چگونه مدیتیشن می تواند کمک کند در طول CCP Coronavirus مستند

با بسیاری از مردم احساس ذهنی تاکید کرد با توجه به CCP coronavirus قرنطینه لازم است که مراقبت مناسب گرفته شده است برای حفظ سلامت روانی در یک دولت خوب. با توجه به مقاله اخیر منتشر شده توسط دانشکده پزشکی هاروارد مدیتیشن و یوگا می تواند کمک به مقابله با این وضعیت. مقاله نوشته شده توسط روانپزشک جان تیز اشاره می کند که مدیتیشن آرام بخش بر روی مردم است و آنها می توانند یاد بگیرند که برخی از ساده تکنیک های مدیتیشن از طریق برنامه های مانند آرامش یا Headspace. تیز حتی دستورالعمل را به یک روش ساده به نام “مربع تنفس.”

“تجسم نفس خود را در سفر همراه یک مربع است. به عنوان شما به دنبال دستورالعمل به دم نفس خود را نگه دارید و یا بازدم تعداد به آرامی به سه نفر در هر طرف. سعی کنید آن را در حال حاضر. استنشاق تا اول طرف از مربع است. به آرامی تعداد یک, دو, سه. نگه داشتن نفس خود را در بالا. یک, دو, سه. بازدم پایین سمت دیگر میدان. یک, دو, سه. سپس با نگه داشتن نفس خود را در سراسر پایین. یک, دو, سه. بعد از چند دقیقه از این شما باید احساس آرامش و اعتماد محور” او نوشت: در دانشگاه هاروارد وبلاگ. در اینجا چهار روش مراقبه به شما کمک خواهد کرد مقابله با کروناویروس مستند.

1. از بین بردن اضطراب

مدیتیشن با تمرکز بر ریشه یک فرد در لحظه حاضر است. آن را تشویق می کند مردم را به سر و صدا بیش از حد در مورد گذشته و یا آینده است. این پزشک اعتماد به نفس برای مقابله با انزوا. آنها را متوقف نگرانی در مورد روش های متعدد این ویروس می تواند آنها را تحت تاثیر قرار. در عوض پزشکان خود را نگه سرد به دنبال پروتکل های ایمنی برای محافظت از خود و ذهن خود را به انجام کاری مفید و یا سرگرم کننده است.

یک مطالعه در 2,466 افراد به اثبات قطعی مدیتیشن کاهش سطح اضطراب. مطالعه دیگری به آموزش مدیتیشن به 18 نفر و به دنبال آنها را برای مدت سه سال. به شرکت کنندگان نمایش داده می شود کاهش سطح اضطراب در دراز مدت. 8-هفته پژوهش از مدیتیشن با تمرکز حواس یافت که در آن به حداقل برسد احساسات پارانویا, اجتماعی, اضطراب حملات هراس و وسواس رفتارهای افراد آن.

2. تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از چیزهایی که شما باید تمرکز بر روی به نگه داشتن خود را امن از COVID-19 است که برای تقویت ایمنی خود را. در این راستا مدیتیشن می تواند بسیار مفید باشد. “مراقبه ممکن است قادر به تقویت سیستم ایمنی بدن با تأثیر مثبت ژن های درگیر با عفونی چرخه. با استفاده از به طور منظم خود هیپنوتیزم به عنوان یک روش آرامسازی تا به حال اثرات مثبت بر لنفوسیت—یک نوع از سلول های سفید خون کمک می کند که تولید آنتی بادی ها و سلول های از بین بردن آن می تواند باعث آسیب. مراقبه ظرفیت برای کاهش سطح استرس می تواند یک اثر حذفی در بهبود سیستم ایمنی بدن با توجه به این واقعیت است که استرس همراه است با کاهش پاسخ ایمنی بدن” با توجه به روانشناسی امروز.

مدیتیشن می تواند به کاهش احساس افسردگی. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













3. درمان افسردگی

مطالعات مختلف بر افسردگی نشان داده است که مدیتیشن قادر به کاهش احساس تنهایی در میان مردم که رنج می برند از این بیماری است. افراد افسرده که تمرین مدیتیشن به آرامی بهبود می یابند از خود کم خلق و خو. یک مطالعه از 400 بلژیک کشف شده است که تمایل خود را برای تفکر منفی و استرس و افسردگی باقی مانده در سطوح پایین حتی شش ماه بعد از آنها با ارائه آموزش مدیتیشن.

ترویج مهربانی

نگرانی در مورد CCP coronavirus می تواند مردم را به نوبه خود در برابر هر یک از دیگر. آنها می تواند تبدیل به uncaring تلخ و پارانوئید در مورد سایر انسان ها. زمانی که جمعیت قابل توجهی از جامعه تسلیم به چنین نگرش آن می تواند تبدیل به بسیار خطرناک است. مدیتیشن می تواند به مقابله با این مسئله پس از عمل شناخته شده است که باعث احساسات مثبت و احساسات از شفقت. مراقبه به طور منظم باعث می شود مردم نوع, چیزی است که هر جامعه متاثر از COVID-19 جدی نیاز دارد در حال حاضر.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما هفتگی ایمیل

در طول CCP ویروس مستندات حیات وحش است که مصرف بیش خیابان

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im