چرا تحصیل در مدارس بین المللی کشور مالزی آینده کودکانمان را تضمین می کند؟

مشاوره شریف نماینده انحصاری مدرسه بین المللی سان‌وی در ایران است. مدرسه بین‌المللی سان‌وی (Sunway Internation

توسط AKHBAREBARTAAAR در 25 تیر 1399

مشاوره شریف نماینده انحصاری مدرسه بین المللی سان‌وی در ایران است.

مدرسه بین‌المللی سان‌وی (Sunway International School) بهترین انتخاب برای فرزندانمان

ساختمانی مدرن و در عین حال ساده، به بالاترین پنجره که نگاه کنید کلاه از سرتان می افتد. نور خورشید از لابلای شاخ و برگ درختان چشمک می‌زند و طبیعت سرسبز مدرسه را به رخ می‌کشد. آفتاب دیوارهای ساختمان را روشن‌تر کرده و منظره ای گرم در پس آسمان نیلی ایجاد می‌کند.

از مسیرهای سنگفرش عبور می‌کنیم و وارد ساختمان می شویم. سالن ها سراسر پنجره و چقدر دلباز، همه جا برق می زند، کفپوش‌های مدرن که با قدم زدن حتی نمی‌توانید صدای پای خود را بشنوید.

همه چیز حاکی از یک ساختمان آموزشی منظم است، اما این تازه شروع ماجرا است. کلاس‌های تجهیز شده به سیستم های آموزشی نوین، سوله های ورزشی بزرگ، استخر، خوابگاه های مجهز. نکند مسیر را اشتباهی آمده ایم! اینجا مدرسه است یا دانشگاه؟ اینجا مدرسه کانادایی تبار سان‌وی در مالزی است.

نظرتان درباره تحصیل در مدرسه کانادایی چیست؟ هزینه‌های پایین‌تر از کانادا در کشوری با آب‌و‌هوای مطبوع استوایی. مدرسه بین‌المللی سان‌وی قطعاً بهترین انتخاب برای فرزندانتان است.

تحصیل زیر نظر مستقیم وزارت آموزش کانادا در کشوری زیبا و با امنیت بالا، رؤیایی است که ما آن را تحقق می‌بخشیم. مشاوره شریف نماینده انحصاری مدرسه سان‌وی در کشور ایران است. شما می‌توانید از صفر تا صد تحصیل در مالزی را با مشاوره رایگان دریافت و بدون نگرانی از جزئیات ثبت نام و سیستم آموزشی در مالزی، مسیری روشن و هموار را پیش روی فرزندانتان قرار دهید.

 متد آموزشی کانادا در مدرسه سان‌وی

مدرسه سان‌وی از مجموعه‌های آموزشی بین‌المللی مالزی می‌باشد که در ژانویه 2008 افتتاح شد.

جالب است بدانید که این مدرسه زیر نظر مستقیم وزارت آموزش ایالت اونتاریو Ontario کانادا فعالیت می‎کند. فرمان هدایت و مدیریت این مدرسه بر طبق استانداردهای شعبه اصلی در کانادا می‌باشد.

اگر در رابطه با مدرک تحصیلی فرزندانتان حساس هستید، مشاوره شریف مدرسه بین‌المللی سان‌وی را به شما پیشنهاد می‌کند. مدرک اخذ شده از این مدرسه اعتبار جهانی دارد. فارغ‌التحصیلان سان‌وی می‌توانند با انتخابی گسترده در بهترین دانشگاه‎های بین المللی دنیا تحصیل نمایند.

رمزگشایی مدرسه سان‌وی مالزی

اکنون وقت آن رسیده تا هویت واقعی مدرسه بین‌المللی Sunway را کشف کنیم.

مدرسه بین‌الملی سان‌وی آموزشگاهی است که تنها مقاطع تحصیلی 7 تا 11 را پوشش می‌دهد. به عبارتی می‌توان گفت Sunway یک مدرسه عالی برای دوره‌ی راهنمایی و دبیرستان است. 

اگر فرزندتان به عنوان دانش آموز مقطع ابتدایی در مدارس بین‌المللی مالزی تحصیل کند؛ بهتر است به فکر ثبت نام در یک مدرسه دیگر باشید.

مشاوره شریف گزینه های دیگری را برای مقطع ابتدایی در نظر دارد که از لحاظ کیفیت در صدر بهترین مدرسه‌های بین‌المللی مالزی می باشند.

مزیت های تحصیل در مدرسه اینترنشنال سان‌وی

مطمئناً مزیت‌های تحصیل در مدرسه بین‌المللی سان‌وی فقط شامل حال دانش‌ آموزانی می‌شود که در این مدرسه ثبت نام کرده‌اند. پس قبل از اینکه تصمیم خود را در انتخاب مدرسه بگیرید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های منحصربه‌فرد تحصیل در مدرسه بین‌المللی Sunway آشنا شوید.

1- بهره مندی از سیستم آموزشی نوین

نمی‌توان پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن سیستم‌های آموزشی را در دنیای امروزی انکار کرد. مسئله‌ای که دانش آموزان را برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ترغیب می‌کند.

مالزی نیز از کشورهایی است که در سیستم‌های آموزشی نوین پیشرو است. نمونه بارز آن را می توان در مدرسه بین‌المللی Sunway مشاهده کرد. در این مدرسه دانش آموزان از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین آموزش می‌بینند. آنها می‌توانند با کامپیوتر شخصی به مقالات مربوط به موضوع درسی رجوع کنند.

2- در اختیار داشتن مجهزترین امکانات

از چنین مدرسه‌ی آنلاینی طبعأ محیط آموزشی مجهزی انتظار می رود. البته این مسئله ای است که تمام مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شریف روی آن تأکید می‌کنند؛ انتخاب مدرسه‌ای با امکانات عالی.

مدرسه بین‎ المللی سان‌وی از مجهزترین خوابگاه ها در نزدیکی بندر Sunway و بهترین امکانات رفاهی و آموزشی در محیط مدرسه برخوردار است. سان وی محیطی امن برای نبوغ دانش آموزان مبتکر و خلاق فراهم می‌کند.

در این مدرسه سالن‌های مجزایی برای ورزش‌های گروهی و انفرادی وجود دارد. ورزش هایی نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس و همچنین ورزش‌های انفرادی مثل بولینگ، گلف، اسکی روی یخ و ... اوقات سرگرم کننده‌ای را برای دانش آموزان رقم می‌زنند.

3- رشد فرهنگی در کنار آموزش

قطعاً در مدرسه مجموعه‌ای از دانش آموزان جای می‌گیرند که افکار و علاقه‌مندی‌های مخصوص به خود را دارند. در نظر گرفتن تمام این سلیقه ها از بارزترین ویژگی‌های مدرسه بین‌المللی سان‌وی می باشد.

در این مجموعه دانش آموزان می‌توانند اوقات فراغت خود را در زمینه‌های فرهنگی فعالیت کنند. خودآزمایی در زمینه‌های عکاسی، نقاشی، موزیک، نمایشنامه و ... شانس استعدادیابی دانش آموزان هنرمند را افزایش می‌دهد.

4- عدم نیاز دانش آموزان به شرکت در آزمون

طبق روال آموزشی حاکم بر جامعه؛ در اکثر مدارس معمولا امتحانات پایان ترم تعیین کننده‌ی میزان یادگیری و ارزیابی دانش آموزان هستند. این فرآیندی است که همگی بخصوص در ایران شاهد آن بودیم و هستیم، اما قضیه در مدرسه بین المللی Sunway کمی متفاوت است.

بهتر است بدانید که در این مدرسه دانش آموزان بر اساس عملکرد و نحوه‌ی یادگیری در طول ترم ارزیابی می‌شوند. نتیجه‌ی‌ عملکرد آن‌ها 70 درصد نمره نهایی را تشکیل می‌دهد و آزمون پایان ترم تنها 30 درصد نمره را به خود اختصاص می‌دهد.

خروجی این مدرسه دانش‌آموزانی با مهارت واقعی و استعداد پرورش یافته می‌باشند.

ثبت نام در مدرسه بین‌المللی سان‌وی

بهتر است بدانید که شرط اول تحصیل در مدرسه سان‌وی قبولی در آزمون تعیین سطح می‌باشد.

این آزمون در دفتر مشاوره شریف (تهران) به عنوان تنها نماینده انحصاری مدرسه سان‌وی برگزار می‌شود.

آزمون تعیین سطح شامل دو بخش زبان انگلیسی و ریاضیات می‌باشد. طی آن میزان تسلط دانش آموزان بر زبان و ریاضیات مشخص می‌شود.

نکته: در موارد نادری این آزمون با یک مصاحبه حضوری همراه است. در این صورت باید زبان انگلیسی را بدانید یا از فردی که زبان می‌داند برای انجام مصاحبه کمک بگیرید.

شروع ترم برای دانش آموزان جدید مدرسه بین‌المللی سان‌وی هر سال 2 ترم می‌باشد ورودی جدید برای سال 7و8 یکبار در سال 9,10,11 دوبار در سال:

منبع : https://sharifstudy.com
آخرین مطالب