کاراکتر Colette در براول پس را بهتر بشناسید

Colette یک Brawler کروماتیک است که می تواند به عنوان جایزه براول پس در Tier 30 از فصل 3 باز شود: به Starr Park

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Colette یک Brawler کروماتیک است که می تواند به عنوان جایزه براول پس در Tier 30 از فصل 3 باز شود: به Starr Park خوش آمدید! یا می توان آن را از Brawl Boxes باز کرد. او با شلیک گلوله ای حمله می کند که هر چه دشمنش سلامت بیشتری داشته باشد یا مقدار ثابتی بر علیه اهداف خاصی داشته باشد، آسیب بیشتری وارد می کند. برای سوپر او، او خیلی سریع به جلو و سپس به عقب می‌رود و به هر دشمنی که در مسیرش باشد بر اساس حداکثر سلامتی آنها آسیب می‌زند. ابزار او، Na-ah!، باعث می شود شات بعدی او 1000 آسیب اضافی به همراه داشته باشد. اولین نیروی ستاره‌ای او، Push It، Brawlers را که در سوپر او گرفتار شده‌اند را به دورترین نقطه‌اش هل می‌دهد که آنها را تا زمانی که کولت به عقب برمی‌گردد، مبهوت می‌کند. دومین قدرت ستاره او، Mass Tax، هنگام استفاده از Super خود، یک سپر موقت اولیه به او می دهد که کاهش آسیب را برای هر دشمنی که توسط Super ضربه می خورد، افزایش می دهد.

کولت یک پرتابه قلبی شکل را در برد دور شلیک می کند که 37 درصد از سلامت فعلی حریف را تامین می کند. بنابراین او می تواند آسیب زیادی به اهداف با سلامت بالا مانند فرانک و ال پریمو وارد کند، اما آسیب کمی به اهداف کم سلامت مانند پایپر یا تیک وارد می کند. پاور کیوب پس از محاسبه آسیب پایه اعمال می شود. این حمله دارای حداقل میزان آسیب است که بر اساس سطح قدرت کولت افزایش می یابد. حمله کولت زمانی که 37 درصد سلامتی دشمن کمتر از حداقل آسیب او باشد، حداقل خسارت را وارد می کند.

برای اهداف خاص (مانند Power Cube Boxes، IKE، Heist Safes، spwnables، Big Brawlers in Big Game یا دیگر غیرBrawlers)، او مقدار ثابتی آسیب را که بر اساس سطح قدرت او است، وارد می کند. این تحت تأثیر عوامل خارجی مانند Power Cubes و تقویت کننده آسیب 8-BIT قرار دارد.

کولت تا زمانی که به حداکثر برد برسد یا توسط دیواری مسدود شود، فاصله زیادی به جلو می‌رود و سپس به موقعیت شروع خود برمی‌گردد. او می تواند در حین استفاده از سوپر خود از روی آب عبور کند. اگر او با دشمن برخورد کند، 20 درصد از حداکثر سلامتی هدف را، هم در حرکت رو به جلو و هم در مسیر برگشت، تامین می کند. مشابه حمله اصلی او، پاور کیوب پس از محاسبه آسیب پایه اعمال می شود و او دو برابر حمله اصلی خود به اهداف ویژه آسیب می رساند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن