یکی از پر قدرت‌ترین کاراکترهای براول پس را بشناسید

اسپایک یک جنگجوی افسانه‌ای در براول پس است که سلامتی پایینی دارد، اما آسیب دیدگی بسیار بالایی دارد. حمله

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

اسپایک یک جنگجوی افسانه‌ای در براول پس است که سلامتی پایینی دارد، اما آسیب دیدگی بسیار بالایی دارد. حمله او کاکتوسی است که در اثر ضربه منفجر می‌شود و به همه جهات میخ ها شلیک می‌کند. سوپر او پرتابه‌ای خاردار را پرتاب می‌کند که لکه‌های کند و آسیب‌رسانی از میخ‌ها روی زمین ایجاد می‌کند. اولین ابزار او، Popping Pincushion، به سرعت امواجی از سنبله ها را در همه جهات اطراف او شلیک می‌کند. گجت دوم او، Life Plant، در براول پس یک کاکتوس تولید می‌کند تا پوششی برای او و هم تیمی‌هایش فراهم کند و پس از نابودی کاکتوس، آنها را در شعاع شفا می‌دهد. اولین Star Power او، Fertilize، به اسپایک اجازه می‌دهد تا در طول زمان زمانی که در محدوده اثر Super خود قرار می‌گیرد، خود را درمان کند. دومین نیروی ستاره او، Curveball، باعث می‌شود که میخ‌هایی که از حمله او بیرون می‌آیند، در یک حرکت دایره‌ای منحنی شوند.

اسپایک در براول پس به یک کاکتوس آسیب‌رسان شلیک می‌کند که در اثر برخورد با هدف یا دیوار یا رسیدن به حداکثر برد خود، منفجر می‌شود و 6 میخ را به صورت شعاعی به بیرون می‌فرستد. الگوی ثابت است، با 60 درجه بین هر سنبله، و با زاویه پرتابه نمی‌چرخد. خود کاکتوس به اندازه یک سنبله صدمه وارد می‌کند، و حمله در محدوده نقطه‌ای که میخ‌های بیشتری می‌توانند به دشمن ضربه بزنند، آسیب ویرانگری وارد می‌کند.

اسپایک یک نارنجک خاردار را روی موانع می‌زند که پس از فرود، یک تکه دایره‌ای از خوشه ها روی زمین ایجاد می‌کند که 4.5 ثانیه طول می‌کشد. دشمنان در محدوده اثر آن به مرور زمان آسیب می‌بینند و کند می‌شوند.

اسپایک در هر موج 10 سوزن در تمام جهات شلیک می‌کند و هر سوزن 520 آسیب به دشمنان وارد می‌کند. این میخ‌ها تحت تأثیر نیروی ستاره Curveball او قرار نمی‌گیرند و قبل از ناپدید شدن، 6.67 کاشی را طی می‌کنند.

قدرت ستاره‌ای در براول پس به اسپایک اجازه می‌دهد تا با ایستادن در ناحیه اثر سوپر خود در هر ثانیه 800 سلامتی را التیام بخشد و در مجموع 3200 سلامتی داشته باشد. این نیروی ستاره‌ای فقط بر اسپایکی که آن را کاشته است تأثیر می‌گذارد.

 

میخ های شلیک شده از حمله اصلی او اکنون در یک حرکت منحنی در جهت عقربه های ساعت به جای مستقیم به بیرون حرکت می‌کنند، که به حمله اسپایک اجازه می‌دهد منطقه بزرگ تری را پوشش دهد و در نهایت با حمله خود به اهداف بیشتری برخورد کند. این استار پاور همچنین به طور موثری دامنه میخ ها را افزایش می‌دهد.

آخرین مطالب