تخریب Junipero Serra اساسنامه قرار دادن ماموریت در لبه دیگران کار بر روی آموزش در مورد تاریخ استعماری

مجسمه ها و نمادهای دیگر تجلیل Junipero Serra یک مستعمره اسپانیایی و از چهره های پیشرو در کالیفرنیا, مبلغ, تاریخچه آمده اند تحت آتش به تازگی, به عنوان, حقوق مدنی, طرفداران ایالت انتخاب کنید تا گوشته از همتایان خود در سراسر کشور — که به نام برای برداشت از بناهای تاریخی در تمجید برخی از نقاط کشور از برجسته ترین برده دارندگان.

توجه کشور در هفته های اخیر متمرکز شده است در پلیس آمریکا نژادپرستی نظاممند و راه هایی که این کشور تاریخی گناهان — مانند برده داری و نسل کشی بومیان آمریکا — ادامه به نفوذ در حال حاضر. حساب با ایالات متحده آمریکا تاریخ است ناشی از تظاهرات که فوران در پی جورج فلوید, سیاه Minnesotan مرگ در روز یادبود زمانی که یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه.

بخشی از این گفتگو به ویژه از اواخر سال است زنده مناظره که در مورد شخصیت های تاریخی کشور انتخاب افتخار با بسیاری از طرفداران خواستار حذف مؤتلفه مجسمه در جنوب و همچنین به عنوان برده-داشتن پدران بنیانگذار مانند توماس جفرسون.

اما در کالیفرنیا در این سرا و دیگر فاتحان اسپانیایی که میراث برای لحظه درخشش بزرگ و در حال حاضر رو تمدید خشم.

معترضان در مرکز شهر لس آنجلس سرنگون یک سرا مجسمه در نزدیکی اتحادیه ایستگاه در چهار شنبه, ژوئن 20. یکی دیگر از مجسمه سررا به پایین آورده شد در سان فرانسیسکو در روز جمعه. چندین مجسمه — اختصاص داده شده به سرا و دو چهره های دیگر — در سن پدرو بودند مخدوش و سپس تعمیر بیش از آخر هفته.

در این ماموریت سن گابریل Arcangel که در آن مشابه سرا تندیس تخریب شد و در سال 2017 کارکنان و اجرای قانون محلی اقامت به خصوص مراقب باشند در این هفته با توجه به ستوان برایان Kott با سن گابریل اداره پلیس.

“اداره پلیس آگاهی تاریخی مجسمه در مقابل سن گابریل ماموریت کلیسا و مسائل اطراف آن حضور” Kott گفت. “همانطور که با کل جامعه ما در حال انجام وظایف اصلی ما برای حفاظت از زندگی و اموال با ارائه اضافی گشت و نیز در تماس با کلیسا به آدرس هر گونه نگرانی که ممکن است داشته باشد.”

تا کنون وجود داشته است هیچ برنامه ریزی تظاهرات و یا خرابکاری در سایت گفت: Terri Huerta ماموریت مدیر توسعه و ارتباطات است. برای این ماموریت کار بر روی حساسیت های فرهنگی است که جدید نیست هورتا گفت.

ماموریت کار کرده است در سه سال گذشته در “چه ما در حال نمایش تاریخ ما و بهترین راه برای داستان با حساسیت بیشتر و کار به سمت یک heeling روند,” او گفت:.

سررا فعال بود در اسپانیایی تفتیش عقاید و بعد از آن رهبری تیم اول از مبلغان مذهبی اسپانیایی به کالیفرنیا در سال 1769 که منجر به قتل و اسارت هزاران نفر از مردم بومی و محروم از بسیاری دیگر از هویت فرهنگی خود را.

بخشی از برخورد با مسائل جاری از نژادپرستی نظاممند بسیاری از طرفداران گفت: باید مقابله با این کشور استعماری میراث برده داری و نسل کشی است. و آن را با نماد.

نمادهای اسپانیایی استعمار را می توان در سراسر کالیفرنیا بزرگترین در میان آنها دولت 21 ماموریت و بسیاری از مجسمه های اختصاص داده شده به کسانی که آنها را تاسیس.

سال آینده سن گابریل ماموریت خود را داشته سالگرد 250 و مقامات می گویند آنها امید به قرار دادن برخی از این نمادها به بیشتر زمینه. سوالات تاریخی تضمینی تر شدن فوری هورتا گفت. که به پایان ماموریت کار کرده است با لس آنجلس اسقف اعظم خوزه گومز به عنوان به خوبی به عنوان قلمرو مذهبی اسقف اعظم بومی آمریکا نگرانی های وزارت.

برای تقریبا 20 سال سیلویا Mendivil Salazar کرده از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از لس آنجلس آن را به عنوان یک هماهنگ کننده داوطلب برای بومی آمریکا نگرانی های وزارت. او گفت: این مجسمه سرا نمایندگی دردناک تاریخ برای بومیان آمریکایی است.

“دیدن یک مجسمه در سرزمین های سنتی که در آن واقعه رخ داده است دردناک است” گفت: Mendivil Salazar که یک کاتولیک و عضو یک قبیله بومی آمریکا از جنوب آریزونا. “این ریپ مردم جدا است.”

Mendivil سالازار گفت که او می خواهم برای دیدن سرا مجسمه های جایگزین با پلاک ادای احترام به محلی مردم بومی و سهم خود را به این سرزمین که در آن بسیاری از زندگی می کنند.

اسپانیایی استعمار و مذهب کاتولیک او اشاره کرد در هم تنیده هستند. دکترین کشف — طراحی و توسعه از فلسفه های ترویج شده توسط پاپ نیکلاس پنجم در 1452 — یک ریشه نهادی نژادپرستی Mendivil سالازار گفت.

آن را پاپ بخشنامه برای حمله به ضبط زانو در آوردن و کاهش افراد به برده داری, او گفت:. که مجموعه بنیاد اسپانیایی فتوحات و خیلی از نژادپرست تاریخ است که سایه افکنده داستان غربی گسترش Mendivil سالازار گفت.

“حتی در این زمان حاضر ما در حال پرداختن به ماموریت عصر. تروما و قتل عام هزاران نفر از مردم بومی” Mendivil سالازار گفت. “آن همه می رود به دکترین کشف راه ماموریت سیستم توسعه داده شد.

“زمانی که نژاد پرستی می شود بیش از حد ریشه دوانده است که نژادپرستی نهادی است که تصویب” او ادامه داد. “این تمرین در هر دو سیاسی و جمعی از سازمانها و آن را یاد گرفته و تمرین در چنین شیوه ای ظریف است که مردم حتی آنها آگاه ادامه تمرین نژادپرستی نهادی.”

در اورنج کانتی به ماموریت سان جوان کاپیسترانو که سررا تاسیس در سال 1776 اسقف نشین گفت رهبران آن ایستاده پشت بیانیه صادر شده توسط کالیفرنیا اسقف کنفرانس که توصیف سرا به عنوان فشار مقامات اسپانیا به درمان بهتر جوامع بومی آمریکا.

“جنبش مقابله با نژادپرستی در جامعه ما در این هفته بوده است در زمان به چالش کشیدن” اسقف گفت: “اما آن را به ارائه پررنگ امید جدید برای هر آمریکایی است که ملت ما می توانید شروع به تبدیل عناصر کلیدی از ما نژادپرست گذشته و حال است.”

اما این سوال که چه چیزی برای انجام با سررا بناهای سختی بود یکی از آنها گفت.

“اگر این فرایند این است که واقعا موثر باشد به عنوان یک درمان برای نژادپرستی آن را تشخیص باید با دقت تمام سهم که به شکل تاریخی در, سوال, ساخته شده به زندگی در آمریکا به خصوص در پیشبرد حقوق مردم به حاشیه رانده شده,” اسقف گفت. “در تخریب مجسمه خود را در سان فرانسیسکو و لس آنجلس در اعتراض شکست خورده اند که تست.”

ماموریت سان جوان کاپیسترانو و ماموریت کلیسای سان جوان کاپیسترانو یک کلیسا اهل محله در کنار این ماموریت نمی, پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر و از دوشنبه بعد از ظهر. ماموریت یک مجسمه سرا بر اساس آن است.

هیچ کس خواسته است شهر سان جوان کاپیسترانو در مورد آن مهر که شامل سرا, دستیار, شهرستان, مدیر, Charlie نمایش گفت: در یک e-mail.

JSerra کاتولیک دبیرستان نیز در سان جوان کاپیسترانو کار با رنگ نارنجی شهرستان کلانتر بخش به ارائه اضافی امنیتی در اطراف دانشگاه برای جلوگیری از پتانسیل خرابکاری. مدرسه پرده برداری از مجسمه سرا در سال 2018 در سومین سالگرد تشریع.

“هنگامی که شما را در زندگی از پدر سرا کلیسا به سوابق تاریخی و حساب خود را از زمان به خصوص در کالیفرنیا اعلام کرد این بود که یک مرد زندگی می کردند که موجب به یک قهرمانانه درجه” مدرسه جمهور غنی مایر گفت. “زمانی که من فکر می کنم در مورد پدر سرا من نگاه باور نکردنی علامت او را ترک کرده است از نظر فرهنگی و معنوی در توسعه, ایالات متحده است.”

مایر گفت: این مدرسه می آموزد دانش آموزان خود را میراث سرا — خوب و بد است. در نهایت او گفت که او معتقد است سررا میراث است که او “به قلب خود را به مردم کالیفرنیا.”

“آن را با غرور و افتخار بزرگ ما به یاد پدر سرا نام” او گفت:. “ما در حال رفتن به خجالتی و دور از ما هستند.”

برای بسیاری از مردم هر چند مسیر به سمت پایان دادن به نژاد پرستی اجرا می شود از طریق یک درک کامل از تاریخ این کشور و مقابله با آن است. و یا به عنوان مایر گفت: آموزش خوب و بد. در کالیفرنیا تاریخ-علوم اجتماعی پروژه بیش از 4500 کالیفرنیا معلمان هر سال با ارائه منابع آموزشی و آموزش های حرفه ای برای کمک به بهبود خود را در کلاس. برخی از این آموزش ها شامل راه شکل گیری تاریخ مستعمره اسپانیایی در کالیفرنیا قاب.

چهار سال پیش دولت جدید تاریخچه چارچوب تصویب شد با آنچه طرفداران به نام یک رویکرد جامع تر. در این چارچوب است که نشان دهنده دستورالعمل برای معلمان چگونه باید آموزش دیگر پیشنهاد کلاس چهارم ساخت مدل از ماموریت های یک مراسم از تصویب برای نسل های کالیفرنیا. بلکه چارچوب گفت: دانش آموزان باید فرصت برای کشف تجارب بومی مردم در آن زمان است.

وقتی که می آید به آموزش تاریخ به نظر می رسد همیشه وجود دارد بیشتر برای یادگیری گفت: نانسی McTygue که سر کالیفرنیا تاریخ-علوم اجتماعی پروژه.

“من قطعا فکر می کنم ما همیشه می توانید بهتر انجام دهید تا آنجا که به درک دانش آموزان از گذشته” McTygue گفت. “وجود دارد بسیاری به دانستن است. قطعا ما یک مسئولیت به عنوان مربیان سعی کنید برای انجام بهترین های ما برای دانش آموزان به درک گذشته با توجه به مجموعه داستان است.”

کارکنان نویسندگان Jeong پارک و اریک Licas کمک به این گزارش.

ثبت نام برای Localist ما روزانه ایمیل خبرنامه با داستان ها مربوط به جایی که شما زندگی می کنند. مشترک شدن در اینجا.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de