چه قدرت‌هایی برای King Lou در براول پس بهتر است؟

Lou یک Brawler کروماتیک است که می‌تواند به عنوان جایزه براول پس در Tier 30 از فصل 4: Holiday Getaway باز

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 آبان 1400

Lou یک Brawler کروماتیک است که می‌تواند به عنوان جایزه براول پس در Tier 30 از فصل 4: Holiday Getaway باز شود یا پس از رسیدن به Tier 30 در Season 4 براول پس از Brawl Boxes باز شود. لو از سلامت و آسیب متوسطی برخوردار است و هم در حمله و هم در سوپر کاربرد بسیار خوبی دارد. لو با پرتاب مخروط های برفی به سمت دشمنان حمله می‌کند، که Frost را اعمال می‌کند که فراست متر آنها را پر می‌کند، و اگر فراست متر دشمن پر شود، آنها مبهوت می‌شوند. Super او یک ناحیه نسبتاً بزرگ از یخ ایجاد می‌کند که سرعت دشمنان را کاهش می‌دهد و مانور را سخت تر می‌کند. اولین ابزار او، بلوک یخی، او را بی‌حرکت اما آسیب‌ناپذیر می‌کند. گجت دوم او، شربت کریو، بلافاصله هنگامی که دشمنان داخل منطقه اثر Lou's Super هستند، Frost متر را پر می‌کند. اولین Star Power او، Supercool، زمانی که دشمنان در زمان اضافه بازی Lou's Super منطقه اثر هستند، فراست متر را پر می‌کند. دومین نیروی ستاره او، Hypothermia، سرعت بارگذاری مجدد دشمنان را بسته به فراست آنها کاهش می‌دهد.

هر مبارز در Brawl Stars دارای قدرت های منحصر به فردی است. برخی از آنها می‌توانند به طور همزمان حمله کنند و بهبود یابند. این راهنما به طور مختصر در مورد قدرت ستاره های Brawlers مختلف در بازی صحبت می‌کند.

بهترین قدرت ستاره برای تیک در یک مسابقه انفرادی، بارگذاری مجدد تیک خودکار است! اگر می‌خواهید در مسابقه انفرادی بازیکن خوبی باشید، توانایی ضربه زدن سریع و مداوم بسیار مهم است! بنابراین بارگذاری مجدد سریعتر قدرت ستاره عالی است!

بهترین قدرت ستاره برای بو در یک مسابقه انفرادی Snare A Bear است! هنگامی که دشمنان شما وارد یک معدن می‌شوند که بسیار قوی است و قطعا بهترین انتخاب برای اوست تا بتواند به سرعت در موقعیت های خطرناک تعامل داشته باشد، آنها را شگفت زده می‌کند!

بهترین قدرت ستاره برای Dynamike در یک مسابقه انفرادی، Demolition است! در مرحله مسابقه، خسارت تنها چیزی است که اهمیت دارد، چیزی است که در شرایط خاص به آن نیاز دارید، در حالی که بیشترین ارزش را در مبارزات ایجاد می‌کند، فقط فوق العاده او را بسیار تقویت می‌کند!

بهترین قدرت ستاره برای براک در یک مسابقه انفرادی Incendiary است! آتش اضافی که از موشک شما خارج می‌شود و آسیب اضافی وارد می‌کند، کنترل منطقه زیادی را فراهم می‌کند و 1v1 مبارزه بسیار بهتری دارد، آتش برای چند ثانیه روی زمین می‌ماند!

بهترین قدرت ستاره برای جسی در یک مسابقه انفرادی، شوکی است! گستره وسیع برجک شما، امکانات، مزیت زمانی که جنگجویان با هم جمع می‌شوند و غیره همگی بسیار قوی هستند و آن را به بهترین انتخاب در هر مبارزه تبدیل می‌کنند!

بهترین قدرت ستاره برای 8 بیت در مرحله نمایش انفرادی، Plugged In است! از آنجایی که زندگی دوم حذف شده است، این همان چیزی است که جایگزین آن شده است! خیلی قوی و خیلی بهتر! برای اینکه او به راحتی مناطق را کنترل کند، و مقادیر دیوانه کننده ای از آسیب های سریع وارد کند! بسیار قوی!

 

بهترین بازیگر ستاره برای EMZ در یک مسابقه انفرادی، Bad Karma است که به طور کلی بسیار قوی است تا بتواند کشتارهای ثابتی داشته باشد و بر آن مسلط شود! دشمنان خود را در محدوده نگه دارید و آسیب خود را به حداکثر برسانید! کاری که همیشه باید با او انجام شود!

آخرین مطالب