کمیاب‌ترین شخصیت براول پس ریکوی جنگجو

Rico (قبلاً Ricochet) یک Brawler فوق‌العاده کمیاب در براول پس با سلامتی کم اما خروجی آسیب نسبتاً بالا است

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Rico (قبلاً Ricochet) یک Brawler فوق‌العاده کمیاب در براول پس با سلامتی کم اما خروجی آسیب نسبتاً بالا است. هم حمله او و هم گلوله های سوپر آتش که می‌توانند از دیوارها پریده و به سفر ادامه دهند. در صورت استفاده صحیح، ریکو می‌تواند دشمنان را در اطراف دیوارها بدون قرار گرفتن زیر آتش دشمن شکست دهد. اولین ابزار او، Multiball Launcher، امواجی از گلوله های فنری را در اطراف خود منفجر می‌کند. ابزار دوم او در براول پس، قلعه فنری، به حمله بعدی او اجازه می‌دهد تا هر بار که یکی از گلوله هایش از دیوار پرتاب می‌شود، او را درمان کند. اولین Star Power او، Super Bouncy، آسیب بیشتری به گلوله های او در اثر حمله یا سوپر در صورت پرش آنها می‌دهد. دومین نیروی ستاره او، Robo Retreat، سرعت حرکت او را زمانی افزایش می‌دهد که سلامتی او به زیر 40 درصد می‌رسد.

ریکو در براول پس پنج گلوله را با گستردگی جزئی شلیک می‌کند که می‌تواند از دیوارها پرتاب شود. هر گلوله می‌تواند تا 3 بار پرش کند، و هر کدام 1.67 کاشی برد اضافی برای هر پرش به دست می‌آورند. این حمله 0.95 ثانیه طول می‌کشد تا کامل شود.

Rico’s Super یک انفجار بزرگتر و دورتر از دوازده گلوله نافذ را با گستردگی جزئی شلیک می‌کند که می‌تواند از دیوارها پرتاب شود. هر گلوله می‌تواند تا 3 بار پرش کند، و هر کدام 1.67 کاشی برد اضافی برای هر پرش به دست می‌آورند. حتی اگر گلوله ها می‌توانند از میان دشمنان نفوذ کنند، فقط یک بار می‌توانند به دشمنان آسیب برسانند. این Super 1.35 ثانیه طول می‌کشد تا کامل شود.

ریکو در براول پس دو موج از گلوله های نافذ را با برد 12 کاشی در اطراف خود منفجر می‌کند که هر کدام 320 آسیب وارد می‌کند. این گلوله‌ها مانند گلوله‌های Super او عمل می‌کنند، اما برای مدت کوتاه‌تری دوام می‌آورند. حتی اگر گلوله ها می‌توانند به چندین دشمن اصابت کنند، فقط یک بار می‌توانند به دشمنان آسیب برسانند.

فعال کردن این گجت در براول پس به حمله بعدی ریکو اجازه می‌دهد تا هر بار که یکی از گلوله‌های آن پرش می‌کند، ۲۵۰ سلامتی او را شفا دهد. این برای پرش های متعدد از یک گلوله به حساب می‌آید، و حداکثر، ریکو می‌تواند 3750 سلامتی را از این ابزار التیام بخشد. نماد ابزارک بالای سر ریکو می‌درخشد که نشان دهنده استفاده از این ابزارک است، و همچنین یک جوی استیک حمله درخشان. پس از شلیک این حمله، خنک شدن این ابزار شروع می‌شود.

اگر گلوله های ریکو (از حمله اصلی یا سوپرش) از دیوار پرتاب شود، می‌درخشد و 124 آسیب اضافی وارد می‌کند. گلوله ها فقط یک بار می‌توانند سوپرشارژ شوند و اگر گلوله ها رد نشوند، دشمنان به طور منظم آسیب خواهند دید.

 

وقتی وضعیت سلامتی ریکو به زیر 40 درصد می‌رسد، او 34 درصد سریع‌تر می‌دود، که به او اجازه می‌دهد خیلی سریع‌تر از اکثر Brawlers حرکت کند و راحت‌تر از دشمنان فرار کند. این افزایش سرعت زمانی که سلامتی او به بالای 40 درصد بازگردد از بین می‌رود.

آخرین مطالب