دشمنان از مدارس در حال دشمنان از دانش آموزان

دکتر Thomas Sowell منتشر شده است و فقط "منشور مدارس و دشمنان خود را."او ارائه واقعی نمرات آزمون از دانش آموزان

توسط AKHBAREBARTAAAR در 18 تیر 1399

دکتر Thomas Sowell منتشر شده است و فقط "منشور مدارس و دشمنان خود را."

او ارائه واقعی نمرات آزمون از دانش آموزان سنتی در مدارس دولتی و مدارس در ایالت نیویورک, وزارت آموزش و پرورش سالانه زبان انگلیسی, هنر تست و آزمون ریاضیات.

Sowell می دهد نتایج حاصل از آزمون در مدارس مانند KIPP, موفقیت, آکادمی کشف مدارس غیر معمول مدارس دستاورد برای اولین بار به عنوان به خوبی به عنوان سنتی شهر نیویورک مدارس دولتی. در زبان و هنر آزمون اکثریت منشور مدرسه دانش آموزان, بسیاری از آنها سیاه و سفید و یا اسپانیایی, تست مهارت یا بالاتر. موفقیت خود را نسبت نزدیک به 5 به 1. در آزمون ریاضیات 68 درصد از مدارس' 161 سطح کلاس تا به حال اکثریت دانش آموزان تست مهارت. در سنتی مدارس دولتی 177 درجه سطح فقط 10 درصد اکثریت دانشجویی خود را تست مهارت.

در آوریل 2019, وال استریت ژورنال گزارش داد که 57 درصد از سیاه و 54 درصد از اسپانیایی منشور دانش آموزان مدرسه گذشت ایالت ELA در مقایسه با 52 درصد از دانش آموزان سفید در سطح ایالت. در دولت ریاضی آزمون 59 درصد از دانش آموزان سیاه پوست و 57 درصد از اسپانیایی ها در شهرستان منشور مدارس تصویب به عنوان مخالف به 54 درصد از دانش آموزان سفید در سطح ایالت.

Sowell می گوید: "در عرصه آموزشی که در آن شکست شده است هنجار — مدارس کم درآمد و اقلیت ها محله -- این است که موفقیت قابل توجهی در موفقیت. چه به همان اندازه قابل توجه است که چگونه ناخواسته این موفقیت شده است در بسیاری از مکان ها. چه شده است به خصوص قابل توجه است که از آن شده است که بسیاری حاکی موفق مدارس که به نظر می رسد که کشیده ترین خصومت هر دو در گفتار و در کردار." رایج ترین شکل از که خصومت ساده و قانونی و محدودیت های تعیین شده در تعدادی از مدارس مجاز و بدون توجه به اینکه آیا مدارس در حال تولید خوب یا بد نتایج آموزشی.

آموزش و استقرار داشتن ملت قدرتمند ترین اتحادیه کارگری به گوش رهبران سیاسی. آنها از دست دادن بزرگ بالقوه است که اگر پدر و مادر قادر به انتخاب کردن از ضعیف دستیابی به مدارس دولتی است. برای مثال در شهر نیویورک وجود دارد بیش از 50 ، 000 دانش آموزان در لیست انتظار برای ورود به مدارس. به ازای هر دانش آموز هزینه های تاپ 20 ، 000 دلار در سال است. اگر تمام دانش آموزان در لیست انتظار بودند قادر به بستری در مدارس که ترجمه به یک میلیارد دلار از دست دادن سنتی مدارس دولتی. یک کاهش قابل توجهی در سنتی عمومی در مدرسه حضور به معنی کمتر معلمان شاغل. که به معنی کاهش حق عضویت اتحادیه از آنجا که اکثر منشور معلمان مدرسه نیست اعضای اتحادیه. منشور مدارس' نرخ رشد از سال 1990s بوده است قابل توجه است. از سال 2001 تا سال 2016 ثبت نام در سنتی مدارس دولتی افزایش یافت 1 درصد در حالی که ثبت نام در مدارس رز 571 درصد است.

Sowell اشاره می کند که همه مدارس موفق هستند. عدم منشور مدارس خود را می توانید منشور لغو قطع دسترسی به بودجه عمومی است. که در تضاد کامل با شکست و فاسد سنتی مدارس دولتی است که در ادامه به ناهار خوردن در طریق عمومی است. موفق منشور مدارس تهدید واقعی برای سنتی اتحادیه مدارس دولتی.

هیچ مدرسه منشور در Sowell مطالعه شده است موفق تر از موفقیت آکادمی منشور مدارس در هارلم بدفورد-Stuyvesant و برانکس جنوبی — و هیچ کدام بوده است بیشتر وحشیانه حمله در گفتار و در کردار. نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio به صراحت مبارزه کرد و در مقابل مدارس و گفت: "من عصبانی در مورد privatizers. من مریض و خسته از این تلاش برای خصوصی سازی گرانبها ترین چیزی که ما نیاز داریم — آموزش عمومی."

در یکی دیگر از محل Sowell گفت: "ما شنوم که "Black lives matter" اما آنها به نظر می رسد موضوع تنها زمانی که کمک می کند که سیاستمداران به آرا و یا وقتی که شعار کمک می کند تا عوامفریبی سیاسی اهریمن جلوه دادن پلیس. دیگر 99 درصد از زندگی نابود شده توسط افرادی که پلیس به نظر نمی رسد به جذب تقریبا به همان اندازه توجه در رسانه ها."

در سال 2016 جلسه NAACP هیئت مدیره تصویب قطعنامه ای که خواستار توقف در مدارس. در میان NAACP دلایل این بود که می خواست آن را منشور مدارس به خودداری از "اخراج دانش آموزان که در مدارس دولتی وظیفه دارند که به آموزش" و "بس به تداوم عملا تفکیک از بالاترین نمایشی کودکان از کسانی که آرمان ممکن است بالا باشد اما که استعدادهای هنوز به عنوان آشکار است."

است که یک چشم انداز نشان می دهد که هیچ سیاه و سفید کودکان دریافت مناسب و معقول از آموزش تا زمانی که همه سیاه و سفید کودکان دریافت آموزش مناسب و معقول. مردم سیاه و سفید نمی توانیم برای سرگرم کردن چنین چشم انداز و سایر حملات موفقیت تحصیلی است.

Walter E. Williams یک استاد اقتصاد دانشگاه جورج میسون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن