کاشت مو ، کاشت مو ، کاشت موی طبیعی ، پیشگیری از ریزش مو ، همه این اصطلاحات هر روز و هر ساعت به تعداد زیادی در موتورهای جستجو جستجو می شوند.

اهمیت زیبایی انسان بر هیچکس پوشیده نیست و وجود موهای زیبا یکی از مهمترین عوامل زیبایی چهره افراد است. این امر

توسط AKHBAREBARTAAAR در 22 خرداد 1400
اهمیت زیبایی انسان بر هیچکس پوشیده نیست و وجود موهای زیبا یکی از مهمترین عوامل زیبایی چهره افراد است. این امر با هزینه های بیش از اندازه ای که برخی از افراد برای زیبایی موهای خود پرداخت می کنند ، مشهود است. همه ما حداقل روزی یک بار موهای خود را جلوی آینه مرتب می کنیم. حال اگر این عامل مهم برای زیبایی چهره انسان از بین برود ، نه تنها زیبایی را از چهره انسان می گیرد ، بلکه باعث افسردگی و کاهش عزت نفس ما می شود.

اگر واقعاً از پرداخت هزینه های گزاف داروهای ریزش مو ، شامپوهایی که روزانه در رسانه ها برای جلوگیری از ریزش مو وارد می شوند یا موادی که به صورت دروغین برای بازیابی موها معرفی می شوند ، خسته شده اید ، تا پایان این مقاله با ما باشید

کلینیک کاشت مو ایران FIT به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه کاشت مو و بنیانگذار روش واحد فولیکولی در ایران ، همه آنچه را که باید در مورد بازگرداندن زیبایی صورت و کاشت مو بدانید فراهم کرده است.

کاشت مو چیست؟


کاشت زبان ساده برداشتن مو از ناحیه سر یا بدن است که در برابر ریزش موی ارثی و کاشت در ناحیه بدون مو یا طاس سر مقاوم است. پیوند موک یک درمان مداوم است. به عبارت دیگر ، مو از ناحیه سر که در برابر DHT یا عوامل ریزش مو مقاوم است برداشته می شود ، بنابراین در آینده از بین نمی رود.

ثبات این روش مهمترین مزیت هنگام انتخاب کاشت مو به جای محلولهای موقتی برای درمان ریزش مو است. این تنها راه حل شناخته شده برای درمان ریزش مو است که می تواند بلافاصله طاسی و ریزش مو را از بین ببرد. شخصی که برای کاشت مو اقدام می کند به دلیل از بین بردن مو و کاشت مجدد در سر خود دردی را تجربه نمی کند (کاشت مو دردناک نیست). همچنین ، به دلیل هوشیاری کامل بیمار در حین عمل و در واقع استفاده نکردن از داروهای بیهوشی ، هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند.

برای داشتن ظاهری طبیعی از موهای طبیعی استفاده کنید


برخلاف برخی از کاشت مو ، که ممکن است دقیقاً با رنگ و نوع موی شما مطابقت نداشته باشد ، کاشت مو FIT کاملاً طبیعی است زیرا موهای خود شما استفاده شده است و فقط به مکان جدیدی منتقل شده است.

نکته مهم ، شما باید یک متخصص کاشت مو پیدا کنید که در فنون کاشت فولیکول مو تخصص داشته باشد. پزشکان باتجربه ما در کاشت موهای شما به روش FIT تخصص دارند به گونه ای که یافتن موهای کاشته شده بین موهای قبلی تقریباً غیرممکن است.

آیا من فرد مناسبی برای کاشت مو هستم؟


قبل از هر کاری نکات مربوط به کاشت موازی را از یک کلینیک معتبر و در صورت امکان بهترین کلینیک کاشت مو در ایران فراموش نکنید. اگر بانک موی خوبی دارید ، پس بهترین گزینه برای کاشت مو هستید. یک بانک موی خوب به شما امکان می دهد پیوندهای بیشتری را بردارید ، که منجر به کاشت موهای بیشتری می شود.

اما اگر مو به اندازه کافی روی سر نباشد ، می توان از موهای قسمت های دیگر بدن برای کاشت مو استفاده کرد. به طور کلی ، افراد زیر کاندیداهای مناسب کاشت مو به روش FIT هستند:

مردانی که ریزش موی هورمونی یا ژنتیکی دارند و موهای خود را کاملاً از دست نداده اند.
از کاشت مو در خانم ها برای زنانی استفاده می شود که موهای نازک و نازکی در قسمت جلوی سر دارند اما در قسمت پشت سر به اندازه کافی تراکم مو برای کاشت مو وجود دارد.

افرادی که موهایشان با روش FUT کاشته شده و پس از مدتی موهای آنها غیرطبیعی شده است.

رویان مناسب برای کاشت 25 سال است. افرادی که در سنین پایین ریزش موی شدید دارند باید برای تعیین علل ریزش با متخصص پوست مشورت کنند.
برای افراد دیابتی ، کاشت مو ممکن است مانند گذشته موفقیت آمیز نباشد. به همین دلیل ، کاشت Moba برای آنها خطر بیشتری دارد.

قبل از کاشت مو باید بیماری های پوستی پوست سر را از بین برد.
اقدامات قبل از کاشت مو

وقتی تصمیم به رشد مو دارید ، باید قدم ها را بردارید و توصیه ها را دنبال کنید. https://www.asriran.com/fa/news/774103 دیگر از چه شامپویی استفاده کنید ، چه غذایی بخورید و پس از جراحی کاشت مو چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ در این مقاله مهمترین اقداماتی که باید قبل از پیوند مهم موکا انجام دهید ، بیان شده است.

دو ماه قبل از عمل از استعمال سیگار ، قلیان و سایر داروها خودداری کنید.
کپسول و قرص حاوی ویتامین E ، آسپرین ، داروهای ضد انعقاد خون (وارفارین و غیره) ، امگا 3 ، آبوپروفن (ژلوفن) حدود ده روز قبل از کاشت مو ممنوع است.
یک هفته قبل از مصرف الکل خودداری کنید


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن