آموزان نسبتا عنوان اهداف مهم — آشکار سوراخ در فرد دانش و مهارت و گفتن پدر و مادر و بزرگتر های عمومی چگونه به خوبی در مدارس در حال انجام کارهای خود است.

حذف نمرات به عنوان فورد-Morthel پیشنهاد را نه تنها صدمه دیده, دانش آموزان, اما کمک به استقرار آموزش و پرورش اجتناب از پاسخگویی به نتایج بلند مدت آن به دنبال اگر هرگز به صراحت بیان هدف است.

که ما به ارمغان می آورد به کنترل محلی و پاسخگویی طرح (LCAP) کالیفرنیا را ناشیانه به نام سیستم که قرار است نشان می دهد که چگونه مدارس با استفاده از پول اختصاص داده شده برای بستن شکاف دستاورد.

کالیفرنیا انجمن ها انجمن و انجمن کالیفرنیا مدیران مدارس خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به تعلیق سالانه LCAP فرایند برای یک سال. نوشتن سالانه LCAP گزارش 2020-21 سال تحصیلی 30 ژوئن آنها گفت: غیر ممکن خواهد بود از آنجایی که آنها نمی خواهد می دانم آن چه مقدار پول آنها را به صرف.

درخواست جلب تیز مخالفان از حقوق مدنی و طرفداران اصلاحات که شکایت دارند که بسیاری از مناطق سیفون کردن پول به منظور کمک به فقرا و زبان انگلیسی-یادگیری دانش آموزان در پایان کوتاه از شکاف دستاورد.

هفته گذشته Newsom صدور یک فرمان اجرایی تنظیم جدید LCAP مهلت Dec. 15 اما مقرر شده که 30 ژوئن مناطق خواهد شد که به گزارش آنها چگونه بوده است انجام آموزش از راه دور ارائه وعده های غذایی برای دانش آموزان فقیر و مراقبت از کودکان از اولین پاسخ دهندگان و کارمندان ضروری است.

Newsom عمل با خوشحالی از اعضای “سهام ائتلاف” بود که به مخالفت با مدارس’ درخواست تعلیق.

“با انجام مسئولیت خود برای ایجاد LCAPs محلات فرصتی برای رسیدگی هر چه زودتر به جای بعد عمیق عواقب ناشی از این بیماری همه گیر در فرصت های آموزش و پرورش بیش از 6 میلیون جوان کالیفرنیا و تنظیم یک دوره است که اولویت خود را به” جان Affeldt مدیریت وکیل در مکان عمومی, طرفداران, در بیانیه ای گفت.

در این نبرد بیش از پاسخگویی در بحران است و نه بیش از این.

در حالی که LCAPs قرار است به نشان می دهد که چگونه پول صرف خواهد شد در آینده برای بستن شکاف دستاورد دیگر دستگاه کالیفرنیا مدرسه داشبورد قرار است نشان می دهد که چگونه به خوبی در مدارس انجام شده در سالهای اخیر است.

دولت و وزارت آموزش و پرورش است درخواست از قوه مقننه به تعلیق رنگی مدرسه داشبورد و گفت که لغو سالانه آزمون های استاندارد با توجه به همه گیر شده داشبورد نامعتبر است.

همه گیر ناشی از کشمکش بیش از درجه بندی LCAPs و مدرسه داشبورد صرفا جدید چین و چروک پوست در طولانی مدت و بیش از بحث پاسخگویی به نتایج آموزشی.

CalMatters است که منافع عمومی و روزنامه نگاری سرمایه گذاری متعهد به توضیح چگونگی کالیفرنیا دولت و کنگره کار می کند و چرا از آن مهم است. برای داستان های بیشتر توسط دن والترز, رفتن به calmatters.org/commentary

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

آموزش سئو