از دست دادن ذهن خود را در گیر در خانه ؟ در اینجا چگونه برای پیدا کردن برخی از سلامت عقل در هرج و مرج

ما نویسندگان از زنان پول و طرز فکر موافق است که به منظور ایجاد و مدیریت پول شما باید اتخاذ طرز فکر درست. این به این معنی ترکیب افکار و نگرش ها و رفتار هایی که از یک زندگی سالم مالی.

همان حلقه درست برای تمام مناطق دیگر از زندگی ما است.

این بهار را به چالش کشیده است ما را با حوادث ویرانگر است که به طور کامل طرح میتوانست راه ما انجام کار و روابط و زندگی ما است. این وقایع ما خواسته اند به انعطاف پذیری و محوری ذهنی, احساسی و جسمی در راه است که تعداد کمی از ما تا کنون به نام شده است به انجام.

بسیاری از آنها تجربه آنچه ما را به عنوان توصیف عاطفی shutdown. این مؤثر است راه ما قادر به رفتن در مورد کسب و کار روزانه و فعالیت های. وقتی آنچه که اتفاق می افتد در خارج از ما می شود بیش از حد برای خود ما و تجربه ما یک مکانیسم دفاعی است که ما را محافظت می کند. این مکانیسم دفاعی impels ذهن برای رفتن به مبارزه-یا-حالت پرواز. آن را به عنوان اگر ذهن می گوید: “به اندازه کافی! من نمی توانم جذب این همه در یک بار. من از یک مغز شکستن!”

که زمانی که ما پیدا کردن آن سخت به تمرکز و یا به وضوح فکر می کنم. ما ممکن است پیدا کردن آن را دشوار است به انجام حتی ساده ترین وظایف است. اگر شما به خودتان پیدا کنید در چنین دولتی از آن زمان به گرفتن برخی از مراحل به صورت رادیکال مراقبت از خود را به طوری که شما می تواند به کاهش استرس و به مغز خود را به فضای آن را سزاوار دوباره.

در اینجا برخی از گام های اساسی برای به دست آوردن یک حس شخصی آرام و کنترل زمانی که به نظر می رسد جهان در حال سقوط از هم جدا.

ارائه یک حس عادی با روال ها و مراسم.

روال ها و آیین های ارائه قابل پیش بینی است که باعث کاهش استرس و به ما می دهد یک حس کنترل. توجه به عادی خود را از آداب و رسوم مانند چگونه شما را تخت و رفتار خود را صبح زمان آرام. این تقویت حس ظاهر ،

نگه داشتن یک برنامه منظم که آیا با کار یا فعالیت های دیگر.

شناسایی سه چیز شما می خواهید برای به انجام رساندن هر روز و برنامه آنها است. شکستن پروژه به نیش می زنند به اندازه وظایف و تبریک خود را در تکمیل هر مرحله یک گام در یک زمان.

به حداقل رساندن شرم از نوع بودن را به خودتان.

اجتناب از قضاوت خود را بر روی آنچه که شما در حال انجام می باشد. این غیر معمول بار. به جای لذت در تبریک خود را در برنده است. عمل خود-دلسوزی.

به جای گفتن خود را به “گرفتن لب بالا سفت” وقتی همه چیز به نظر می رسد دشوار است اذعان کرد که همه چیز واقعا دشوار است در حال حاضر. از خود بپرسید که چگونه شما می توانید مراقبت و آسایش خود را در این لحظات.

در درمان خود را به عنوان شما خواهد بود (امیدوارم!) رفتار با دیگران در همان وضعیت است.

انرژی با نشان دادن محبت به دیگران است.

نوشتن یک یادداشت دست نویس گفت: شما در حال فکر کردن در مورد کسی و ارسال آن به آنها را. تلفن تماس بگیرید تا ببینید که چگونه دیگران انجام می دهند. منظور ناشناس تحویل مواد غذایی به کسی که شما می دانید که اتحاد خود را از دست داده و یا دچار مشکلات مالی.

در حالی که ساخت یک تفاوت با دیگران این را نیز تقویت می کند و به شما توانایی برای ایجاد یک تفاوت. همچنین فعال شدن اندورفین و افکار خوب در شما کمک به آرامش و تنظیم سیستم عصبی.

خوراک مغز خود را – نه استرس خود را.

اگر شما عقده روحی اخبار و رسانه های اجتماعی شما در حال تغذیه استرس و اضطراب است. جلوگیری از باز شدن “عذاب و دل تنگی” فیلم های یوتیوب و منفی ویروسی پیام در گذشته توسط واقفین دوستان و اعضای خانواده.

از خود بپرسید چه شما مسئولانه نیاز به دانستن به نگه دارید تا تاریخ با رویدادهای جاری و پس از شناسایی یک منبع قابل اعتماد برای این. تصمیم به بررسی این یک بار در روز. این تعادل با سایت های که به یاد ما که چیزهای خوب اتفاق می افتد در جهان است.

دو منبع من در حال لذت بردن از “خبر خوب شبکه” وب سایت و John Krasinski را “خبر خوب” در یوتیوب.

تمرکز بر روی آنچه که شما می توانید کنترل.

راه ما قادر به کار در حال حاضر به حداقل تقلیل یافته و هدایت می شوید. ما می توانیم به راحتی احساس شکست داد. بنابراین بسیاری از چیزهایی که ما در شمارش در زمان های گذشته دیگر در دسترس ما. این می تواند باعث آشفتگی و نا امیدی.

شروع به شناسایی چیزهایی که شما می توانید کنترل و به شما روبرو می شوند محدودیت های تبریک خود را در یادگیری هر راه حل و یا راه های دیگر انجام. در حال حرکت از طریق این جنجال و هیاهو مستلزم آن است که ما فلکس و محوری.

به جای عباراتی مانند “من نمی توانم به دلیل…” با “چگونه می توانم?” یا “چه چیز دیگری ممکن است من به جای؟”

در حال حرکت به دور از استرس های بی مورد و احساس غرق شدن به تمرکز بیشتر و وضوح نیاز به تمرین دارد. این مستلزم آن است که ما عمدا گام های کوچک را در عمل هر روز اگر ما موفق شوند.

به عنوان هر یک از ما می پرسد خودمان چگونه ما باید در پاسخ به رویدادهای اخیر این مهم خواهد بود تا نشان دهد به عنوان بهترین های ما خودشان با کشت مناسب طرز فکر به منظور ایجاد بزرگترین تفاوت است.

Patti پنبه کار می کند با مدیران و صاحبان کسب و کار و شرکت های خود را به بالا بردن و حمایت رهبری در همه سطوح. تماس با او از طریق ایمیل در [email protected]

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>