دلتنگ کلاه و تجارت حراج دلیل دیگری است که به هیچ کس با سرعت بالا راه آهن پروژه

نتایج آخرین کالیفرنیا کلاه و تجارت حراج هستند و آنها خوب نیست —به خصوص برای دولت راه آهن با سرعت بالا پروژه.پس

توسط AKHBAREBARTAAAR در 11 خرداد 1399

نتایج آخرین کالیفرنیا کلاه و تجارت حراج هستند و آنها خوب نیست —به خصوص برای دولت راه آهن با سرعت بالا پروژه.

پس از فوریه حراج آلودگی مجوز آورده $613 میلیون دلار به خزانه دولت این مسافت برای سه ماهه حراج مه بود لاشی $25 میلیون. این رقم پایین بود و انتظار می رود با توجه به کروناویروس همه گیر و پناهگاه در محل سفارشات کاهش سفر و در نتیجه تقاضا برای تولید گازهای گلخانه ای کمک هزینه. اما از آنجا که راه آهن با سرعت بالا پروژه در حال حاضر در درجه اول بودجه خود را 25 درصد سهم از کلاه و تجارت درآمد حاصل از مزایده ناموفق مانند این می تواند در نهایت مانع کمک های مالی خود را و ساخت و ساز.

با سرعت بالا راه آهن پروژه زیر رو به رشد دو حزبی فشار است. در فوریه. 2019, رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom پیشنهاد پوسته پوسته شدن پشت پروژه در دولت خود را از دولت بیان اما به سرعت راه می رفت که ایده بازگشت. بعد دولت های متعدد مجمع اعضای دموکرات از کالیفرنیا شناور ایده انحراف گلوله قطار پول به شهری انبوه پروژه های حمل و نقل. در این سال Assemblymembers لوز ریواس, D-لوس آنجلس و لورا فریدمن D-گلندیل معرفی یک لایحه که نیاز به کالیفرنیا راه آهن با سرعت بالا قدرت (CHSRA) برای اولویت بندی پروژه های که افزایش ridership ترین, که به طور ضمنی به معنی کسانی که در پرجمعیت جنوب کالیفرنیا.

Assemblymember جیم پاترسون, R-فرزنو قانون پیشنهادی که مانع از CHSRA از فرار از حکم خود را به تکیه بر عامل یارانه ها. اخیرا Assemblymembers وینس Fong, R-Bakersfield و کوین Kiley, R-Sacramento, پیشنهاد دو سال توقف با سرعت بالا راه آهن پروژه با آن cap-and-trade بودجه منحرف به آموزش و پرورش است.

قانونگذاران ببینید که آن را کاملا روشن است که با سرعت بالا راه آهن پروژه ارائه خواهد شد در آنچه وعده داده شده بود به رای دهندگان در سال 2008. اگر آن را تا کنون به اتمام قطار گلوله نمی خواهد بود قادر به اجرای بدون عامل یارانه ها. آن را نمی خواهد به حمل مسافر از سان فرانسیسکو به لس آنجلس در کمتر از سه ساعت است. آن را نمی خواهد به طور معنی داری کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

نه تنها آن را موفق به ارائه آن بسیار مهم تضمین می کند اما در دراز مدت روند ممکن است این پروژه را پیش بینی حتی bleaker. هنگامی که رای دهندگان مورد تایید راه آهن با سرعت بالا پروژه برنامه ریزان رود جمعیت کالیفرنیا برای رسیدن به 60 میلیون نفر تا سال 2050 به این معنی است که بسیاری از پتانسیل مسافران قطار را می توان انتخاب میان شهری های حمل و نقل.

اما در سال های اخیر کالیفرنیا رشد جمعیت بوده است آسیاب را متوقف کند. اخیر وزارت اقتصاد و دارایی برآورد نشان می دهد کالیفرنیا با افزایش جمعیت تنها با 0.2 درصد در سال گذشته. در صورتی که نرخ رشد می شود طبیعی جدید دولت فقط می خواهم که 42 میلیون نفر در سال 2050. و حتی 0.2% سالانه رشد جمعیت ممکن است یک دست بالا گرفتن. در این سال در کالیفرنیا به خوبی می تواند دیدن یک کاهش جمعیت به عنوان COVID-19 نگرانی کاهش مهاجرت و تعداد فزاینده ای از کارگران با تکنولوژی مجاز به کار از راه دور—و گاهی اوقات خارج از دولت است.

امیدوارم COVID-19 یک حافظه دور قبل از کالیفرنیا راه آهن با سرعت بالا سرویس ایمیل – اگر آن را همیشه می کند – اما مداوم ترس از سرایت و تغییرات عادت می تواند باعث کاهش جرم استفاده از حمل و نقل و سفر الگوهای برای آینده قابل پیش بینی. به حدی که مردم را در سفرهای بین 200 و 500 مایل آنها را بیشتر به احتمال زیاد سفر با ماشین از به اشتراک گذاشتن فضا با به طور بالقوه آلوده غریبه در هواپیما و اتوبوس و یا قطار تا زمانی که وجود دارد یک واکسن برای COVID-19.

Amtrak ridership کاهش یافته است 95% بین ماه های مارس و آوریل. در منطقه خلیج بارت در حال برنامه ریزی برای 70 ٪ پایین تر راه آهن ridership در 2020-2021 سال مالی تنها با بهبود نسبی در سال های پس از. بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن می گوید که انتظار ندارد 2019 سطح مسافرت هوایی "به بیش از تا 2023" و حتی در سال 2025 جهانی سفر و تقاضا هنوز هم می شود "10% پایین تر از پیش بینی قبلی" با توجه به دراز مدت اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس.

کاهش رشد جمعیت و کاهش تمایل به سفر باید نیروی رو به پایین مشابه تجدید نظر به دولت را با سرعت بالا ridership تخمین می زند که تا حد زیادی تورم آغاز خواهد شد. و به طور قابل توجهی کاهش یافته cap-and-trade درآمد حاصل از صندوق پروژه برای یک حساب در دست است. دولت و قوه مقننه باید تقاضا به روز شده و هزینه واقعی و ridership بینی. از آنجا که هزینه های ridership آمار و ارقام و جدول زمانی در حال شدید متفاوت از آنچه رای دهندگان تایید شده در سال 2008 رای دهندگان پس از آن باید تصمیم بگیرند که آیا و چگونه با سرعت بالا راه آهن پروژه همچنان ادامه دارد.

مارک Joffe ارشد تحلیلگر سیاست در دلیل پایه و اساس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن