چاپ فلکسی و قیمت چاپ فلکسی

چاپ فلکسی چیست؟ شما بارها فلکسی و تابلو فلکسی را در سر در فروشگاه ها، مغازه ها و امکان خرید دیده اید. چاپ فلک

توسط AKHBAREBARTAAAR در 29 خرداد 1400

چاپ فلکسی چیست؟

شما بارها فلکسی و تابلو فلکسی را در سر در فروشگاه ها، مغازه ها و امکان خرید دیده اید. چاپ فلکسی روشی پر کاربرد و قدیمی برای معرفی برندها و فروشگاه های مختلف می باشند. این چاپ درون تابلوهای خاصی قرار گرفته که از لامپ مهتابی بهره می برند. این امر در شب ها بسیار سودمند بوده و بواسطه نوری که از پشت به اثر چاپی تابیده می شود، درخشش و جلب توجه بیشتری را به خود جذب می نماید.

چاپ فلکسی از لحاظ جنس شبیه بنر بوده، با این تفاوت که فلکسی ضخامت بیشتری دارد. همچنین قابلیتی که بواسطه لامپ های مهتابی در تابش نور در فلکسی فراهم شده است، در بنرها وجود ندارد. با این وجود برای چاپ فلکسی از تابلو فلکسی بهره گرفته می شود. این تابلوها از مجموعه از خدمات نورپردازی برای استفاده بهره می برند. جنس تابلوها آلومینیومی بوده که سبکی و حمل و نقل آسان آن را فراهم کرده است.

قیمت چاپ فلکسی چگونه است؟

قیمت چاپ فلکسی به مراتب پایین بوده و تفاوت چندانی با بنر ندارد. ولی فراهم کردن تابلو فلکسی و سیستم نورپردازی هزینه بر می باشد. با این وجود متریال مورد استفاده برای چاپ نیز در تعیین قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است. بر فرض مثال می توان از متریال چینی یا کره ای برای چاپ فلکسی استفاده کرد که قیمت کاملا متفاوتی داشته و البته کیفیت متفاوت نیز است.

تعرفه خود واحد چاپی نیز از اهمیت بسزایی در تعیین قیمت نهایی برخوردار است. چه بسا بسیاری از واحدهای چاپی کیفیت بالای چاپی برخوردار نبوده و فلکسی با قیمت بالا را ارائه می دهند. بنابراین در بررسی و تعیین قیمت فلکسی، همواره به سطح کیفیت چاپی و تهیه تابلو فلکسی برای استفاده های مختلف خود توجه نمایید.

چاپ فلکسی فوری و شبانه روزی

اگر خواهان استفاده از فلکسی و سفارش چاپ فلکسی دارید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات مرکزی است که امکان چاپ سریع و فوری و با کیفیت بالا را داشته باشد. بدست آوردن کیفیت در کنار سرعت بالای چاپی را تنها واحدهای معتبر قادر به انجام آن می باشند.

اگر بگوییم بهترین ابزار برای جایگزینی تابلوهای پلاستیکی، استفاده از تابلو فلکسی بوده، چیزی گزاف نگفته ایم. این تابلوها را می توان در ابعاد و شکل دلخواه برای استفاده در امور مختلف تهیه و اجرا نمود.

مراحل ساخت تابلو فلکسی چگونه است؟

در گام نخست برای چاپ فلکسی، بایستی طرح مناسب تهیه شود. بدون شک طرح های زیبا بایستی پیام مناسبی را به مخاطب القا نماید. از این رو پیشنهاد ما برای تهیه طرح مناسب برای فلکسی، بهره بردن از طراحان گرافیکی مناسب بوده تا بتوانند به صورت صحیح طرح دلخواه را برای فلکسی تهیه نمایند. طرح ها بایستی حاوی برند مطرح کسب و کار نیز باشد. دومین گام در تهیه تابلو فلکسی، فرایند چاپی است. بدست آوردن کیفیت و رزولیشن چاپی بالا بایستی مد نظر شما باشد. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مجهز چاپی از دیگر مواردی است که می تواند در رسیدن به کیفیت بالای چاپی شما را یاری دهد.

پس از تهیه چاپ، نوبت به تهیه تابلو برای آن است. بدون شک ابعاد تابلو متناسب با چاپ در نظر گرفته می شود. قاب پروفیلی با وزن کم و قابل حمل برای فلکسی تهیه می شود. در گام بعدی برای تابلو تهیه شده از نصب لامپ های مهتابی استفاده می شود. به این لامپ ها اصطلاحا سینی مهتابی نیز گفته می شود.

در نهایت عملیات نصب و راه اندازی تابلو فلکسی با چاپ مناسب انجام می شود. دقت داشته باشید در برخی از موارد نیاز به تهیه و چاپ فلکسی در ابعاد و عرض های بالا بوده که تنها واحدهای معتبر چاپی قادر به انجام آن می باشند.

آیا امکان سفارش آنلاین فلکسی نیز وجود دارد؟

بله با توجه به گسترش فضای اینترنتی و توجه بسیاری از مخاطبان به تهیه سفارشات خود در بستر آنلاین، تهیه کنندگان چاپ و تولید تابلو فلکسی نیز در بستر وب حضور فعالی داشته و اقدام به تهیه و ارسال سفارش آنلاین نیز می نمایند. بایستی برای این امر طرح دلخواه را در اختیار واحدهای آنلاین چاپی داده تا بتوانند به بهترین نحو ممکن، عملیات سفارش و تحویل سفارش واحدهای مختلف کسب و کار را انجام دهند. رجوع به وب سایت های آنلاین و دارای نمونه کارهای معتبر و با کیفیت را برای سفارش فلکسی خود پیشنهاد می دهیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن