کلینیک رویان مو سلامت

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو هستید ، کلینیک رویان سلامت یکی از گزینه های خوب است.

توسط AKHBAREBARTAAAR در 6 اردیبهشت 1400

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو هستید ، کلینیک رویان سلامت یکی از گزینه های خوب است. اینجا بر ایران ، این کلینیک خدمات زیبایی را در چندین کشور مانند عمان ، عراق و سایر کشورهای همسایه ارائه می دهد. از آنجا که این گروه از پزشکان و متخصصان مدرن ترین و به روزترین تجهیزات را استخدام کرده اند ، می توان آن را یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در ایران دانست. خدمات زیبایی کلینیک رویان شامل خدمات مو ، خدمات پوست و زیبایی ، خدمات کاهش وزن و تناسب اندام و خدمات جراحی زیبایی است.
این کلینیک که به طور رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مجوز گرفته است ، دارای محیطی آرامش بخش است و تلاش می کند تا مطابق با استانداردهای FDA بهترین خدمات پوست ، مو و زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهد. کاشت مو ، کاشت ریش ، کاشت ابرو ، جراحی افزایش قد ، خدمات زیبایی زنان (لیزر سفید شدن واژن ، تزریق چربی واژن ، لیپوپلاستی لیزر ، تیتر شدن واژن) ، لیفتینگ بینی ، پروتز ، ابدومینوپلاستی) تزریق ژل لب ، بوتاکس ، مجسمه سازی بدن از جمله لیپوماتیک ، لیپوساکشن ، لاغری موضعی ، براکیوپلاستی ، لیپوساکشن ابدومینوپلاستی) ، جوان سازی پوست و مو ، تزریق چربی ، تزریق ژل و پرکننده ، لیفت صورت ، پروتز لگن ، اتوپلاستی پروتز لگن (جراحی زیبایی گوش) ، پروتز چانه و گونه ، تزریق بوتاکس و همه خدمات آرایشی دندانپزشکی (مانند لمینیت ، کاشت ، سفید کردن ، جراحی عمومی ، دندانپزشکی کودکان ، کامپوزیت دندان ، ترازو دندان) از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز است. از روش های مختلفی برای جوان سازی پوست و مو در این مرکز استفاده می شود ، از جمله موارد زیر:
پاکسازی پوست
میکرونیدل
مزونایدینگ
هیدرودرم ابریژن
مزوتراپی پوست
لایه برداری
میکرودرم ابریژن
PRP
کربوکسی تراپی
رویان سلامت بزرگترین مجتمع زیبایی در کشور است و دارای گواهی کاشت مو Super Fue منحصراً در خاورمیانه است. از جمله تمایزهای این کلینیک می توان به ثبت روشی برای تزریق چربی با دستگاه جت بادی آلمان ، سابقه استفاده از روش مدرن تزریق چربی با بیش از ده هزار مورد موفق تزریق چربی ، ثبت نام برای ارائه بیشترین خدمات برای هموطنان غیر تهرانی.
رویان سلامت در تهران دو شعبه دارد و برای استفاده از خدمات آنها در تهران می توانید به تقاطع قیطریه ، قیطریه و باور اندرزگو ، کوچه کیارانگ ، انتهای کوچه خسروی جنوبی ، پلاک 25 یا شهر گراب بروید. لطفا به خیابان فخار مقدم مراجعه کنید. البته هموطنان عزیز ما در کرمانشاه نیز می توانند به خیابان 22 باخمان ، روبروی مسجد کوکاب رشیدی ، طبقه فوقانی داروخانه لطفی مراجعه کرده و از خدمات زیبایی رویان سلامت بهره مند شوند. مشاوره 24 ساعته رایگان و استفاده از تجهیزات پزشکی مورد تأیید FDA و CE اروپا در اروپا از دیگر مزایای انتخاب این کلینیک است.
علاladالدین تراول ، به عنوان یک آژانس مسافرتی ، برای حمایت از توسعه گردشگری سلامت در کشور فعالیت می کند. به همین منظور ، کلینیک ها ، بیمارستان ها ، پزشکان و خدمات پزشکی را معرفی می کند.





آخرین مطالب