اینجا چرا HBO پری میسون در حال بازگشت به ریگ لا برای سری جدید

پری میسون شده است یک تلویزیون نماد پس از 1950s, ازلی دادگاه وکیل که نافذ cross-examination به ناچار موجب صرفه جویی در روز.

شخصیت ایجاد شده توسط نویسنده Erle استنلی گاردنر. یک وکیل که برای حمایت از حقوق خود محروم مهاجران و مردم از رنگ گاردنر بعد تبدیل به نوشتن شروع با پالپ داستان و رمان در دهه 1930 در راه خود را به نوشتن 151 کتاب و فروش 325 میلیون نسخه. گاردنر که زندگی و کار در کالیفرنیا برای بیش از 30 سال است یک نمایشگاه دائمی در Temecula Valley موزه.

که در اوایل خمیر نسخه از پری میسون است و نزدیک به یک ابداع شده در حال حاضر برای HBO.

این مجموعه ویژگی های یک نوآر نگاه اما بسیاری از نگرش مدرن. نشان می دهد سخت به نظر می رسد در مسائل مربوط به نژاد و طبقه و جنسیت: سه زن — وکیل دستیار دلا (Juliet Rylance); انجیلی واعظ خواهر آلیس (Tatiana Maslany); و خلبان و بازرگان Lupe (ورونیکا شاهین) — پیچیده قوی و هوشمند اما به طور مداوم بالا بردن در برابر محدودیت های جامعه خود را.

میسون در اصل برای رفتن به با بازی رابرت داونی جونیور است که تولید را نشان می دهد اما Matthew Rhys (“The Americans”) را در بخشی. پس از یک تلاش اولیه بود که اوراق داونی در آورده Rolin جونز و ران فیتزجرالد (که قبلا در تیمی در “علف های هرز” “ایالات متحده تارا” و “Friday Night Lights”) به عنوان showrunners.

در اینجا در این گفتگو که ویرایش شده و تغلیظ شده این دو بحث در مورد تجربه خود را با نشان می دهد و به همین دلیل این احساس مربوط به امروز است.

چگونه شما می توانید درگیر با پری میسون?

جونز: من به دنبال یک فرفره شنیده شد Perry Mason پروژه و من همین واکنش هر کس دیگری بود “چرا ؟ که تقاضاهای مصرانه برای دیدن که؟”

زمانی که من آمد بر من تقریبا بلافاصله فکر ران — ما تا به حال مشغول به کار در یک زن و شوهر را نشان می دهد و ما به اشتراک گذاشته یک نوع از داستان حس و ران را دوست دارد pulp fiction مسائل و من واقعا دوست داشتم ایده نوشتن در مورد لس آنجلس.

چگونه شما شکل از چگونه برای نوشتن “پری میسون” برای سال 2020?

جونز: تنها چیزی که HBO به ما گفته بود آنها می خواستند متنوع بازیگران.

فیتزجرالد: مواد آنها قبلا بود قطعا رفتن راه های مختلف, بنابراین ما شروع به بیش از. رمان شروع در اوایل ’30s بنابراین ما گفت: “اجازه دهید وجود دارد.” وجود چنین تفاوت بین Perry Mason در آن اوایل رمان و Raymond Burr شخصیت — در اوایل کتاب او مانند یک محقق او را به سختی در دادگاه در همه — پس از آن اجازه دهید یک prequel در مورد چگونه آن مرد رو به این چیز. ما در حال رفتن به شروع قبل از گاردنر اول کتاب و در پایان فصل اول ما در حال رفتن به شما را به اولین خط از اولین رمان.

جونز: این یک منبع داستان. سؤال “چه خواهد Erle استنلی گاردنر آیا اگر او در اینجا در حال حاضر نوشتن برای HBO?”

نام Perry Mason فورا قابل تشخیص است. آیا شما نگران پیر-زمان طرفداران نشان می دهد و یا رمان?

فیتزجرالد: او مانند یک شخصیت نمادین. در آمازون در حال حاضر وجود دارد یک ستاره نقد و بررسی و نشان می دهد حتی نمی رتبهدهی نشده است — آن را فقط به خاطر اینکه ما را سری است Raymond Burr یکی. مقدار زیادی از مردم ناراحت خواهد بود اما ما دیده ایم بسیاری از دادگاه درام و من نمی دانم که یک راه برای نوشتن آن در یک راه جدید است.

جونز: او شروع می شود به عنوان یک محقق آمده اما در همه آن پری میسونرا برخی از زمان و او برای رفتن به یک وکیل. برخی از افراد نفرت-سازمان دیده بان و من امیدوارم که با قسمت 8, آنها فکر می کنم “خوب بود که بیشتر محترمانه از من فکر کردم.” آنها را ببینید 9,000 تخم مرغ عید پاک در همه جا..

شما به عنوان خوانده شده تمام گاردنر ، آن را فقط یک سوراخ خرگوش شما سقوط کرد و یا آن را نیز سازنده است ؟

فیتزجرالد: این واقعا سرگرم کننده بود, اما آن را نیز به ما یک حس دوره و از آنچه که تصور او از عدالت بود.

چه شد درخواست تجدید نظر از نوشتن برای Matthew Rhys?

جونز: ما تمایل جذب به سمت بازیگران مانند متیو که یک محدوده بزرگ و کمدی لغو احکام صادره ی به خصوص با این نسبتا تاریک داستان ما نیاز به فشار هر اونس است. اما با متی ما بیشتر دوست داشتم توانایی های خود را به تعجب و به نوبه خود بر روی یک سکه. پیدا کردن کسی که این لذت بخش اتاق بازرگانی صورت برای کل کشور ولز — او بسیار شیرین و دوست داشتنی — اما او می تواند شیر را به یک سطح از خشم و آن را واقعا به خوبی به عنوان ما در حال نوشتن صحنه های به می دانم که او است که مخزن. شما می خواهید منجر شود که می توانید تمام آن رنگ.

چقدر شما کار با همه بازیگران به عنوان فصل رفت ؟

جونز: ما هر دو نویسان بنابراین ما استفاده می شود به گوش دادن به بازیگران و دیدن آنچه که آنها پیدا کنید; شما در حال نوشتن برای بازیگران بنابراین شما ادم سفیه و احمق اگر شما در حال رفتن به می گویند: “شما رو به انجام این کار تنها راه آن را در مغز من.” به عنوان شما می توانید عمیق تر به قسمت نقش ها ساکن بدن خود را.

فیتزجرالد: آینده از آن شما می خواهید خود را به نوشتن اما شما می خواهید شخصیت به طور مشترک با بازیگران و کارگردان. این است که چگونه شما می توانید بهترین کار است. ملاقات ما با هر بازیگر افست در مورد شخصیت خود را به دیدن اگر آنها تا به حال ایده و ما سعی در ترکیب چیزهای که.

جونز: ما یکی از اولین جلسات با Shea Whigham در مائوئی شکر آسیاب سالن در Tarzana.

صحبت که چقدر شما سعی کنید به لس آنجلس یک شخصیت را در نشان می دهد ؟

Rolin: این شهرستان جذاب بنابراین ما می خواستم به یک نکته از این کلاه را فراموش لس آنجلس به مکان های که نیست لزوما در دیگر noirs. اولین بار شما دیدن پری او را در این محل به نام Ptomaine تامی و اگر شما یک Angeleno شما می دانید وجود دارد یک محل به نام اصلی تامی برگر همه جا, خوب, محل اصلی برای چیلی برگر بود Ptomaine تامی.

فیتزجرالد: این مایه تاسف است که در لس آنجلس پاره همه چیز پایین و به سختی وجود دارد هر چیزی در اطراف از آن دوره پس از آن بسیاری از اثرات مسائل و بازآفرینی ، آن را می شود بیشتر درگیر روند اما این مهم است که به حق آن را دریافت.

فساد و نژادپرستی در پلیس احساس هر دو دوره مناسب و متاسفانه به موقع. چقدر شما فکر می کنم در مورد تشابه بین آن زمان و در حال حاضر در حالی که نوشتن?

فیتزجرالد: مردم می پرسند “چرا کار می کنی پری میسون در حال حاضر؟” اما ما احساس شما می توانید بحث در مورد چیزهایی که در جهان امروز قاب در 1930s و مردم خودم احساس می کنم آنها در حال سخنرانی در یک راه خاص.

جونز: من نمی خواهم این نمایش بود که به موقع. چه کسی می خواهد که ؟

فیتزجرالد: این خیلی غم انگیز است. چه چیزی تغییر کرده است ؟ ترس که شخصیت پل دریک احساس می کند به عنوان یک میان پلیس — حتی به عنوان یک پلیس خود را—همان است که آن را برای سیاه مردان امروز.

شده اند وجود دارد سری دیگر از “Hill Street Blues” به “سیم” است که در نگاه این سیستم بیشتر در راه صادقانه تر اما آیا شما فکر می کنم تلویزیون به طور کلی و استاندارد رویه های پلیس نشان می دهد نیاز به تغییر ؟

جونز: بله. وجود دارد بیش از حد بسیاری از پلیس را نشان می دهد به هر حال — و نه به خاطر هالیوود در تلاش بود تا آن ها پلیس اما به صورت فرمولی و تلویزیون و این یکی از آن داستان که در آن شما باید چشمگیر و افراد جدید می آیند به زندگی خود را هر روز. اما در حال حاضر من فکر نمی کنم شما در حال رفتن برای دیدن پلیس به عنوان قهرمانان در حالی که برای. تمام این مفروضات در مورد “ما مردمان خوب در برابر بد” هستند ،

فیتزجرالد: من امیدوارم که این تغییر ما هستند در این نوع از داستان گفته می شود. آن را کردم به صحبت در مورد در یک راه واقعی برای تکرار زندگی. ما نیاز به دیدن حقیقت از آنچه در جریان است در حال حاضر.

‘پری میسون’

زمان: 9 p. m. روز شنبه, مارس 21 ژوئن

کانال: HBO

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de