برکلی Changemaker فناوری و نوآوری اعطا awardees اعلام کرد

Two students wearing headphones and using recording equipment create a podcast in a recent Chicano Studies class.

دانش آموزان Millie هرناندز (سمت چپ) و جولی Lemus ضبط یک پادکست در پاییز سال 2019 Chicano مطالعات 159 دوره “مکزیک مهاجرت.” دولت از هنر مرکز برای ایجاد پادکست ها و دیگر رسانه های جدید به بلند کردن به ندرت شنیده می شود صدای دریافت کرده برکلی Changemaker فناوری و نوآوری اعطا می کنیم. (عکس توسط پابلو گونزالس)

اگر روزی از اختراع بیش از چند برندگان پردیس اولین برکلی Changemaker فناوری و نوآوری اعطا یافت الهام در آموزش و یادگیری چالش های مطرح شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر. طرح های دیگر نشانی به موقع موضوعات نژادی و عدالت و برابری.

راه اندازی شده توسط این دفتر از دانشگاه برکلی افسر ارشد فناوری (CTO) لایحه آلیسون در دفتر مدیر ارشد فناوری اطلاعات لری کنراد برنده پروژه اعلام کرد امروز (دوشنبه 25 ژوئن) خواهد شد به اشتراک گذاری $400,000 کلی بودجه که اختصاص داده شده توسط کنراد در 2019-2020 سال تحصیلی برای فن آوری اطلاعات (IT) نوآوری است.

آلیسون گفت: هدف خود را در ایجاد رقابت شد به شیر برکلی دانشکده که “فشار مرزهای دانش طراحی فن آوری و شیوه های که جهان را تغییر خواهد داد و ما را در دانشگاه اجرا شود بهتر است.” او مونتاژ 10-عضو کمیته داوری از دانش آموزان و کارکنان از های مختلف دانشگاهی و زمینه های شغلی و شخصی, پس زمینه برای نقد و بررسی این پیشنهاد است.

“در طول این بیماری همه گیر وجود دارد یک خطر واقعی است که اعطای این برنامه حتی نمی خواهد اتفاق می افتد چرا که از همه چیز می گذرد و این واقعیت است که مردم قادر به جسمی بیا با هم به نقد و بررسی مطالب,” او اضافه شده است. “اما ما آن را انجام داد و بسیاری از این پروژه ها وجود دارد 18 ارسال شده — واقعا مربوطه و نیم شامل COVID-19.”

کمک مالی بخشی از برکلی CTO نوآوری برنامه طراحی شده است برای گرد هم آوردن گروه های مختلف در سراسر محوطه دانشگاه برای شرکت در نوآوری در فن آوری است که اثرات مثبت برکلی از آینده است. نوآوری های پیشنهادی پروژه های مورد نیاز برای حمایت از یک یا بیشتر از صدراعظم کارول مسیح سه کلید پردیس استراتژی.

Berkeley Chief Technology Officer Bill Allison smiles at the camera while looking up from his work on a laptop.

لایحه آلیسون برکلی افسر ارشد فناوری. او گفت که او همیشه علاقه مند به ایده ها از دانشگاه و جامعه در اورژانس و ایجاد استانداردهای نوآوری و طراحی و معماری آن را به دانشگاه و حتی بهتر و بیشتر موثر است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از لایحه Allison)

برنده پروژه

خرس@صفحه اصلی. همه گیر چراغ برکلی دانشکده شیمی به منظور توسعه یک آنلاین آزمایشگاه شیمی چارچوب تمرکز بر شیمی سبز که در حال تحسین شده توسط کالج در و خارج از محوطه دانشگاه همسالان. هر انتخاب ساخته شده در خرس@صفحه اصلی “بود” است که برای عنصر بریلیم, “علیرضا” است که برای آرگون و “S” برای گوگرد — هدایت دانش آموز به هر یک از generic شبیه سازی به منظور توسعه دانش مشترک آزمایشگاه تکنیک و یا به یک فیلم سفارشی طراحی شده به برکلی برنامه درسی. دانش آموزان را با استفاده از آزمایشگاه نوت بوک به نمودار پیشرفت خود را; اشتباهات می توان تجزیه و تحلیل و reattempted.

“همکاران ما در زیست شناسی باید فقط شروع به استفاده از خرس@صفحه اصلی پلت فرم خود را برای مقدماتی آزمایشگاه درسی و مدرسان در مدارس دیگر در حال حاضر ابراز علاقه به استفاده از این چارچوب و انداختن خود در فیلم” گفت: پروفسور مت فرانسیس صندلی دانشکده شیمی که پیشرو در این پروژه با آن Baranger آموزش استاد و مدیر در مقطع کارشناسی شیمی. “هر کس در تلاش است در حال حاضر به کنترل از راه دور یادگیری معنی دار مثبت, تجربه; ایده ساخت چیزی است که کار را برای دانش آموزان خود را در سبک خود را چیزی است که واقعا نوآورانه است که هر کس می تواند پشت سر گذاشت.”

داده های عدالت-جامعه عدالت. دانشگاه برکلی اطلاعات دادگستری-جامعه عدالت ابتکار عمل را بهبود جامعه محور پژوهش در برنامه درسی مقطع کارشناسی. این پروژه که در آن دانش آموزان ایجاد خواهد شد اطلاعات پروژه های علمی به آدرس اجتماعی مشکلات لینک های خدمات عمومی ماموریت دانشگاه با آموزش. دانش آموزان ارتباط برقرار کردن از طریق برخی از بیش از 100 همکاری های موجود که در برکلی آمریکا فرهنگ مشغول دانشمندان برنامه با منطقه خلیج جوامع و همچنین با پردیس اشخاص از جمله علوم اجتماعی اطلاعات آزمایشگاهی (D-Lab) و کتابخانه دانشگاه. مجموعه داده خواهد شد در دسترس و قابل جستجو و قابل اشتراک گذاری و جمع آوری شده در یک اخلاقی مسئول راه است.

ویکتوریا رابینسون مدرس و آمریکا, فرهنگ, مدیر برنامه گفت: نمونه هایی از جمع آوری داده ها پروژه ممکن است شامل چگونه خشونت جوانان برنامه های پیشگیری در شرق اوکلند دخالت در چرخه فرهنگ جوانان و زندگی و چگونه در رکود اقتصادی فعلی در آورده با COVID-19 بحران مؤثر است مستاجران در ریچموند یک hub برای مستاجران حقوق. همکار او awardees در حال دیوید هاردینگ استاد جامعه شناسی و مدیر دانشکده علوم اجتماعی D-آزمایشگاه و کلودیا فون Vacano, مدیر اجرایی, علوم اجتماعی, D-آزمایشگاه و مدیر اجرایی و هماهنگ کننده علمی از علوم انسانی دیجیتال در برکلی است.

مطالعات قومی پادکست. مرکز اختصاص داده شده به رسانه های جدید با دولت از هنر تجهیزات ضبط خواهد شد طراحی و توسعه توسط مدرس دانشگاه محقق و وابسته و عضو هیات علمی پابلو گونزالس برای کمک به آن را به زندگی به صدای به ندرت شنیده و یا محور از طریق پادکست تولید و واقعیت افزوده (AR) ایجاد آرشیوی. به عنوان مثال دانش آموزان در Chicano مطالعات دوره “مکزیک و آمریکای مرکزی مهاجرت” را تولید تاریخ شفاهی و پروژه های تحقیقاتی که با استفاده از پادکست و آر را به عنوان یک بخش مرکزی. به طور مشابه, در همکاری با, قومی, مطالعات کتابخانه که میزبان مرکز استودیو توسعه یک پادکست که ویترین کتابخانه ها’ بومی امریکایی, آسیایی, آمریکایی, Chicanx و Latinx archives.

بودجه نیز کمک خواهد کرد توسعه زیرساخت ها و برنامه درسی که در دانشکده می توانید با استفاده از توسعه های صوتی – و آر متمرکز ماژول ها و تکالیف و آن را به صندوق استخدام اولین گروه از کار کارشناسی-مطالعه دانش آموزان و دانشجوی پژوهشگر. آنها کمک خواهد کرد که راه اندازی مرکز هماهنگی قومی مطالعات دوره است که بر خدمات اجتماعی و کمک به مطالعات قومی دانشکده به ترکیب پادکست به برنامه درسی خود را.

Students look through binoculars as part of an integrative biology field trip.

زیست شناسی دانش آموزان می خواهم این لذت بردن از برکلی زمینه سفر به مطالعه طبیعت اما با COVID-19 آنها در خانه گیر کرده. اعطای جایزه به دانشکده ارائه خواهد شد غنی محتوای ویدئو از زمینه هایی که دانش آموزان می توانند با استفاده از در حالی که پناه در محل برای انجام مشاهدات علمی. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از گروه منسجم زیست شناسی)

وزارت یکپارچه زیست شناسی طول می کشد کنترل از راه دور یادگیری در خارج. این گروه همهجانبه دست در زمینه دوره های تاریخ طبیعی است که در کالیفرنیا در خارج از منزل معشوق توسط دانشجویان بلکه استادان تعجب اگر آنها می تواند زنده ماندن از طریق زوم و اجتماعی فاصله در عصر COVID-19. و پس از آن که آن رخ می دهد با سرمایه گذاری در تکنولوژی ضبط و دانشجوی کارشناسی ارشد نبوغ در حال توسعه محتوای غنی از میدان است که می تواند با دانش آموزان در خانه.

برای مثال آنها از قبل ضبط شده از متنوع طبیعی زیستگاه مناظر و نزدیک جزئیات موجودات زنده به همراه دستورالعمل جمع آوری داده های علمی. آنها برگزار شد پخش زنده از میدان بنابراین دانش آموزان می تواند در پیوستن به بحث و گفتگو و کمک به ایجاد زمینه اندازه گیری ها و مشاهدات. آنها تا به حال دانش آموزان مشاهدات را در خارج از منزل در محیط خانه و به آنها یک زاویه گسترده و لنز ماکرو متصل به گوشی های هوشمند و یا قرص خود را به تصاویر با کیفیت بالا از موجودات و سپس با استفاده از نرم افزار برای ضبط مشاهدات خود و جمعی شناسایی. آنها به دانش آموزان آموزش دیده به ابزار علمی از اشیاء خانگی.

رهبری awardees تامارا مائو یکپارچه زیست شناسی و آزمایشگاه آموزش و مدیریت یکپارچه زیست شناسی استادان پل خوب و مایکل Nachman پروژه خرید تجهیزات برای ضبط و livestream ویدئوها و برای پرداخت هزینه دانش آموزان فارغ التحصیل به ایجاد محتوا.

“من بسیار هیجان زده هستم که این بودجه اجازه خواهد داد که مربیان ما به فکر می کنم در خارج از جعبه در ایجاد فضای همهجانبه تجربه برای دانش آموزان گفت:” مائو “و این آموزش ما خواهد بود بیشتر فراگیر در حال گسترش فرصت برای دانش آموزان — حتی اگر آنها در خانه گیر کرده — برای کمک به علم جمع آوری داده ها.”

InsightXR: دوباره تصور آینده طراحی آموزش مجازی, واقعیت افزوده و مخلوط واقعیت است. بودجه برای این پروژه اجازه خواهد داد که توسعه مجازی, واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی (VR/AR/MR) ابزار در دانشکده محیط زیست طراحی شده است. InsightXR خواهد نوآورانه اجازه می دهد از راه دور طراحی همکاری تکنیک توسط اساتيد و دانشجويان مشغول به کار off-campus توانایی ارتباط برقرار کردن با هر یک از دیگر مدل های 3D و مرکب ارائه بازخورد در سنکرون یا آسنکرون حالت. طراحان را قادر به همکاری با دریافت کنندگان طرح های خود را به عنوان برنامه تولید خواهد شد برجسته حوزه نمایش بیشترین تعاملات ذینفعان. اولین InsightXR پلت فرم به توسعه خواهد شد در آر برای آزمایش در طول یک سقوط 2020 معماری کلاس که اکتشاف مختلف چگونه طراحی معماری انتخاب ترویج نور طبیعی است. در تاریخ است که به ویژه مناسب برای معماری و طراحی گفت: awardee Luisa کالداس استاد دانشکده معماری پس از آن افزایش تجارب دنیای واقعی با همپوشانی واقعیت فیزیکی با اطلاعات دیجیتال را قادر می سازد رمان حالت طراحی تجسم و تعامل با پروژه های مختلف همکاران.

کالداس گفت که InsightXR خواهد غنی سازی آنلاین تجربه یادگیری برای دانش آموزان در رشته طراحی در سراسر محوطه دانشگاه اجازه می دهد آنها را به بهتر توسعه و ارزیابی تاثیر خود را طراحی طرح های پیشنهادی. کالداس همراه با همکار awardee Elnaz Tafrihi بیلی یک دانشجوی دکتری در معماری هدف توسط تابستانی 2021 را به برنامه های عمومی برای استفاده در هر دو آموزشی و حرفه ای برنامه های کاربردی از راه دور طراحی مشترک در سراسر حوزه های مختلف و رشته های.

A cell phone displays an image made possible by the InsightXR platform developed by the College of Environmental Design.

یک مثال از طراحی گزینه تجسم در InsightXR پلت فرم است که در حال توسعه در دانشکده محیط زیست طراحی شده است. (عکس پادشاه سنت توسعه در تورنتو توسط فرانک گری)

شفاف یادگیری است. Awardee اریک Paulos دانشیار مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه علوم و رئیس آموزش افسر در Jacobs موسسه برای طراحی و نوآوری و ایجاد مجموعه ای از ابزار برای کمک به دانش آموزان در زمینه های معماری و هنر و عمل و تئاتر و رقص و عملکرد مطالعات به طوری که آنها می تواند ترکیب علیرضا و VR را تکرار شونده فرآیندهای همکاری طراحی و بازخورد. در کمی دوره های مهندسی و علوم وجود دارد موجود در سیستم عامل و ابزار آنلاین برای خودرو-درجه بندی و ارزیابی کار اما عدم وجود ابزار برای بیشتر باز استودیو مبتنی بر کار تیمی دوره. Paulos می بیند یک فرصت برای استفاده از تکنولوژی در راه های جدید برای این رشته.

RACE_Labs. چگونه ممکن است دانشجویان فیزیک انجام آزمایش آزمایشگاه بدون اینکه در محوطه دانشگاه و در هر نقطه از جهان و در هر زمان ؟ از راه دور دسترسی و کنترل آزمایش آزمایشگاه (مسابقه Labs) ابتکار عمل با هدف طراحی و راه را برای دانش آموزان به تعامل فیزیکی با محیط آزمایشگاه و تجهیزات در زمان واقعی به عنوان اگر آنها در حال حاضر در آزمایشگاه است. Awardee امین Jazaeri مدیر حمایت آموزشی و مدرس در دانشکده فیزیک شده بود فکر چگونه به حل این معضل در حدود 10 سال اما گفت: COVID-19 بحران و نوآوری جوایز مسابقه به او انگیزه ای برای راه اندازی یک پروژه است. او گفت: تجهیزات آزمایشگاه خواهد بود متصل به اینترنت به طوری که دانش آموزان می توانند دسترسی و کنترل آن از راه دور با کامپیوتر خود را. آنها نیاز به برنامه ریزی یک جلسه آنلاین به استفاده از تجهیزات و در نهایت آنها ممکن است قادر به کار از راه دور در گروه.

“در برخی از زمینه ها مانند نجوم” گفت: Jazaeri که استخدام مهندس و دیگران به ساخت چندین آزمایش آزمایشگاه این سقوط “مردم می تواند ذخیره زمان با تلسکوپ و سپس کنترل آن را به نمایش بخشی از آسمان و حرکت تلسکوپ در هر جهت. وجود دارد برخی از زمینه های که در آن این روش به خوبی کار می کنند و هدف ما این است که به ارائه فرصت ها برای انجام آزمایش آزمایشگاه از هر نقطه در جهان است.” او افزود که در برکلی می تواند شریک زندگی با این دسترسی از راه دور پروژه آزمایشگاه با مردم در بخش هایی از جهان که در آن چنین تجهیزات نیست و مقرون به صرفه و در دسترس است.

VRTutor. این پروژه برنده و هدف آن را آسان تر برای آموزش و یادگیری را در داخل از واقعیت مجازی است. Awardee Bjoern هارتمن دانشیار مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه علوم و استادان مدیر در Jacobs موسسه برای طراحی و نوآوری و گفت: دو روش در نظر گرفته می شود. در یکی از مربی خود را ثبت یک ویدیو جلوتر از زمان, از جمله به عنوان یک آموزش در مورد نحوه استفاده از 3D نقاشی یا مجسمه سازی, نرم افزار, به طوری که دانش آموزان می توانید به مشاهده و تعامل با این ویدئو در حالی که آنها با استفاده از VR نرم افزار. او گفت: دانش آموزان را به عقب و جلو سوئیچ بین با استفاده از VR نرم افزار و اختصاصی پخش ویدئو. در این روند دیگر یک مربی می تواند از راه دور نمایش زنده خوراک از یک دانش آموز مشغول به کار در VR و به راهنمایی و بازخورد طراحی آموز تصویری خوراک در یک قرص است. این نقشه ها پس از آن دوباره پیش بینی شده به دانش آموز VR صحنه در 3D.

Artist and filmmaker Kahlil Joseph, wearing a NY Yankees baseball cap, sits in an elegant room.

برکلی Changemaker فناوری و نوآوری و کمک های مالی را ارائه تکنولوژی و تخصص برای حمایت از میزبانی شروع این سقوط چند صفحه نمایش نصب و راه اندازی BLKNWS توسط هنرمند و فیلمساز Kahlil یوسف. با توجه به COVID-19 گزینه برای نمایش و مشاهده هنر عمومی در حالی که احترام به هنرمند مورد نیاز را تقاضا تخصص و مراقبت است. (عکس از جیک مایکلز)

اثبات مفهوم توسعه داده شده است برای هر دو روش به عنوان پروژه های تحقیقاتی گفت: هارتمن و گام بعدی این است که برای توسعه آنها را از آزمایشگاه نرم افزار به نقطه جایی که آنها می تواند توسط بسیاری از دانش آموزان است. این سقوط دانش آموزان در نظر گرفتن CS294-137 همهجانبه محاسبات و واقعیت مجازی خواهد بود که اولین گروه آزمون.

“بسیاری از فناوریهای مبتنی بر وب وجود داشته است به منظور تسهیل در تغییر به آنلاین آموزش. این است که هنوز در مورد VR گفت:” هارتمن. “کار ما در کمک به سمت ساخت VR آماده برای همکاری در راه وب در حال حاضر است امروز

پژوهش های آموزش و یادگیری خدمات آر/VR. برکلی پژوهش های آموزش و یادگیری خدمات فراهم می کند که پشتیبانی از پردیس مدرسان و محققان را شریک با CTO آلیسون و چند تا از awardees به منظور توسعه یک جامعه از تمرین برای AR/VR حمایت از آموزش و پژوهش است. آن را نیز ارزیابی خواهد شد در آینده امکانات و بهترین شیوه های موجود برای ایجاد یک برنامه رسمی.

علاوه بر این تامین مالی پروژه های برکلی Changemaker فناوری و نوآوری و کمک های مالی را ارائه تکنولوژی و تخصص برای حمایت از awardee شانون جکسون کاردانی معاونت هنر + طراحی به صورت بی سابقه ای چند صفحه نمایش نصب و راه اندازی هنرمند و فیلمساز Kahlil یوسف BLKNWS در برکلی آغاز در پاییز سال 2020 است. BLKNWS توضیح داده شده است به عنوان یک “فراری خبر” است که به بررسی و در معرض رسانه های سنتی و فرمت تار خط بین هنر و روزنامه نگاری و کارآفرینی فرهنگی و نقد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>