COVID-19 ان ضعیف سیستم های حمل و نقل

ما قطعا می دانیم که COVID-19 حملات سخت و گاهی ضرب در کسانی که در حال حاضر ضعیف بدن مانند سالمندان.

که به همان اندازه درست از COVID-19 رکود است. کسب و کار با ضعیف ترازنامه ممکن است آب و از دست دادن ناگهانی درآمد از دولت دستور خاموش شدن ناگهانی و/یا مشتریان ترس به سرمایه گذاری.

خدمات عمومی به خصوص کسانی که وابسته به حمایت های ایمنی نیست به عنوان دولت حمل و نقل عمومی و سیستم های در حال اثبات است. آنها در حال حاضر در تلاش برای زنده ماندن به عنوان ridership رکود و هزینه ها افزایش یافت, به دلیل انفجار هزینه های نیروی کار.

اعداد از کالیفرنیا حمل و نقل ارتباط قاب خود را قبل از همه گیر معضل به شوخ طبعی:

—بین سال های 2003 تا سال 2017 سال گذشته که برای تکمیل اطلاعات منتشر شده ridership — عمدتا توسط اتوبوس — اساسا راکد در 1.2 میلیارد دلار سالانه سواران حتی اگر دولت با افزایش جمعیت 18 درصد در این دوره است. به عبارت دیگر حمل و نقل است که هرگز اختصاص بیش از 10 درصد از کالیفرنیا’ حمل و نقل کاهش یافته و در اهمیت نسبی.

—نیروی کار فراهم می کند که اتوبوس راه آهن نور و سنگین آهن و سایر اشکال حمل و نقل نیز راکد در مورد 35,000 طول 2003-2017 دوره اما هزینه های نیروی کار منفجر شد از 2.8 میلیارد دلار به 5.4 میلیارد دلار است. حمل و نقل کارکنان به طور متوسط در حدود $79,000 در مجموع خسارت در سال 2003 اما 2017 به ازای هر کارمند و هزینه های افزایش یافته است به $154,000.

—به طور کلی هزینه های عملیاتی هزینه تقریبا دو برابر از $4.9 میلیارد دلار به 9.2 میلیارد اما کرایه تحت پوشش کاهش سهم هزینه های آن افزایش از 1 میلیارد دلار در سال 2003 به 1.7 میلیارد دلاری در سال 2017, با مالیات دهندگان چیدن بقیه.

که ناسالم وضعیت قبل COVID-19 و رکود قابل توجه چهار ماه پیش. یک شبه به کالیفرنیا’ شغل از بین رفت و به آنها دستور داد به پناهگاه در محل و به عنوان ترس از عفونت افزایش یافت, سیستم های حمل و نقل شاهد یک کاهش چشمگیر در حمایت — حداقل 70% در اکثر و تقریبا 100% در برخی از.

در ژوئن 30, حمل و نقل ارتباط اعلام کرد: “در کالیفرنیا محلی حمل و نقل عمومی و سازمان های مبتلا به میلیاردها دلار ضرر و زیان ناشی از کاهش ridership و کاهش farebox و درآمدهای مالیاتی از COVID-19 آنفلوآنزای مرغی هشدار داد قانونگذاران ایالتی و فدرال است که آنها در مواجهه با یک تهدید وجودی که خدشه دار اقتصادی, اجتماعی و جسمانی از جوامع که در آنها به کار گیرند.”

انجمن 85 سیستم های محلی به طور رسمی خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دولت و قانونگذاران فدرال برای “حداقل $3.1 میلیارد دلار در بودجه امداد در سال جاری برای کمک به جلوگیری از ویرانگر خدمات دائمی کاهش است.”

اندازه درخواست شد یک کمی عجیب و غریب به خصوص پس از کنگره و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ارائه شده از 25 میلیارد دلار در کمک به سیستم های حمل و نقل به عنوان بخشی از مراقبت های تسکین عمل با حدود 10% از آمدن به کالیفرنیا.

پس کرایه چون درصد کمی از سیستم های حمل و نقل درآمد حتی تا 100% کاهش در ridership نمی خواهد حکم $3.1 میلیارد دلار کمک مالی. آن را به نظر می رسد که این سیستم در تلاش بودند برای مطلا کردن لیلی — بهره گیری از بحران به خود را فربه خزانه و پوشش خارج از کنترل هزینه های نیروی کار.

جایگزین می تواند — و باید — به تجدید نظر چگونه حمل و نقل عمومی ارائه شده است در کالیفرنیا به دلیل وضعیت موجود از رکود و یا کاهش ridership و فراری هزینه های پایدار نیست.

اما اصلاحات خواهد بود سنگین سیاسی ، هر یک از سیستم های خود را تثبیت fiefdom و آنها و شهرها و شهرستانهای آنها در خدمت تنه دائما بر سر پول و قدرت. تند و زننده چند شهرستان بحث بر سر اینکه آیا مالیات باید افزایش یافته و به نجات Caltrain سنگین راه آهن رفت و آمد سیستم در شبه جزیره سان فرانسیسکو فقط یک مثال از این نوع.

این امر می تواند یک اشتباه بزرگ فقط به تخلیه پول بیشتر به آنچه که تبدیل به یک ته rathole.

CalMatters است که منافع عمومی و روزنامه نگاری سرمایه گذاری متعهد به توضیح چگونگی کالیفرنیا دولت و کنگره کار می کند و چرا از آن مهم است. برای داستان های بیشتر توسط دن والترز, رفتن به calmatters.org/commentary

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de