کارکتر Bo و توانایی‌هایش در براول پس

Bo یک Brawler معمولی در براول پس است که با رسیدن به 3000 تروفی به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود. او س

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Bo یک Brawler معمولی در براول پس است که با رسیدن به 3000 تروفی به عنوان جایزه جاده تروفی باز می‌شود. او سلامتی متوسط، ابزار فوق العاده ای با Super خود دارد و خروجی آسیب بالقوه بالا اما متناقض دارد. او با شلیک سه تیر دوربرد که در شعاع کوچکی در انتهای برد خود منفجر می‌شود، حمله می‌کند. سوپر او سه تله قرار می‌دهد که می‌توانند لحظه ای بعد با راه رفتن توسط دشمن، آسیب رساندن و ضربه زدن به دشمنان پس از انفجار، منفجر شوند. اولین ابزار او، سوپر توتم، توتمی را قرار می‌دهد که به آرامی سوپرهای بو و متحدانش را در حالی که در منطقه اثر خود قرار می‌دهد، شارژ می‌کند. گجت دوم او، Tripwire، به صورت دستی تله های او را منفجر می‌کند. اولین نیروی ستاره ای او در براول پس، حلقه عقاب، میدان دید او را به صورت بوته ها افزایش می‌دهد. دومین قدرت ستاره او، دام خرس، باعث می‌شود که تله‌هایش به جای اینکه دشمنان را به عقب برگرداند، لحظه‌ای آنها را بیهوش کند.

بو 3 تیر انفجاری را در یک برد طولانی پرتاب می‌کند که می‌تواند در شعاع پاشش 1 کاشی آسیب نسبتاً بالایی به دشمنان وارد کند. آنها با یک گسترش کوچک از چپ به راست شلیک می‌شوند. حمله 0.85 ثانیه طول می‌کشد تا کامل شود.

بو در براول پس یک تیر را روی موانع می‌زند که در هنگام فرود، سه مین روی زمین می‌گذارد. مین‌ها به‌طور لحظه‌ای نشان داده می‌شوند، قبل از اینکه برای دشمنان نامرئی شوند تا زمانی که فعال شوند، و تله‌ها همچنان برای هم تیمی‌ها قابل مشاهده هستند. هنگامی که دشمنان در شعاع خود حرکت می‌کنند، فعال می‌شوند و 1.15 ثانیه بعد منفجر می‌شوند، آسیب وارد می‌کنند، موانع نزدیک را از بین می‌برند، و هر دشمنی را که در شعاع انفجار کاشی 2 آن قرار دارند، به عقب بر می‌دارند. وقتی فعال می‌شوند، قبل از انفجار بوق و چشمک می‌زنند.

بو یک قطب توتم کوچک را رها می‌کند که سوپرهای او و سایر متحدانش را 5 درصد در ثانیه در منطقه تحت تأثیر خود شارژ می‌کند. در مجموع 20 ثانیه برای شارژ یک سوپر کامل با این گجت نیاز است. توتم دارای 1000 سلامت و شعاع 2.67 کاشی است و در هر ثانیه 50 سلامتی پوسیده می‌شود تا زمانی که از بین برود. اگر بو توتم دیگری قرار دهد فوراً از بین می‌رود. افکت شارژ با دیگر قابلیت‌های سوپر شارژ غیرفعال مانند توتم Bo دیگر و توانایی‌های سوپر شارژ غیرفعال داریل و ادگار، مانند ابزارک Let’s Fly Edgar، همراه می‌شود.

 

تله های Bo در براول پس به طور خودکار 1.5 ثانیه پس از فعال شدن این ابزار منفجر می‌شوند. این انفجار همان اثری را دارد که توسط دشمنان ایجاد می‌شود، و Bo's Snare a Bear Star Power را فعال می‌کند. با این حال، دشمنان نمی توانند مین ها را قبل از انفجار ببینند و دشمنی که در 1.5 ثانیه تاخیر از روی مین ها عبور می‌کند، آنها را تحریک نمی کند.

آخرین مطالب